no-img
سایت دبیران فایل

پروژه کار سنجی و زمان سنجی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

پروژه کار سنجی و زمان سنجی
zip
آذر ۳۰, ۱۴۰۲
۲۹,۹۰۰ تومان
۲۹,۹۰۰ تومان – خرید

پروژه کار سنجی و زمان سنجی


پروژه کار سنجی و زمان سنجی ۵۰ صفحه pdf

دانلود نمونه پروژه کار سنجی و زمان سنجی

فصل سوم : بهبود

در این سیستم مشکل وجود دارد ولی نه بصورت چشمگیر، که برای رفع آن مدیریت باید تعامل خودرا با کارکنان صمیمی تر و دوستانه تر کند تا کارکنان انگیزه لازم را برای ادامه کار داشته باشند.

این سیستم هم بصورت اتوماتیک و هم به صورت دستی فعال می باشد که از طرفی برای افزایش کیفیت باید کل سیستم به صورت ماشینی به فعالیت بپردازد اما نباید نیروی انسانی متخصص را از دست داد ، در واقع همه ی ماشین الات به نیروی انسانی متخصص نیازمندند.

برای بهبود بخشیدن به امر تولید به نظر من باید برای کارگران روزانه برنامه خاصی مثلا بازی یا تعطیلی پیش از ساعت مقرر به شرط تولید به اندازه خاص و در زمان خاص قرار داد ، با این شرایط حتما کارگران برای رسیدن به چنین برنامه هایی تلاش خود را دو چندان می کنند.

مدیریت شرکت هم هفتگی یا ماهانه جلسات هم اندیشی با کارگران خود داشته باشد تا بتواند مشکلات و نیازهای آنها را رفع کند.

برای افزایش تولید ، مدیریت خرید شرکت باید در زمان مشخص مواد اولیه هر بخش را از شرکت های طرف قرارداد خریداری و در اختیار آنها قرار دهد تا کارگران بتوانند با برنامه ریزی منظم مدیریت تولید ، تولیدی به موقع و عرضه ای به موقع به بازار داشته باشند.

دربخش وکیوم نیاز اساسی به ۲ اپراتو.ر میباشد چون در این ایستگاه ۲ ماشین وجود دارد که هرکدام باید دارای یک اپراتور باشند .

تنها یک شخص به جهت حساس و با اهمیت بودن این بخش نمی تواند بر روی ۲ ماشین به صورت همزمان کار کند.

دراین شرکت تنها یک شخص در بخش وکیوم مشغول به کار می باشد که درهنگام استفاده از دستگاه وکیوم وان ، دستگاه وکیوم تودری بیکار و بالعکس میباشد که برای رفع چنین مشکلی و تولید بهنگام هر۲ محصول یک شخص دیگر رابرای فعالیت دراین بخش استخدام کنند.



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!