no-img
سایت دبیران فایل

دانلود طرح جابر عروسک - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود طرح جابر عروسک
zip
اسفند ۶, ۱۴۰۱
۱۹,۹۰۰ تومان
۱۹,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود طرح جابر عروسک


دانلود طرح جابر عروسک ➀ تضمینی با دفتر کارنما

دانلود طرح جابر عروسک فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

دانلود طرح جابر عروسک به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

قسمتی از دانلود طرح جابر عروسک

تاریخچه عروسک، از ابتدا تا کنون

شواهد باستانی نشان می‌دهد که استفاده از آن‌ها در یونان، مصر و روم باستان رایج بوده و برای ساخت از ابزارهای اولیه و در دسترس در آن زمان مثل گِل، سنگ، چوب، استخوان، عاج و … استفاده می‌کردند. هم‌چنین این شواهد نشان می‌دهد که عروسک قدیمی‌ترین شکل اسباب‌بازی است. یکی از قدیمی‌ترین انواع آن، نوعی مدل چوبی است که در یک معبد مصری قدیمی پیدا شده و تاریخ آن به ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد بر می‌گردد که به طور دقیق مشخص نیست به چه هدفی ساخته شده است.

اسناد به دست آمده نشان می‌دهد که یونانیان نیز از ۲۰۰ سال قبل از میلاد از عروسک استفاده می‌کردند. هم‌چنین رومیان باستان نیز با استفاده از ابزارهای موجود در آن زمان اما مطابق با مد و پوشش مردم آن دوره عروسک‌ها را می‌ساختند. استفاده از این نوع اسباب‌بازی در طول تاریخ اهداف مختلفی داشته و گاهی اصلاً برای بازی نبودند بلکه در مراسم‌های مذهبی استفاده می‌شدند.

درهرصورت هم برای آموزش، هم برای بازی و هم برای مراسم‌های مذهبی از آن‌ها استفاده شده است اما برخی افراد از دادن آن‌ها به کودکان خودداری می‌کردند زیرا معتقد بودند در آن نیروی جادویی خطرناکی قرار دارد.

در یونان و روم باستان هنگامی که دختران ازدواج می‌کردند، عروسک پولیشی خود را به الهه‌ها تقدیم می‌کردند که در واقع هم نقش مذهبی و هم نقش اسباب‌بازی بودن آن‌ها را نشان می‌دهد. در فرهنگ مصری، ژاپنی و بابلی نیز نمونه‌های مختلفی از آن‌ها پیدا شده که مانند یونان و روم برای اهداف مختلف از آن‌ها استفاده شده است.

 

انواع مختلف عروسک

با پایان دوره‌های باستانی و پیشرفت بیشتر دانش و اختراع ابزارهای جدید، ساخت اسباب‌بازی به شکل یک صنعت درآمد. در قرن‌های ۱۷ و ۱۸ تولید عروسک در اروپا بیشتر شد و مدل‌های مختلفی با مواد گوناگون طراحی می‌شد که برخی از آن‌ها محبوبیت زیادی پیدا کردند. در ساخت آن‌ها از میخ، چوب، موم، پارچه و پنبه بیشتر از قبل استفاده شد و به‌این‌ترتیب دیگر از شکل‌های ابتدایی قبلی خبری نبود.

امروزه این نوع از اسباب‌بازی‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام به‌نوعی بر شخصیت کودک اثر می‌گذارد که قصد داریم این موضوع را به طور دقیق توضیح دهیم. روان‌شناسان و حتی والدین می‌توانند باتوجه‌به نوع عروسک محبوب کودک به نوع شخصیت او، مشکلات احتمالی و حتی نحوه بیان مشکلاتش پی ببرند.

اطلاعات اضافی درباره طرح جابربن حیان:

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد.

تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارسرا در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

 

قابل توجه کسانی که طرح جابر عروسک را خریداری و دانلود کرده اند:

برای اطمینان بیشتر کاربران گرامی

تضمین و راهنمایی برای خرید , پاسخ دهی به اشکالات خرید و عدم دانلود  توسط مدیر وبسایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته

بعدا از خرید فایل لینک دانلود مستقیم در صفحه مرورگر ظاهر میشود و یک لینک دانلود به ایمیل شما بصورد خود کار ارسال می گردد 

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!