no-img
سایت دبیران فایل

جزوه ساختن علامت تجاری - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

جزوه ساختن علامت تجاری
zip
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹
۶,۹۰۰ تومان
۶,۹۰۰ تومان – خرید

جزوه ساختن علامت تجاری


جزوه ساختن علامت تجاری با فرمت ورد پی دی اف

جزوه ساختن علامت تجاری به شرح زیر می باشد:

قسمتی از جزوه ساختن علامت تجاری

نوع فایل:pdf

تعداد صفحه:۴۴

ﯾﮑﯽ از داراﯾﯽ ﻫﺎی ﻧﺎﻣﻠﻤﻮس وﻟﯽ ﺑﺎ ارزش ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ،ﻣﺎرک آن ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.(ﻋﻼﻣﺖ ﺗﺠﺎری).و در ﺣﯿﻄﻪ ﺑﺎزار
ﯾﺎﺑﯽ ﯾﺎ ﻋﺮﺿﻪ ﺑﻪ ﺑﺎزار،ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﻋﺘﺒﺎر اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺻﺤﯿﺢ ﻻزم اﻻﺟﺮاﺳﺖ. ﺳﺎﺧﺘﻦ ﯾﮏ ﻣﺎرک اﺳﺘﻮار ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ دو ﺣﯿﻄﻪ ﻫﻨﺮی و ﻋﻠﻤﯽ اﺳﺖ و ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی دﻗﯿﻖ،ﺗﻌﻬﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت،ﻃﺮاﺣﯽ ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ واداره ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﺮای ﻋﺮﺿﻪ ﺑﻪ ﺑﺎزار ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.ﯾﮏ ﻣﺎرک ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﺛﺒﺎت ﻗﺪم و وﻓﺎداری
ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه را ﻻزم ﻣﯿﺪاﻧﺪ.

ﺗﺠﺎر ﻣﺎرﮐﻬﺎی ﻣﻮﻓﻖ در ﭼﻨﺪ ﻗﺮن اﺧﯿﺮ ﺑﺎﯾﺪ در روﺷﻬﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎرک ﺑﺮﺗﺮی داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﻣﺎرک ﺷﺎﻣﻞ ﻃﺮاﺣﯽ و ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎی ﻋﺮﺿﻪ ﺑﻪ ﺑﺎزار ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺖ، اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎرﮐﻬﺎ ﺑﺮای ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن اﻋﺘﺒﺎرﺷﺎن را دارا ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. روﺷﻬﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
ﻣﺎرک ﭼﻬﺎر ﻣﺮﺣﻠﻪ اﺻﻠﯽ را ﺷﺎﻣﻞ ﻣﯽ ﺷﻮد: ۱. ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﺗﺜﺒﯿﺖ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﺎرک
۲. ﻃﺮح رﯾﺰی و اﺟﺮای ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺎرک
۳. اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی و ﺗﻔﺴﯿﺮ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی ﻣﺎرک
۴. رﺷﺪ و اداﻣﻪ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﯽ ﮐﻪ دارای اﻋﺘﺒﺎر ﻣﺎرک و ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ در ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

تعریف ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ

ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ، اﻋﺘﺒﺎر اﻓﺰوده ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﺎزﺗﺎب آن ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﻪ ﻃﺮز ﺗﻔﮑﺮ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه، اﺣﺴﺎﺳﺎت و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺴﺘﮕﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺗﺠﺎر و ﻣﺤﻘﻘﺎن از دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺑﺮای ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﺑﺮﻧﺪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. دﯾﺪﮔﺎﻫﯽ ﮐﻪ اﺳﺎس آن ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه اﺳﺖ و آن را از ﻣﻨﻈﺮ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ و ﻗﺪرت ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ آﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه در ﺑﺎره آن ﺑﺮﻧﺪ دﯾﺪه، ﺷﻨﯿﺪه، ﯾﺎد ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻓﮑﺮ ﮐﺮده و اﺣﺴﺎس ﮐﺮده اﺳﺖ ﺑﺴﺘﮕﯽ دارد.

اﻧﻮاع ﻣﺪل ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ

اﮔﺮ ﭼﻪ ﺗﺠﺎر ﺑﺎ اﺻﻮل ﻣﺎرک ﮔﺬاری ﭘﺎﯾﻪ ای ﻣﻮاﻓﻖ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﯾﮏ ﺗﻌﺪادی از ﻣﺪل ﻫﺎی ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮﺧﯽ ﺗﻔﺎوت ﻫﺎی دﯾﺪﮔﺎﻫﯽ اراﺋﻪ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. ﻣﺎ در اﯾﻨﺠﺎ ﺳﻪ ﺗﺎ از اﯾﻦ ﻣﻮارد را ﻋﻨﻮان ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ:
ارزﯾﺎب BRAND ASSET ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﯾﺎ ﺷﻌﺒﻪ YOUNGوRUBICOM ، ﯾﮏ ﻣﺪﻟﯽ از ارزش وﯾﮋه ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ را ﺗﻮﺳﻌﻪ داد ﺑﻪ ﻧﺎم ارزﯾﺎب BRAND ASSET ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت روی ﺗﻘﺮﯾﺒًﺎ ۸۰۰ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه در ۵۱ ﮐﺸﻮر، BAV ارزش ﺧﺎﻟﺺ ﺑﺮﻧﺪ را در ﻣﯿﺎن ﻫﺰاران ﮔﺮوه ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺳﻪ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﮐﻠﯿﺪی از اﯾﻦ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻃﺒﻖ BAV وﺟﻮد دارد

اﻧﺘﺨﺎب ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺑﺮﻧﺪ

ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺠﻬﯿﺰاﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻣﺎرک ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺑﺸﻮﻧﺪ و ﺑﺮﻧﺪ را ﻣﺸﺨﺺ وﻣﻌﯿﻦ ﺳﺎزﻧﺪ. اﮐﺜﺮ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎی ﻗﻮی ﻋﻨﺎﺻﺮ ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮﻧﺪ را ﺑﻪ ﮐﺎر ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺪ.

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!