no-img
سایت دبیران فایل

سامانه مزرعه برکت سامانه مزرعه برکت سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

سامانه مزرعه برکت
zip
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰
۰ تومان

سامانه مزرعه برکت


سامانه سایت اپلیکیشن مزرعه برکت

سامانه سایت اپلیکیشن مزرعه برکت به شرح زیر می باشد:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع کود به صورت پایلوت از طریق “اپلیکیشن مزرعه برکت” در شهرستان کوار، ارسنجان مرودشت، شیراز، سیدان، پاسارگاد، خبر داد.

این اپلیکیشن با هدف ارائه خدمات مختلف به کشاورزان از طریق اینترنت وموبایل طراحی وساخته شده وباعث دسترسی آسان خدمات از راه دور در مدت زمان کمتر ،دقت بیشتر و سهولت کار خواهد شد.

 کمک به تولید محصول گواهی شده و شناسایی مراکز تولید این گونه محصولات از دیگر مزایای ” اپلیکیشن مزرعه برکت” است و بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند از طریق مدیران پهنه این اپلیکیشن  را دریافت و از مزایای آن بهره مند شوند.

آدرس “اپلیکشین مزرعه برکت”   http://Www.Mazraeh-barakat.ir   است و کشاورزان با وارد کردن نام کاربری و کد ملی قادر به ورود در این سامانه هستند.

جلسه ی توجیهی کارشناسان و مدیران پهنه ها،با حضور مهندس بخشی کاربر سامانه برکت، مروجین پهنه و کارگزاران عامل خرید و توزیع کودهای شیمیایی شهرستان ارسنجان ، در خصوص شیوه کار با سامانه برکت در محل مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان تشکیل و مقرر گردید منبعد کودهای شیمیایی محصولات شتوی شهرستان با استفاده از سامانه برکت توزیع گردد.

به گفته وی، توزیع نهاده ها از جمله کود تنها بخشی از امکانات فراهم شده در این اپلیکیشن است که در حال حاضر به صورت پایلوت به اجرا در آمده است.

پژمان با بیان اینکه به منظور توزیع عادلانه کود و ساماندهی بازار این نهاده از طریق “اپلیکشین مزرعه برکت” اقدام می شود، افزود: با راه اندازی این نرم افزار امکان توزیع کود بر اساس نیاز گیاه نیز فراهم و علاوه بر آن میزان توزیع در شهرستان ها نیز به خوبی مدیریت می شود.

سامانه مزرعه برکت در جهت آموزش و ترویج, تسهیل, ساماندهی, تخصیص, توزیع و فروش نهاده های کشاورزی و دامی و اقلام مصرفی بهره برداران, نظیر انواع کود, سموم, بذور, نهال, نشاء, آرد و … در سال ۱۳۹۷ شروع به برنامه ریزی نمود.

در نخستین گام پس از دریافت مجوز های لازم از سازمان جهاد کشاورزی و نهادهای مربوطه ابتدا اقدام به ارائه کود های یارانه ای نمود.

در گام های بعد ارائه سموم با تایید آزمایشگاه ها در دستور کار قرار دارد.



موضوعات :
برچسب‌ها :

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


  1. احمد زارع گفت:

    سلام چرا توزیع کود یک مرحله انجام نمیشه تا هم هزینه کشاورز کمتر بشه هم زمان کمتری صرف گرفتن کود بشه

  2. مریم ذاکر ذاکر گفت:

    سلام نمونه پر شده دفتر کلاسی سوم می خواستم نیامد

  3. رضا گوروئی گفت:

    سلام من خرید کردم پس فایل کجاست

    • دانلود سناریو تدریس ریاضی دوم دبستان جمع دو رقمی مرحله ای ایمیل گردید.می توانید یک پیام به ایمیل سایت ارسال کنید.یا در تلگراام پیام دهید به آی دی زیر @dabiranfile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!