no-img
سایت دبیران فایل

سامانه پادا | pada.medu.ir | سایت پادا - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

سامانه پادا | pada.medu.ir | سایت پادا
zip
مرداد ۳, ۱۴۰۱
۰ تومان
رایگان – خرید

سامانه پادا | pada.medu.ir | سایت پادا


سامانه پادا | pada.medu.ir | سایت پادا

سامانه پادا | pada.medu.ir | سایت پادا چیست:

با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به علت شیوع بیماری کرونا بیشتر امور مرتبط با آموزش به صورت غیر حضوری انجام می شود. بنابراین سایت مذکور فرصتی ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدراس دانش آموزان یا والدین آن ها بتوانند نسبت به دریافت کارنامه اقدام کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی خدمات این سامانه و نحوه دریافت کارنامه بپردازیم.

نحوه استفاده از سامانه پادا pada.medu.ir

 

با الکترونیکی شدن خدمات ارائه شده برای مدارس، آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه جدیدی تحت عنوان پادا به نشانی www​.pada.medu.ir نمود. در این سایت خدمات فراوانی از جمله نقل و انتقالات دانش آموزان، پیش ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود اتباع، دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی، دریافت کانامه دانش آموزان و .. صورت می گیرد.

والدین و دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارنامه یا پرونده تحصیلی خود به سایت اختصاصی این امر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

سامانه پادا 

سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir از بخش های مختلفی تشکلی شده تا فرایند دانش آموزان به اطلاعات شان را تسریع بخشد. هر دانش آموز با داشتن نام کاربری و رمز عبور می تواند وارد سایت پادا شده و نسبت به انجام فرایندهایی مانند ثبت نام در مدارس، مشاهده کارنامه و … بپردازد. نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت پادا اعلام شد.

سامانه پادا

معرفی سامانه پادا

سامانه پادا با محوریت مشاهده کارنامه دانش آموزان به صورت اینترنتی در تمامی پایه های تحصیلی راه اندازی شده است. البته قرار است به مرور با تکمیل اطلاعات، کلیه سوابق تحصیلی هر دانش آموز در این سامانه قابل دسترس باشد. لازم است بدانید که ورود به این سامانه به نشانی الکترونیکی pada.medu.ir از طریق اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سایت سیدا امکان پذیر است. رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سایت پادا باید از طریق سامانه سیدا صادر شود و از سوی مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

راهنمای ورود به سامانه پادا

اطلاعات تحصیلی دانش آموزان در سایت سیدا ثبت و ذخیره می شود و از طریق سایت پادا در اختیار آن ها قرار می گیرد. دانش آموزان باید پس دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه، وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شده و پس از درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادرهای مربوطه، کلید “ورود کاربران” را بفشارید. در این مرحله نیز می توانید با انتخاب گزینه “کارنامه”، به مشاهده کارنامه خود بپردازید. توجه داشته باشید در صورتی که مایل به پرینت کارنامه خود هستید، گزینه “پرینت” موجود در سمت چپ کارنامه خود را انتخاب کرده و نسخه چاپی کارنامه خود را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند. جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه همگام و چگونگی دریافت کارنامه از آن می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

رمز عبور دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir

همکاران محترم جهت دادن رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir از منوی (مدیریت کاربران-انتصاب و دسترسی-کلمه عبور دانش آموزان) استفاده نمایید.

کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آنها قابل مشاهده خواهد بود در اینجا فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید.

  • این رمزها اختصاصی می باشند و از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروههای مدرسه خودداری نمایید.
  • رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید.
  • دانش آموزان و اولیای محترم ، رمز سامانه پادا pada.medu.ir را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت.

کاربران برای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان و والدین به منظور دریافت رمز عبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند. راهنمای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir به شرح زیر است:

  • مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir
  • درج نام کاربری و رمز عبور
  • درج کد امنیتی
  • کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”

به منظور عملکرد بهتر سامانه، لطفااز مروگرهای زیر استفاده نمایید:

  • ورژن فایرفاکس ۳۰ به بالا
  • ورژن کروم ۴۹ به بالا
  • ورژن اینترنت اکسپلورر ۱۱ به بالا

سوالات متداول

۱- هدف از ایجاد سامانه پادا چیست؟

هدف از راه اندازی این سایت، دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری می باشد.

۲- برای ورود به سامانه پادا به کدام نشانی الکترونیکی باید مراجعه کرد؟

نشانی اینترنتی این سایت، pada.medu.ir مراجعه نمایید.

۳- برای ورود به سامانه پادا به چه اطلاعاتی نیاز است؟

نام کاربری که همان کد ملی دانش آموز است و همچنین رمز عبور که باید از مدیر مدرسه دریافت شود.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!