no-img
سایت دبیران فایل

دانلود سوالات آزمون سبک زندگی اسلامی - ایرانی (سطح تکمیلی) - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود سوالات آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی)
zip
مهر ۱۹, ۱۴۰۲
۱۰,۹۰۰ تومان
۱۰,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود سوالات آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی)


دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی)

دوره آموزشی سوالات آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی)

 

ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی)

استان:تمام استان ها حوزه ستا (سراسری)

کد دوره ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) : ۹۹۵۰۶۵۱۷
مدت دوره ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) : ۳۲ ساعت

ویژه ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) :

ثبت نام ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) :

تاریخ آزمون ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) اعلام خواهد شد.

حد نصاب نمره قبولی ضمن خدمت سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) : ۱۲ به بالا

سبک زندگی اسلامی-ایرانی

سبک زندگی اسلامی-ایرانی، شامل قوانین و اصول براساس اسلام و تاریخ و فرهنگ ایران است. این سبک زندگی تأثیر بسیار زیادی از دین اسلام و همچنین آداب و رسوم ایرانی دارد. در ادامه، برخی ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی-ایرانی را بررسی خواهیم کرد:

۱. مذهب: اسلام مذهب رایج در ایران است و بسیاری از افراد ایرانی مسلمان هستند. اسلام در این سبک زندگی نقشی کلیدی دارد و اصول و قوانین اسلامی بر روی زندگی روزمره افراد تأثیر می‌گذارند.

۲. نماز: نماز یکی از عمده‌ترین وظایف دینی مسلمانان است. افراد ایرانی نیز به نماز روزانه و جمعه دست می‌زنند و مساجد و اماکن مذهبی در سرتاسر کشور به این منظور وجود دارند.

۳. روزه: روزه در ماه مبارک رمضان از وظایف مهمی است که مسلمانان ایرانی به آن پایبندی می‌کنند. در این ماه، افراد از طلوع تا غروب نگهداری از خوردن و آشامیدن خودداری می‌کنند.

۴. تکریم مهمان: ایرانی‌ها به مهمانان خود احترام زیادی می‌گذارند و از آمدن وقت میهمان داری می‌کنند. همچنین ارائه خوراک و نوشیدنی به مهمانان در این سبک زندگی مورد توجه است.

۵. پوشش: پوشش متناسب با اصول اسلامی نقش مهمی در سبک زندگی ایرانی دارد. خانم‌ها عملاً باید موی سر خود را پوشانده و لباس‌های شیون اسلامی (نظافت و فروشگاه عبای هر روزه) را بپوشند.

۶. هنر و فرهنگ: هنر و ادبیات ایران عمدتاً در سبک زندگی اسلامی-ایرانی تأثیر بسزایی دارد. از دیوان حافظ و شاهنامه فردوسی گرفته تا معماری و نقاشی‌های اسلامی در بناهای تاریخی، هنر و فرهنگ ایرانی به عنوان بخشی از سبک زندگی اسلامی-ایرانی شناخته می‌شود.

۷. آیین‌ها و جشن‌ها: ایرانی‌ها در طول سال در جشن‌ها و آیین‌ها مانند نوروز، عید فطر، محرم و غیره به عنوان بخشی از سبک زندگی خود شرکت می‌کنند و از آنچه در فرهنگ ایرانی ریشه دارد استفاده می‌کنند.

سبک زندگی اسلامی-ایرانی یک ترکیب منحصر به فرد از اسلام و فرهنگ ایران است که بر مبنای ارزش‌های دینی و مذهبی خود بنا شده است. این سبک زندگی در طول تاریخ با شکوه و ثبات خود را حفظ کرده است و به عنوان بخشی از هویت ملی ایران محسوب می‌شود.

برخی از ویژگی‌های این سبک زندگی

سبک زندگی اسلامی-ایرانی، به مجموعه از عادات، رسوم و فرهنگی که در جامعه‌های اسلامی در ایران رایج است، اشاره دارد. این سبک زندگی تحت تأثیر اصول و تعالیم اسلام قرار می‌گیرد و الهام از ارزش‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی مرتبط با اسلام دارد.

سبک زندگی اسلامی-ایرانی شامل عناصر مختلفی است که بر اساس تعالیم اسلام و فرهنگ محلی ایران شکل گرفته است. برخی از ویژگی‌های این سبک زندگی عبارتند از:

۱. احترام به ارزش‌های دینی: مردم ایران بیشترین دین اسلام را انتخاب کرده‌اند و به اراده خداوند و تعالیم قرآن و عترت پیامبر اسلام (ص) احترام می‌گذارند. این احترام به ارزش‌های دینی در تحقق عدالت، صدق و صفا در رفتار، پاسداری از حقوق انسانی و همچنین نیکواندیشی در روابط اجتماعی مشهود است.

۲. عشق و احترام به خانواده: در سبک زندگی ایرانی، خانواده دارای اهمیت بسیاری است. از ارزش‌های اسلامی مهمی که در جامعه ایران ریشه دارد، احترام به خانواده، پدر و مادر و برادران و خواهران است. معمولاً خانواده‌های ایرانی بزرگ و متحد هستند و در تصمیم‌گیری‌ها، مسائل اجتماعی و حتی درک اقتصادی به یکدیگر راهنمایی می‌کنند.

۳. همدردی و مهربانی: در فرهنگ ایرانی، احترام و توجه به دیگران و رفتارهای مهربانانه و همدردانه تا حدود زیادی جا دارد. مردم ایران معتقدند که خداوند می‌خواهد انسان‌ها با یکدیگر مهربانی و همدردی کنند و این ارزش را در جامعه ایران نیز مشاهده می‌کنیم.

۴. رعایت قوانین و اخلاق اجتماعی: مردم ایران عموماً دارای احترام به قوانین و اخلاق اجتماعی هستند. رعایت حجاب اسلامی، رفتار اخلاقی، حفظ امنیت جامعه و هدایت تحصیلاتی از برخی از اصولی هستند که در سبک زندگی اسلامی-ایرانی تأکید می‌شود.

این فقره‌ها فقط بخشی از سبک زندگی اسلامی-ایرانی را شامل می‌شوند و می‌توان بسیاری از عادات، رویدادها و صنایع دستی و هنرهای ایران را در آن بررسی کرد.

در صورت درخواست دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون سبک زندگی اسلامی – ایرانی (سطح تکمیلی) از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایلhttps://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!