no-img
سایت دبیران فایل

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی
zip
مهر ۱۵, ۱۳۹۷
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی


تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی کامل و آماده

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی در ۲۵  صفحه  و فایل قابل ویرایش ورد .

فایل دانلود تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی  تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در این مورد هم تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری و یاددهی  را تایید.

و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

 

قسمتی از متن تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری

مقدمه
مشکلات ارزشیابی سنتی یا بهتر بگوییم روش اندازه‌گیری و سنجش موجود با جو نمره‌گرایی و پاسخ‌مداری و حافظه‌سنجی موجود در مدارس که فراگیران اسیر چنبره‌ی «داده» و «ستانده» یا «محرک و پاسخ» یا امتحانهای مکررند که سلامت روانی و جسمی آنان را تهدید

فواید بازخورد:

ـ به مثابه امربه معروف و نهی از منکر است.
ـ احترام و یاری دوست در بدست آوردن دل (نوعی همدلی و همزبانی است).
ـ متناسب با رویکرد شناختی و فراشناختی است.
ـ حذف سیستم تنبیه، تهدید، جریمه و برچسبهای ناخوشایند از آموزش هم توجه به تواناییها و شناخت استعدادها دارد و هم کمک به رفع مشکلات و نارساییها و اختلالات یادگیری و رفتاری است.
ـ تأکید بر فعالیتهای گروهی و یادگیریهای معنی‌دار دارد.
ـ متناسب با علائق، نیازها و تواناییهای فردی است.
ـ از ابزارهای گوناگون و اطلاعات گوناگون بهره می‌گیرد.
ـ منابع بازخورد متعدد است.
ـ رقابت سالم وجود دارد و هر فرد نسبت به گذشته‌اش مقایسه می‌شود.
ـ فراگیر از دیدن محصول کار خود احساس غرور، لذت و شادابی می‌کند.
ـ توجه به بهبود شرایط یاددهی ـ یادگیری و عمل به عدالت آموزشی با ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی است.
ـ بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و تفکر خلاق است.
ـ فراگیر با خود مشاهده‌گری، خود یادگیری، خودآگاهی، خوداصلاحی به خود ارزیابی می‌رسد.

فهرست

مقدمه ۱
مفهوم و تعریف ارزشیابی و ارزشیابی توصیفی ۲
پیشینه ارزشیابی توصیفی و ضرورت اجرای طرح ۲
ویژگیهای ارزشیابی توصیفی ۳
چالشها و آسیبهای ارزشیابی سنتی و فعلی ۴
رویکردها در ارزشیابی توصیفی ۵
تعریف بازخورد ۶
ضرورت بازخورد ۶
ویژگیهای بازخورد ۷
بازخورد در خدمت یادگیری بهتر ۷
بازخورد کمی یا کیفی؟ ۸
فواید بازخورد ۹
انواع بازخورد ۱۰
بازخوردها ۱۰
بازخورد معلم به دانش‌آموز در فرایند یادگیری ۱۱
باید و نبایدهای این نوع بازخورد ۱۲
بهره‌گیری از چرخه PDSA یا چرخه دمینگ (Deming) 12
پیشنهادات ۱۳
خلاصه ۱۶
منابع ۱۷
ضمائم ۱۸

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!