no-img
سایت دبیران فایل

طرح آجر به آجر چیست طرح آجر به آجر چیست سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

طرح آجر به آجر چیست
zip
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹
۰ تومان

طرح آجر به آجر چیست


طرح آجر به آجر چیست؟

طرح آجر به آجر چیست به صورت زیر می باشد

در فرهنگ ما مدرسه سازی همیشه کاری تحسین برانگیز به حساب می‌آمده است، اما در عین حال هزینه‌های گزاف آن معمولاً باعث می‌شود خیلی‌ها از فکر ساخت و یا تجهیز مدارس منصرف شوند.

پویش آجر به آجر که از طرف جامعه خیرین مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور چند وقتی است راه افتاده، این بار با ایام محرم اباعبدالله شعار “مهر را با محرم آغاز کنیم” را سرلوحه قرار داده است و تا اربعین حسینی می‌خواهد با جمع آوری کمک‌های کوچک و حتی به اندازه مبلغ یک آجر در تمامی ۳۱ استان طرحی ملی را انجام دهد و مدارسی سه کلاسه در مناطق محروم هر استان که از قبل شناسایی کرده است، بسازد.

این طرح به منظور زمینه سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

اهداف طرح آجر به آجر چیست؟

از اهداف طرح آجر به آجر فرهنگ‌سازی و توجه به مدرسه‌سازی در میان اقشار مختلف مردم، همچنین جلب مشارکت نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در امر مدرسه‌سازی، جلب حمایت‌های ایرانیان خارج از کشور، ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز و حفظ، توسعه و تکریم خیرین مدرسه‌ساز است.

با اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت مردمی و مشارکت خرد در زمینه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی بهرمند شد و آن را به یک فرهنگ اجتماعی بین همه اقشار جامعه تبدیل کرد.

نهادینه‌کردن فرهنگ مدرسه‌سازی در کشور یکی دیگر از اهداف طرح آجر به آجر است تا بتوان با توسعه فرهنگ خیر مدرسه‌سازی در جامعه، این حرکت را در همه آحاد جامعه نهادینه کرد. در اجرای طرح آجر به آجر سعی بر این است تا با ترویج فرهنگ مشارکت زمینه ورود خیرین بیشتری به عرصه مدرسه‌سازی فراهم شود.

مؤسس طرح آجر به آجر

کمپین آجر به آجر را سازمان نوسازی مدارس با مشارکت مجمع خیرین راه‌اندازی کرده است.

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :
برچسب‌ها :

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!