گزارش تخصصی روشهای نوین تدریس علوم تجربی
گزارش تخصصی روشهای نوین تدریس علوم تجربی
دانلود کاملترین فایل در مورد گزارش تخصصی روشهای نوین تدریس علوم تجربی با کیفیت عالی و قابل ویرایش.
فایل ورد قابل ویرایش
چکیده گزارش تخصصی روشهای نوین تدریس علوم تجربی
کی از مهمترین اهداف آموزشی علوم در ژاپن که با تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور هماهنگ است، آموزش علوم و فناوری، توانایی فکر کردن، تصمیمگیری وشناخت طبیعت و قوانین حاکم بر آن است. درمدارس ابتدایی ژاپن در پایههای اول و دوم (به ترتیب ۶ و ۷ سالهها)ازیک برنامه درسی درهم تنیده تحت عنوان «مطالعه محیط زندگی» استفاده میشود.دراین برنامه درسی، دانشآموزان با پدیدههای علمی محیط اجتماعی، طبیعی و زندگی روزانه خود آشنا میشوند تابه یک دید علمی دست یابنداین دوره آموزشی بیشتر به کسب تجربه و انجام فعالیتهای عملی تأکید دارد. در طول این دو سال اول و دوم ابتدایی، معلمان وظیفه دارند تا فرایند آموزش را بر سه حیطه متمرکز نمایند. این حیطههیا عبارتند از: موجودات زنده ومحیط آنها، ماده وانرژی وکره زمین وجهان این حیطههای شامل موضوعاتی اززیستشناسی،فیزیک،شیمی وزمینشناسی هستند
فهرست مطالب
چکیده. ۲
مقدمه. ۳
متن کزارش….. ۴
روش های نوین تدریس در علوم تجربی… ۴
نتیجه گیری… ۱۰
منابع ومآخذ.. ۱۱
همچنین برای دریافت اخبار فرهنگیان، فایل های آموزشی رایگان، آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
دیدگاه ها