no-img
سایت دبیران فایل

دانلود نمونه سوالات کتاب رساله نوین - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود نمونه سوالات کتاب رساله نوین
zip
آبان ۲۸, ۱۴۰۲
۰ تومان
رایگان – خرید

دانلود نمونه سوالات کتاب رساله نوین


دانلود نمونه سوالات کتاب رساله نوین

دانلود نمونه سوالات کتاب رساله نوین

عبدالکریم بی‌آزار شیرازی زاده ۱۳۲۳ شیراز، روحانی شیعه محقق، نویسنده و از اعضای هیئت مؤسس انجمن قلم ایران است.وی بعد از اینکه مقدمات علوم حوزوی را در شیراز طی کرد و سطوح عالی و دروس خارج را در قم و نجف اشرف، از حضور علمای بزرگی از جمله خمینی بهره برد و تمامی بحث‌های مسائل مستحدثه ایشان را به رشته تحریر درآورد. در سال ۱۳۵۳ به دریافت گواهی افتا و اجتهاد از وزارت علوم و آموزش عالی نائل آمد و در سال ۱۳۵۴ به دانشگاه مک گیل کانادا رفت و در انستیتو مطالعات اسلامی به تحصیلات دانشگاهی پرداخت

نویسنده در کتاب حاضر، با بررسی کامل تحریرالوسیله ی حضرت امام خمینی (ره)، به جمع آوری بخش های عملی یا «فروع دین» پرداخته و به ترجمه و نگارش آن موارد اقدام نموده و آن را در ۴ جلد، با موضوعات جدا از هم ارائه کرده است.

رساله نوین تاکید بر اهمیت تحول و نوآوری در همه جنبه‌های زندگی دارد. این رساله به نوآوری در علوم، فناوری، فرهنگ، هنر، سیاست، اقتصاد و سایر حوزه‌ها اشاره می‌کند و تاکید می‌کند که برای رشد و پیشرفت، نیازمند تحول و خلق و خوی نو است.

رساله نوین تاکید می‌کند که تنها با تغییر و تحول، می‌توان به پیشرفت و رشد دست یافت و از مشکلات و محدودیت‌های فعلی عبور کرد. این رساله تشویق می‌کند که نسبت به راهکارهای جدید و نوآورانه برای مواجهه با چالش‌ها و مسائل اقدام کرد و به نوآوری در همه جنبه‌های زندگی توجه کنیم.

رساله نوین به توانایی هر فرد و جامعه تاکید می‌کند و می‌گوید که هر کس می‌تواند نوآوری را در زندگی خود و دیگران به اجرا درآورد. این رساله معتقد است که با ایجاد فرصت‌ها و امکانات مناسب، هر فرد و جامعه قادر به خلق و خوی نو است و می‌توانند به رشد و پیشرفت بیشتر دست پیدا کنند.

رساله نوین نیز به توجه به جوانان و نخبگان می‌پردازد و می‌گوید که آنها می‌توانند با تحلیل و بررسی صحیح از مشکلات و نیازهای اجتماعی، راهکارها و ابتکارهای نو را ارائه دهند. این رساله بر این باور است که جوانان و نخبگان دارای توانایی‌ها و ایده‌های نوآورانه هستند که می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند.

در کل، رساله نوین تاکید می‌کند که نوآوری به عنوان یک ابزار قدرتمند از طریق تحول و تغییر، می‌تواند به رشد و پیشرفت دست یابد و می‌تواند به مشکلات و چالش‌های امروزی پاسخ دهد. این رساله به همه افراد و جوامع تاکید می‌کند که برای پیشرفت و رشد، نیازمند تحول و نوآوری هستند و باید به خلق و خوی نو در همه جنبه‌های زندگی توجه کنند.

سوالات تستی کتاب رساله نوین باجواب

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایلhttps://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!