no-img
سایت دبیران فایل

دانلود روایت پژوهی ارتقای افکار دانش آموز از طریق ترغیب به انجام فعالیت هایی نظیر کاردستی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود روایت پژوهی ارتقای افکار دانش آموز از طریق ترغیب به انجام فعالیت هایی نظیر کاردستی
zip
آبان ۲۹, ۱۴۰۱
۱۱,۹۰۰ تومان
۱۱,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود روایت پژوهی ارتقای افکار دانش آموز از طریق ترغیب به انجام فعالیت هایی نظیر کاردستی


دانلود روایت پژوهی ارتقای افکار دانش آموز از طریق ترغیب به انجام فعالیت هایی نظیر کاردستی

دانلود روایت پژوهی ارتقای افکار دانش آموز از طریق ترغیب به انجام فعالیت هایی نظیر کاردستی با فرمت word

مقدمه دانلود روایت پژوهی

در روزگار ما سرعت تغییرات در علوم و فناوری به حدی زیاد است که موجب تغییر مداوم دیدگاه ها در انتخاب هدف های آموزشی می شود که این مسئله نیز به نوعی محتوای برنامه های درسی و روش ها را تحت تاثیر قرار می دهد. علوم با سرعت فزاینده ای، در حال پیشرفت، تنوع، نو شدن و تکامل هستند. انسان نیز در این مجرا و مسیر برای بهتر زندگی کردن به این یافته ها نیازمند است. از سوی دیگر بخش عمده انتقال یافته ها

در مدارس صورت می گیرد. تقریبا” تمام متخصصان تعلیم و تربیت معتقدند که مهم ترین مقطع برای شکل گیری روحیه علمی دانش آموز، مقطع ابتدایی است. دانش آموزان ابتدایی طبع ظریفی دارند و روحیه ی آن ها، دست خوش، عوامل مختلفی است. اگر دانش آموزان ابتدایی بتوانند استعدادها و توانایی هایشان را شناخته و برای شکوفاسازی آن ها اقدام کنند، حتما” در آینده می توانند خدمات ارزشمندی را به جامعه ی خود عرضه نمایند. دانش آموزان استعدادهای متنوعی دارند و این وظیفه ی معلم است که شاگردانش را راهنمایی کند تا استعدادهای نهفته ی خود را شکوفا کنند. تدریس چند پایه به نوعی از تدریس در آموزش ابتدایی اطلاق می شود که در آن دانش آموزان چند پایه در یک کلاس توسط یک معلم آموزش داده می شوند* ایان برچ ۱ ،

۱۳۷۹ *. یا این گونه می توان تعریف کرد که منظور از آموزش چند پایه: موقعیت هایی است که در آن ها دانش آموزانی که از نظر سن و توانایی متفاوت هستند، همه در یک کلاس آموزش می بینند. تدریس چندپایه روش مناسبی برای کمک کردن به ملت ها، جهت دست یابی به اهداف آموزش و پرورش برای همه می باشد که غالبا” در جوامع دورافتاده، کوچک و محروم اتفاق می افتد*یونسکو، ۲۰۱۳ .*

تدریس در کلاس های چندپایه، با وجود مشکلات و سختی های بسیار، فرصت های خوبی نیز از لحاظ بروز استعدادها فراهم می کند. دانش آموزان در کلاس های چند پایه می توانند مطالب کتاب های پایه های پایین ترشان را مرور کنند و هم با مطالب جدیدی که در پایه های بالاترشان وجود دارد، آشنا شوند.

دانش آموزان در کلاس های چند پایه مانند بسیاری از کلاس های عادی، معمولا” در طبقه ی دست ورز، تصویری و کلامی دسته بندی می شوند که تجربه تربیتی من در مورد یک دانش آموز دست ورز بود. خدا را سپاسگزارم که به من این توان و اراده را داد تا در یک اقدام تربیتی، مشکل یکی از دانش آموزان چندپایه ی یکی از روستاهای محروم بویین زهرا را برطرف کنم.

طرح مسأله دانلود روایت پژوهی :

در کلاس چند پایه ی من، دانش آموز کلاس چهارمی بود که معمولا” در انتهای کلاس می نشست و کمتر با کسی صحبت می کرد. او پسر مؤدبی بود ولی در اکثر درس ها عملکرد پایینی داشت. این موضوع سبب شد تا در یک اقدام تربیتی، راه هایی را جست و وارد عمل شدن « جو کنم که به حل مشکل دانش آموزم کمک کند. از آن جایی که بنابراین سعی نمودم با یک برنامه ریزی ،» بدون برنامه ریزی، علت همه شکست هاست مناسب به اهداف تربیتی پیش بینی شده ام، دست یابم. روش کار، گزارش تجربه :

دانلود رایگان روایت پژوهی word

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!