no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی ) - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی رفع  اختلال بی اعتنایی مقابله ای  یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی )
zip
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰
۶,۹۰۰ تومان
۶,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی )


اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی ) کامل و آماده

اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی )

اقدام پژوهی رفع  اختلال بی اعتنایی مقابله ای  یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی )

فایل دانلود اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم ( بررسی یک تجربه آموزشی تربیتی ) تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در این مورد هم اقدام پژوهی اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم را تایید.

و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

 

قسمتی از متن دانلود اقدام پژوهی رفع اختلال بی اعتنایی مقابله ای یکی از دانش آموزانم

فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه : بیان مساله ۲
گرد آوری اطلاعات شواهد ۱ ۴
پیشینه تحقیق ۱۱
تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها ۲۸
کاربرد راه حل ها ۲۹
گرد آوری اطلاعات شواهد ۲ ۳۳
ارزشیابی روش های به کار رفته و نتیجه گیری ۳۶
فهرست منابع ۳۷

جمع آوری اطلاعات (­شواهد۱­)

 

برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیر­عادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.

روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :

۱ مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف

۲ مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او

۳ اجرای پرسشنامه ای که در اختیار معلمین مختلف دانش آموز قرار گرفت

۴ اجرای گروه سنجی در کلاس

منابع کسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زیر می باشد:

الف : خود دانش آموز

ب : والدین دانش آموز

ج : همکلاسی های او

د : معلمین دیگر دانش آموز

ه : پرونده تحصیلی وی

در اولین مرحله به سراغ سایر معلمین مریم رفتم و نظرشان را در مورد رفتار وی جویا شدم. اغلب معلمین از او ناراضی بودند. معلمین دروس ریاضی و علوم گرچه درک ذهنی بالای او را به عنوان نکته مثبت عنوان می­کردند ولی وی را به غرور و خود خواهی و بی نظمی برای مطرح کردن خود، متهم می کردند و حتی چندین نوبت توسط معلمین از کلاس اخراج شده بود، معلمین دروس نظری مثل ادبیات، دینی، اجتماعی، تاریخ و..هم بی علاقگی به درس، بی نظمی وعدم انجام تکالیف درسی را مطرح می کردند.

گرد آوری اطلاعات

روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش ، کتابخانه ای ومشاهده مشارکتی ومصاحبه ای می باشد .

از طریق روش کتابخانه ای ، اطلاعات لازم در مورد مسائل رفتاری دانش آموزان بدست می آید . مخصوصاً نتایج تحقیقات و نظریه های علمی می تواند راه گشا باشد . از طریق مصاحبه اطلاعات لازم در مورد رفتار و اخلاق دانش آموزان و اولیاء مدرسه بدست می آمد . از طریق مشاهده مشارکتی  ، تغییراتی که در دانش آموزان ایجاد می شد مورد ارز یابی قرار می گرفت

یکی از مسائلی که در مدارس ما وجود دارد مشکلات رفتاری دانش آموزان می باشد

 

هدف دانش آموزان از بروز رفتار های نا بهنجار :

جبران کمبود محبت

جلب توجه دیگران

اعتراض به وضع مو جود

حسادت نسبت به دیگران

وا کنشی برا ی کنش دیگران

تخلیه انرژی

هر چند که رفتار های نابهنجار از علل متفاوتی ناشی می گردند؛ اما به نظر میرسد در مدرسه با رعایت الگوهای رفتاری خاصی مطابق با نیاز های انسانی ، رفتار های نا بهنجار دانش آموزان بتدریج کاهش و حتی رفع می گردد. 

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!