no-img
سایت دبیران فایل

شیوه نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

شیوه نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
zip
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹
۰ تومان
رایگان – خرید

شیوه نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹


شیوه نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

شیوه نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

شیوه نامه نقل وانتقالات فرهنگیان داخل و خارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اطلاع و بهره برداری ارسال می گردد .

خلاصه شیوه نامه نقل وانتقالات داخل وخارج استان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که طی نامه ی ۲۲۰۰/۱۲۴۹۲۹/۶۶۸۳ – ۹۹/۱/۲۷   اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی واصل گردیده است ؛ برای اطلاع وبهره برداری ارسال می گردد. مقتضی است همکاران متقاضی انتقال به داخل و خارج استان برابر ضوابط ذیل اقدام فرمایند .

 

۱- نقل و انتقالات داخل و خارج استان ، بر اساس بخشنامه ۷۱۰/۳- ۹۹/۱/۲۰ وزارتی انجام پذیرفته و ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی در سال جاری بر اساس راهنمای تعبیه شده در سامانه پروفایل کارکنان به آدرس profile.medu.ir  خواهد بود . ضمنا هرگونه تغییربعدی ، در سامانه اعمال شده و ملاک عمل ، سامانه مذکور خواهدبود .

 

۲- متقاضیان واجد شرایط انتقال داخل و خارج استان می بایست برای ارسال مدارک جهت بررسی امور اداری صرفا از طریق سامانه eform.skedu.ir ( غیر حضوری ) اقدام و از تایید مدارک ، اطمینان حاصل نموده و کد تایید دریافت نمایند . عدم دریافت کد تایید به منزله عدم ثبت درخواست انتقال بوده و مسئولیت آن بر عهده متقاضی می باشد و در این خصوص هیچ گونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود .

 

۳- بررسی درخواست نقل و انتقال و همچنین اعلام نتیجه آن به عهده ادارات مبدا و مقصد بوده و متقاضیان می بایست هرگونه مکاتبه را با ادارات مبدا انجام داده و ادارات مبدا پس از بررسی ، در صورت نیاز و با رعایت کلیه دستورالعمل های ابلاغی با اداره مکاتبه نمایند . بنابراین تاکید می گردد ؛  هرگونه مکاتبه مستقیم متقاضیان بدون رعایت سلسله مراتب اداری با اداره کل ممنوع بوده و اینگونه درخواست ها در دبیرخانه استانی ثبت نشده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

ضوابط و مقررات عمومی

 

   انتقال تمامی کارکنان رسمی و پیمانی  واحدهای آموزشی دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول ،متوسطه دوم، فنی وحرفه ای،کاردانش وآموزش استثنایی(اعم ازاداری وآموزشی) برابر ضوابط و مقررات این شیوه نامه انجام خواهد گرفت .

 

۱- مدیران و معاونین واحد های آموزشی ، سرپرستان مدارس شبانه روزی و  سرپرستان بخش باید در رشته تدریس متناسب با مدرک تحصیلی مندرج در جدول نیاز و مازاد متقاضی انتقال شوند و چنانچه رشته تحصیلی آنان در جدول نیاز و مازاد وجود ندارد . در رشته تدریس سه سال آخر قبل از اشتغال و انتصاب در سمت مدیریت و … متقاضی شوند.

 

۲- امتیاز سنوات خدمت آموزشی و اداری قبل از استخدام که در حکم کارگزینی محاسبه شده در تمام بندهای مورد لزوم قابل احتساب است .

 

۳ -تمامی متقاضیان انتقال می باید در دوره تحصیلی و رشته تدریس استخدامی اولیه متقاضی انتقال شوند . مگر افرادی که برابر ضواب و مقررات تغییر سمت و دوره دوره داده باشند .( تبصره : سایر افرادی که رشته تدریس با مدرک تحصیلی آنان متناسب نمی باشد . باید رشته ای که بیشترین ساعات تدریس در سه سال آخر منتهی به ۹۹/۶/۳۱  را داشته اند انتخاب نمایند.)

 

۴- افرادی که درحین خدمت برابرضوابط، تغییر سمت  یاتغییردوره تحصیلی داده اندازتاریخ صدورحکم تا سه سال نمی توانندمتقاضی انتقال شوندوپس ازسه سال بایددرآخرین دوره وپست تقاضای انتقال نمایند.

 

  شرایط ، ضوابط و مقررات درخواست انتقال دائم :

 

۱- نداشتن تعهدخاص منطقه ای و دارا بودن حکم استخدام رسمی (آزمایشی/قطعی) یا پیمانی با حداقل ۵ سال سابقه اشتغال تمام وقت تجربی ازتاریخ استخدام در آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۳۹۹/۶/۳۱ ( مدت خدمت در سایر دستگاهها ، خدمت حق التدریس ، نهضت سواد آموزی ، قرارداد کارمعین ، تحصیل در مراکز آموزشی ، خدمت نظام و ظیفه و ماموریت به سایر دستگاهها به عنوان مدت سابقه اشتغال بند فوق محسوب نخواهد شد .)

