no-img
سایت دبیران فایل

طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن
zip
آبان ۲۳, ۱۴۰۲
۱۱,۹۰۰ تومان
۱۱,۹۰۰ تومان – خرید

طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن


نمونه طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن فایل word و ۱ صفحه

دانلود کاملترین طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن

طرح درس طرح درس سالانه زﻣﺎن ﺑﻨﺪی اﺟﺮای درس ﺑﺪﻣﻴﻨﺘﻮن شامل:

این مجموعه طرح درس  شامل ۲ صفحه است:

طرح درس روزانه / درس تربیت بدنی
دوره اول متوسطه   پایه یازدهم

ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﺗﺮﻛﻴﺒﻲ )اﺳﻤﺶ ، دراﻳﻮ ، دﻓﺎع( ﺟﻠﺴﻪ ﺷﺸﻢ
اﺻﻮل اﻳﺴﺘﺎدن در ﺑﺎزی دوﻧﻔﺮه در ﻫﻨﮕﺎم ﺳﺮوﻳﺲ ، درﻳﺎﻓﺖ آن ودر ﺟﺮﻳﺎن ﺑﺎزی ﺟﻠﺴﻪ ﻫﻔﺘﻢ
آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺗﺎﻛﺘﻴﻚ ﺑﺎزی ﻳﻜﻨﻔﺮه اﻟﻒ: ﺗﺎﻛﺘﻴﻚ ﺣﻤﻠﻪ ای ب: ﺗﺎﻛﺘﻴﻚ دﻓﺎﻋﻲ ﺟﻠﺴﻪ ﻫﺸﺘﻢ

حقیقتاً ارزیابی درس بندی یک جزء حیاتی و حیاتی از فرآیند آموزش و یادگیری است. زمانی که ما ارزیابی را بازخوردی به دانشجویان در مورد عملکرد و یادگیری‌شان توصیف می‌کنیم، می‌توانیم یک دید جامعتر از پیشرفت آنها بدست آوریم.

علاوه بر این، ارزیابی درس بندی می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا مسیر یادگیری خود و نیازهایشان را بهتر درک کنند. ارزیابی به واقعیت کمک می‌کند که دانشجویان اهداف خود را بشناسند و بتوانند برای دستیابی به آنها برنامه‌ریزی کنند.

وقتی ارزیابی درس بندی بازخورد توصیفی را شامل می‌شود، این به دانشجویان کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر درک کنند و راه‌های بهبود یافتن را بیابند. از این روش ارزیابی برای دانشجویان احساس قدرتمندتری در مسیر یادگیری خود داشته باشند و موجب افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود.

استفاده از ارزیابی درس بندی بازخورد توصیفی، به این معنی است که دانشجویان می‌توانند بهترین خود را بیابند و بازخوردهایی که می‌گیرند را در جهت بهبود عملکرد و یادگیری‌شان استفاده کنند.

اعتقاد دارم که اگر از ارزیابی درس بندی بازخورد توصیفی به طور کامل بهره ببریم، این می‌تواند بهبود چشمگیری در عملکرد دانشجویان و نیز فرآیند یادگیری آنها داشته باشد.

برای اجرای درس بدنی بهترین روش‌ها عبارتند از:

۱. طراحی آموزش: در ابتدا باید هدف و محتوای درس را مشخص کنید و بر اساس آن، به تدوین یک برنامه درسی بپردازید. این برنامه باید از تکنیک‌ها و فعالیت‌های متنوعی استفاده کند تا دانش‌آموزان را به صورت شاد و مفید درس بگیرند.

۲. استفاده از تکنولوژی: امروزه، تکنولوژی فراوانی در آموزش‌های بدنی ورزشی استفاده می‌شود. برنامه‌های کامپیوتری، اپلیکیشن‌ها، ویدئوها و فیلم‌ها می‌توانند به شما در ارائه یک درس پویا و جذاب کمک کنند.

۳. پیروی از اصول فنیک و فعالیت بدنی: استفاده از اصول هماهنگی چشم و دست، قواعد ایمنی و توانایی و برخورداری از دانش لازم در اجرای حرکات، بسیار مهم است. این اصول به اجرای صحیح حرکات و کاهش خطر مصدومیت کمک می‌کند.

۴. استفاده از رقابت‌ها و بازی‌ها: استفاده از رقابت‌ها و بازی‌ها، دانش‌آموزان را به مشارکت و همکاری تشویق می‌کند و میزان علاقه و مشارکت آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین، این روش در افزایش مهارت‌های همکاری، رقابت و رهبری نیز موثر است.

۵. ارزیابی: برنامه‌های درس باید شامل ارزیابی مستمر و منظم برای اندازه‌گیری پیشرفت دانش‌آموزان باشد. ارزیابی باید به خوبی با هدف و محتوای درس هماهنگ شده و از فعالیت‌های متنوعی مانند آزمون‌ها، نمره‌دهی و تمرینات متنوع استفاده کند.

در کل، اجرای یک درس بدنی مؤثر نیاز به طراحی برنامه متنوع و شاداب، استفاده از فنون و تکنولوژی مدرن، رعایت اصول فنی و استفاده از رقابت‌ها و بازی‌های مشوق است.

لیست فایل های مشابه طرح درس روزانه و سالانه و ماهانه ریاضی هشتم

دانلود طرح درس روزانه و سالانه ریاضی هشتم

دانلود پکیج طرح درس ریاضی هشتم

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا: 

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!