no-img
سایت دبیران فایل

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز
zip
آبان ۱۰, ۱۳۹۶
۲,۹۰۰ تومان
۲,۹۰۰ تومان – خرید

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز


پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز 

نام فایل:پیشنهاد ارزشیابی جهت تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز

چکیده:پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز 

کلاس درس به عنوان یک گروه یا نظام اجتماعی دارای همه ویژگی های سیستم های اجتماعی است که مورد توجه صاحب نظران علوم رفتاری قرار دارد .

مدیریت کلاس بر عهده معلم است که قبل از آموزش یا هر گونه اقدام تربیتی باید کلاس درس را جهت تحقق اهداف ، مدیریت نماید .
مدیریت کلاس چون سایر مدیریت ها مستلزم کارکردهایی چون طراحی و سازماندهی ، هماهنگی، کنترل و نظارت و ارزشیابی است.

که بدلیل در هم تنیدگی، این کارکردها از یکدیگر تفکیک پذیر نیستند .

امروزه ، از مهم ترین چالش های یک معلم در کلاس ، ارتباط مؤثر و صحیح با فراگیران است.

از طرف دیگر ارتباط معنا دار ، کلید اجرای موفقیت آمیز بسیاری از شیوه های مدیریت در کلاس می باشد .

ارتباط عامل اصلی یادگیری است که شاخص های متعددی را در بر می‌گیرد .

اهمیت ارتباط در کلاس درس آنقدر زیاد است که بعضی از صاحبنظران معتقدند ارتباط و اداره و کنترل یک کلاس درس لازم و ملزوم یکدیگرند .

در برقراری ارتباط با دانش آموزان در کلاس ، معلم با موانع و عوامل زیادی  روبروست . که آگاهی و تسلط معلم بر این موارد و مهارت های ارتباطی در جهت تحقق اهداف آموزشی امری اجتناب نا پذیر است .

محققان با مراجعه به منابع معتبر ، تحقیقات و پژوهش های انجام شده ، مراجع اطلاعاتی داخلی و خارجی در حوزه مدیریت آموزشی ، روان شناسی اجتماعی و جامعه شناسی در صدد پاسخگویی به پرسش های زیر می باشند :

الف ) منظور از ” مدیریت کلاس ” و ” ارتباط با دانش آموز ” چیست ؟

ب ) عوامل و موانع برقراری ارتباط با دانش آموز در مدیریت های آموزشی کلاس کدام است ؟

ج ) کارکردهای اساسی ” شیوه های مدیریت کلاس ” در زمینه ارتباط با دانش آموز چیست ؟

د ) معلم به عنوان مدیر کلاس جهت توسعه ارتباط با دانش آموز چه وظایفی بر عهده دارد ؟

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز 

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز

پیشنهاد ارزشیابی تقویت مدیریت کلاس و ارتباط با دانش آموز 



موضوعات :
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!