 

تبصره ۱: همکارانی که تعهدخدمتی آنان به پایان رسیده و شرایط درخواست انتقال دارند.تقاضای آنها به منزله انتقال نخواهدبود زیرا انتقال براساس نیازو مازاد نیرو انجام می شود.

 

تبصره۲ : مدت سوابق خدمت در سایر دستگاه ها ،خدمت حق التدریس،نهضت سوادآموزی،قراردادی، تحصیل در مراکز آموزشی و مدت خدمت نظام وظیفه به عنوان سابقه اشتغال بند فوق محسوب نخواهدشد .

 

تبصره ۳: سابقه اشتغال پاره وقت بانوانی که از طرح خدمت نیمه وقت استفاده کرده اند تا ۳ سال کامل و بیشتر از آن به نسبت قابل محاسبه می باشد .

 

تبصره ۴: سابقه اشتغال ایام ماموریت به تحصیل پاره وقت تا ۳۶ ماه کامل و بیشتر از آن به نسبت قابل محاسبه می باشد .

 

۲- ایثارگران به شرط عدم تعهدخدمتی به هرمیزان سابقه خدمت، مجازبه شرکت درنقل وانتقالات می باشد.

 

۳- انتقال نیروهای قراردادی، تعهد منطقه ای وسهمیه بومی بخشنامه شماره۲۰۰/۱۷۰۹- /۱۳۸۹/۱/۲۵ معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهورمشمول این بخش ازشیوه نامه نمی گردد.

 

۴- متقاضیانی که در سایر دستگاهها مامورند و یا در حالت مرخصی به سر می برند ؛ می بایست با رعایت ضوابط و مقررات این دستورالعمل نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند .

 

شرایط ، ضوابط و مقررات انتقال استثناء:

 

انتقال مشمولین این بخش به شرط عدم تعهدخاص منطقه ای،باتوجه به نیازمقصدونظرستادنقل وانتقالات استان امکان پذیرخواهدبود.

 

مشمولین انتقال استثناء (درون استانی ):

 

۱- پدر ، مادر ، فرزند و همسر شهدا و مفقود الاثر هاوفرزندان جانبازان محترم ۷۰درصدبه بالا با ارائه مدارک مستندازبنیاد شهید و امور ایثارگران.

 

۲- آزادگان سرافراز و همسر آنان با ارائه مدارک و مستندات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان.

 

۳- جانبازان دارای۲۵ درصدجانبازی و بالاتر با ارائه مدارک و مستندات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان.

 

۴- همسرمحترم جانبازان ۲۵درصدوبالاتردرصورت انتقال جانبازباارائه تاییدیه ازمراجع ذی صلاح دراستان.

 

۵- مراقب جانبازی که نیازبه مراقبت ویژه دارند ( پدر ،مادر ، همسر ، خواهر،  برادر،  فرزند )  با ارائه مدارک و مستندات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان .

 

۶- همکاران دارای فرزندمعلول حسی و حرکتی ، نابینا ، ناشنوا ،کم توان ذهنی،ایزوله واتیسم درصورت ارائه مدارک معتبرازاداره بهزیستی محل خدمت یا اداره آموزش وپرورش استثنایی استان وبامعرفی ازادارات مبدا.

 

۷- حافظین ۲۰ جزء از قرآن مجید.( افراد مورد نظر می بایست از طریق تماس تلفنی با امور اداری نسبت به درخواست ارائه معرفی نامه اقدام و سپس از تاریخ ۱۳۹۹/۲/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۲/۲۴ با اداره قرآن ، عترت و نماز این اداره کل به شماره تلفن ۳۲۴۵۰۰۴۰ تماس حاصل نموده و با دریافت وقت قبلی ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی برای آزمون مراجعه و گواهی لازم را دریافت نمایند .)

 

مشمولین انتقال استثا ( برون استانی ):

 

۱- همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح

 

۲- انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر با حداقل ۳ سال سابقه خدمت

 

شرایط ، ضوابط و مقررات انتقال موقت(یکساله):

 

   انتقال مشمولین این بخش در صورت دارا بودن حکم استخدام رسمی(آزمایشی/قطعی) و پیمانی با داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار تجربی( تجربه آموزشی ) تا تاریخ  ۱۳۹۹/۶/۳۱  با رعایت موارد زیرو نیازمقصدامکان پذیرخواهدبود:

 

 تذکر ۱ : مدت انتقال موقت افرادی که دارای تعهد خاص منطقه ای می باشند از مدت سنوات تعهد خاص خدمت آنان کسر نمی گردد و این افراد مطابق مقررات اعلامی کار گروه توسعه مدیریت استان موظف به انجام تعهد در مبدأ خدمتی می باشند .

