no-img
سایت دبیران فایل

جزوه برنامه ریزی بازاریابی علمی کاربردی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

جزوه برنامه ریزی بازاریابی علمی کاربردی
zip
تیر ۲۲, ۱۴۰۰
۹,۹۰۰ تومان
۹,۹۰۰ تومان – خرید

جزوه برنامه ریزی بازاریابی علمی کاربردی


دانلود جزوه برنامه ریزی بازاریابی علمی کاربردی

دانلود جزوه برنامه ریزی بازاریابی علمی کاربردی به شرح زیر می باشد: فرمت فایل پاورپوینت تعداد صفحات ۷۳

 

  چرا برنامه ریزی بازاریابی ضروری است؟ 

  • محدودیت زمان،استعداد و توان مدیریت همانند دیگر منابع موجود در سازمان.
  • امکان کسب مزیت و سازگاری منابع شرکت و فرصت های محیطی.
  • تفکر آینده نگر سیستمی بوسیله مدیریت.
  • هماهنگی بهتر تلاش های شرکت.
  • توسعه و بهبود استاندارد های عملکرد برای کنترل.
  • روشن کردن اهداف و سیاست ها.
  • آمادگی بهتر برای بهبود های جدید ناگهانی.
  • ملموس تر شدن مسئولیت های تعاملی مدیران اجرایی مشارکت کننده.

 اهداف برنامه بازاریابی

  • به عنوان یک نقشه راه عمل می کند.
  • به مدیریت در کنترل و نظارت بر اجرای استراتژی کمک می کند.
  • مشارکت کنندگان در برنامه را نسبت به نقش ها و وظایفشان آگاه می سازد.
  • منابع کافی برای اجرا و بکارگیری فراهم می آورد.
  • تفکر را بر می انگیزاند و استفاده از منابع را بهتر می سازد.
  • مسئولیت ها و وظایف تخصیص میابد و زمان بندی انجام می شود.
  • امکان آگاهی از مسائل و مشکلات،فرصت ها و تهدیدات را فراهم می کند.

نکات مهم در تهیه طرح بازاریابی

  • هر بخش جدید از طرح بازاریابی باید در یک صفحه جدید شروع شود.
  • وقتی موارد مهم در طرح بازاریابی را لیست می کنید از فاصله ۲ در نرم افزار word استفاده کنید.
  • تعداد زیادی شکل را در یک صفحه نگنجانید.
  • اندازه مدارک را به حدی کوچک نکنید تا خوانا نباشد. تصاویر و جداول و…
  • از یک فونت مناسب جهت تهیه طرح استفاده نمایید که در چاپ نیز مناسب باشد.
  • اگر طرح بازاریابی طولانی باشد اصلا خوانده نخواهد شد. تا حد امکان مختصر و اطلاعات را در قالب نمودار ها و جداول کلیدی ارایه دهید.
  • از اصطلاحات پیچیده و ناشناخته برای مخاطب استفاده نکنید و هر کلمه خلاصه ای باید توضیح داشته باشد.
  • اگر طرح بازاریابی تان را بطور مناسب و با دقت بنویسید می توانید از بخش های آن بعنوان اسلایدهای پرزنت نیز استفاده کنید.

جمع آوری اطلاعات محصول: مربوط به شرکت ما، رقبا و مشتریان

–مشتریان بالقوه

  • لیست مشتریان
  • مکان جغرافیایی مشتریان
  • رهبران بازار (مشتریان کلیدی) در هر حوزه بازار

–شرکت

  • میزان برآورده شدن انتظارات مشتریان با محصولات شرکت
  • نیاز به طراحی و توسعه محصولات
  • نیاز به محصولی کاملا جدید
  • پتانسیل عرضه محصول کاملا جدید(ویژگی محصول جدید)
  • درک مشتریان یا بازار از شرکت، جایگاه درک شده شرکت در بازار(وجهه شرکت در بازار)

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

برای اطمینان بیشتر کاربران گرامی

تضمین و راهنمایی برای خرید , پاسخ دهی به اشکالات خرید و عدم دانلود  توسط مدیر وبسایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته

بعدا از خرید فایل لینک دانلود مستقیم در صفحه مرورگر ظاهر میشود و یک لینک دانلود به ایمیل شما بصورد خود کار ارسال می گردد 

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!