no-img
سایت دبیران فایل

تغییرات قرار داد جدید بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

تغییرات قرار داد جدید بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰
zip
فروردین ۹, ۱۴۰۰
۰ تومان
رایگان – خرید

تغییرات قرار داد جدید بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰


تغییرات و نکات بیمه طلایی ( تکمیلی ) درمان فرهنگیان در سال ۱۴۰۰

تغییرات قرار داد جدید بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰

ارائه ۱۵ خدمت درمانی رایگان به فرهنگیان با قرارداد جدید بیمه تکمیلی

گودرز کریمی فر مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش :

  • با عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه، خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، جراحی‌های تخصصی، اروتز و پروتز، پیوند طبیعی اعضا، نازایی و ناباروری، بیماران و دارو‌های خاص به صورت نامحدود و رایگان پرداخت خواهد شد.
  •  بیمه تکمیلی متعهد شده است که هزینه زایمان را به مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیزیک چشم را به مبلغ ۲ میلیون تومان و خدمات آمبولانسی را به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فرهنگیان ارائه کند.
  • حق السهم فرهنگیان در بیمه جدید تکمیلی به ازای هر نفر ماهانه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
  •  طبق بیمه نامه جدید همچنین هزینه آزمایش کرونا و هزینه‌های بستری و معالجه فرهنگیان مبتلا به این ویروس نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.

تغییرات قرار داد جدید بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰

بیمه درمانی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ با تغییراتی اندک تمدید می شود . قرارداد جدید صندوق درمان وزارت آموزش و پرورش با تاریخ شروع ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ در سیستم تعریف شده است و کلیه هزینه هایی که تاریخ انجام آن(تاریخ بیماری) است از ابتدای دی‌ماه می باشد.

با توجه به اینکه هنوز بخشنامه آموزش و پرورش به استانها ابلاغ نشده در صورت هرگونه درخواست کاهش و افزایش بیمه شدگان از طرف ادارات کل بلامانع می باشد.

فرصت ثبت نام و انصراف بیمه تکمیلی جدید تا ۲۰ اسفند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان پرداخت و گفت: در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی، بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان، به فرهنگیان خدمات ارائه می‌شود.

کریمی‌فر با بیان اینکه قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از یکم اسفند امضا شده است، گفت: سه تعهد ما سقف‌دار است که شامل هزینه زایمان، هزینه عینک که ۱۰۰ هزار تومان و هزینه لیزیک هر چشم که یک میلیون تومان است همچنین هزینه آمبولانس داخل شهر ۲۰۰ هزار تومان و آمبولانس خارج شهر ۴۰۰ هزار تومان است.

مبلغ بیمه تکمیلی فرهنگیان ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است، اظهار کرد: این خدمات با ۷۰۰ شعبه نمایندگی بیمه تکمیلی و ۵۵۰۰ مرکز درمانی ارائه می‌شود.

کسانی که بیمه نبودند تا ۲۰ اسفند فرصت دارند تا به بیمه‌شدگان و فرایند آمار اضافه شوند، افزود: این افراد باید به ادارات رفاه و پشتیبانی منطقه در ۷۵۰ منطقه آموزشی مراجعه کنند و البته کسانی هم که می‌خواهند انصراف دهند تا ۲۰ اسفند فرصت خواهند داشت .

*******

تعهدات و خدمات بیمه درمان فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ مانند سال قبل می باشد.

این بسته سوالات ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در کاملترین سوالات استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی ، سوالات استخدامی آموزش و پرورش ،دانلود نمونه سوالات آزمون اصلح

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!