no-img
سایت دبیران فایل

دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی
zip
مرداد ۱, ۱۴۰۱
۱۱,۹۰۰ تومان
۱۱,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی


نمونه دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی

دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی

دانلود نمونه بسته طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی به شرح زیر می باشد: 

تعداد فایل طراحی آموزشی  : ۱ فایل با فرمت WORD

تعداد صفحات طراحی آموزشی ۶

قسمتی از متن دانلود طراحی اموزشی درس آب و هوا خوراکی های هر فصل اول ابتدایی استثنائی

مشخصات: نام : / مدرسه استثنایی / پایه تحصیلی اول ابتدایی جلد سوم /موضوع : آب و هوا ( خوراکی های هر فصل / درس جلسه چهارم / نام معلم راهنما : /  زمان:
محتوا (مفاهیم/ مهارت‌ها به تفکیک):آشنایی با خوراکی های مناسب هر فصل

مفاهیم:

۱-دانش آموز خوراکی های خنک فصل تابستان رامشخص می کند .( شناختی – دانش )

۲- دانش آموز خوراکی های لذت بخش فصل تابستان را نام می برد . ( شناختی – دانش )

۳- دانش آموز علت استفاده از خوراکی های خنک در فصل تابستان را توضیح می دهد . (شناختی – درک و فهم)

۴-دانش آموز خوراکیهای گرم فصل زمستان را مشخص می کند . .( شناختی – دانش )

۵- دانش آموز خوراکی های لذت بخش فصل زمستان را نام می برد . ( شناختی – دانش )

۷-  دانش آموز علت استفاده از خوراکی های گرم در فصل زمستان را توضیح می دهد . (شناختی – درک و فهم)

۸- دانش آموز خوراکی های لذت بخش فص تابستان و زمستان را از هم جدا می کند .( شناختی – تجزیه و تحلیل)

۹- دانش آموز با دقت به معرفی خوراکی های لذت بخش هر فصل گوش می دهد .( عاطفی – دریافت )

۱۰-دانش آموز به سوالات معلم درباره خوراکی های هر فصل پاسخ می دهد. ( عاطفی- واکنش)

۱۱-دانش آموز با علاقه برای انجام کار گروهی پیش قدم می شوند.( عاطفی- ارزش گذاری)

مهارت‌ها

۱-دانش آموز با هماهنگی چشم و دست خوراکی های فصل تابستان و زمستان را دسته بندی می کند .(روانی حرکتی – صحت و دقت )

۲- دانش آموز خوراکی ها فصل تابستان و زمستان را دسته بندی می کند .(روانی حرکتی – صحت و دقت )

طراحی آموزشی چیست؟ چه مراحلی دارد؟

طراحی آموزشی، پیش بینی و تنظیم رویدادهای آموزشی بر اساس اهداف، محتوا و امکانات موجود با توجه به ویژگیها و ساخت شناختی دانش آموزان است

مراحل طراحی آموزشی

هدف از طراحی آموزشی، فراهم کردن امکانات یادگیری است؛ زیرا انتخاب فعالیت های یادگیری مؤثر و مناسب، عامل مهمی در فرآیند طراحی یک درس محسوب می شود.

در فرآیند طراحی آموزشی می توان از الگوهای مختلف استفاده کرد؛ اما در تمام الگوها، حداقل چهار مرحله یا گام اساسی را باید مورد توجه قرار داد. این مراحل طراحی آموزشی عبارتند از:
اول طراحی آموزشی : تحلیل و تنظیم هدفهای آموزشی
دوم طراحی آموزشی : تحلیل موقعیت آموزشی
سوم طراحی آموزشی : تحلیل و تعیین محتوا، روش و وسیله ی آموزشی
چهارم طراحی آموزشی : تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی

 

راهنمای خرید طرح درس  : برای خرید انلاین طرح درس  ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین طرح درس شوید .در صفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت، طرح درس ، پرسش مهر ،طرح جابر و برنامه سالانه و تقویم اجرایی… عضو کانال شوید:

کانال تلگرام طرح درس:        https://t.me/tarhdaars

.

کانال تلگرام پرسش مهر:         https://t.me/poorseshmehr

.

کانال تلگرام دبیران و ضمن خدمت:  https://t.me/dabirfile

 سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

 ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت راهنما و پشتیبانی طرح درس، ضمن خدمت و پرسش مهر عضو کا



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!