 

تذکر ۲: پرسنلی که بر اساس مفاد مندرج در این بخش منتقل می گردند بر اساس نیاز مقصد منتقل و بکارگیری شده و در صورت عدم قبول شرایط مقصد ، انتقال آنان لغو خواهد شد .

 

مشمولین انتقال موقت :

۱- همکارانی که خود ، همسریافرزنددارای بیماری صعب العلاج یاازکارافتاده باشندوباتوجه به شرایط ذیل، گواهی آنان موردتاییدشورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان قرارگرفته باشد.(متقاضیان داخل استان)

الف) عدم امکان مداوادرمراکزدرمانی منطقه محل خدمت باتاییدکمیسیون پزشکی فرهنگیان استان.

ب) تاییدکمیسیون پزشکی مبنی برتغییرمحل جغرافیایی بیماربه منطقه مورددرخواست.

۲- همکارانی که به تشخیص کمیته توسعه مدیریت شهرستان و منطقه دارای شرایط حاد و خاص می باشند .

 نکات قابل توجه:

۱- برقراری تمام حقوق ومزایای منتقلین دائم وموقت به داخل وخارج استان  ازتاریخ انتقال به عهده اداره مقصد خواهدبود.

۲- بعدازاعلام نتایج نقل وانتقالات، عدم مراجعه افرادبه آموزش وپرورش مقصد، غیبت تلقی و برابرمقررات اقدام خواهدشدوادارات مبداحق به کارگیری مجددآنان راندارند.

تبصره ۱: درشرایط بسیارضروری واجتناب ناپذیر انصراف ازانتقال دراداره مقصد مطرح ودرصورت پذیرش انصراف متقاضی،درآموزشگاه های موردنیازاداره مبدا، به کارگرفته خواهندشدوحق هیچ گونه اعتراضی ندارند.

تبصره ۲: افرادی که انصراف آنان پذیرفته می شوددرنقل وانتقالات سال بعد نمی توانندمتقاضی انتقال دائم شوند.

تبصره ۳: چنانچه یکی از زوجین فرهنگی منتقل شود و به واسطه عدم انتقال همسرش انصراف دهد . مشمول بند ۴ این بخش نمی شوند.

تبصره ۴: انتقال یکی از زوجین فرهنگی حقی برای انتقال همسر ایجاد نخواهد نکرد .

۳- مطابق بخشنامه۵۶۷۱۱- ۹۳/۴/۱  وزارتی ، نقل و انتقال و ساماندهی نیروهای شاغل در مراکز استثنایی با هماهنگی و تایید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان انجام می پذیرد.

۴- با توجه به اینکه اعلام نتایج نقل و انتقالات بر مبنای اطلاعات ثبت شده از سوی متقاضی می باشد ، لازم است نهایت دقت در تکمیل و درج اطلاعات به عمل آید . عواقب ناشی از اشتباه در ثبت اطلاعات بر عهده متقاضی خواهد بود .

۵-  نیروهای انتقال موقت (ورودی)که درسال تحصیلی جاری در این مدیریت شاغل می باشند. برای تعیین وضعیت خدمتی خود؛ودرصورت درخواست مجدد انتقال ،می بایست دربازه زمانی مقرر ازاداره مبدا اقدام نمایند.

۶- انتقال نیروهای قراردادی ( خارج استان ) با موافقت ادارات کل مبداو مقصد و سایر مقررات بر اساس ضوابط مربوط امکانپذیر می باشد .

۷- بر اساس جدول زمانبندی نقل و انتقال ، مهلت ثبت نام اینترنتی متقاضیان و ارسال مدارک در سامانه برای نقل و انتقال درون استانی  از تاریخ ۱۳۹۹/۲/۵ لغایت ۱۳۹۹/۲/۲۵  و برای نقل و انتقال برون استانی  از تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱ لغایت ۱۳۹۹/۲/۲۵ و زمان اعلام نتایج ۱۳۹۹/۳/۱۳ خواهد بود .

 ۸- درصورت هرگونه ابهام وسوال درباره شیـوه نامه نقـل وانتقـالات ، همکاران محتـرم می توانند با کارشناسی امور اداری با شماره تلفن های ۳۲۳۹۴۱۳۴ – ۳۲۳۹۴۱۳۱ -۳۲۳۹۴۱۳۰ تماس حاصل فرمایند.

 

 در پایان از مدیران محترم انتظار می رود ؛ موضوع بخشنامه را به اطلاع تمامی همکاران شاغل در آموزشگاه رسانده تا خدای نکرده موجب تضییع حق همکاران نگردد./

 

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!