ارزشیابی کیفی- توصیفی و شیوه های ارائه ی بازخورد
ارزشیابی کیفی- توصیفی و شیوه های ارائه ی بازخورد
ارزشیابی کیفی- توصیفی و شیوه های ارائه ی بازخورد در ۲۶ صفحه و فایل قابل ویرایش ورد .
فایل دانلود ارزشیابی کیفی- توصیفی تمامی نکات مربوط بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.
دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.
در این مورد هم ارزشیابی کیفی- توصیفی را تایید.
و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
قسمتی از متن ارزشیابی کیفی- توصیفی و شیوه های ارائه
بازخورد
در هر نظام ارزشیابی عنصر ” بازخورد” وجود دارد. در واقع ، ارزش یابی بدون بازخورد ناقص و نا تمام خواهد بود.
باید ها در بازخورد فرایندی :
۱) توجه به توانایی های فردی
۲) توجه به میزان موفقیت فراگیر
۳) ترغیب احساس خوب دانش آموز نسبت به خود
۴) شناساندن میزان موفقیت به او
۵) افزایش اعتماد به نفس
۶) ایجاد حس لیاقت و داشتن کفایت به وی
۷) تأثیر مثبت بازخورد بر فراگیر
۸) القاء حس صداقت معلم به دانش آموز
ویژگی بازخورد فرایندی :
فرایند بازخورد به مثابه هسته اصلی فرایند یاددهی _ یادگیری در کلاس درس باید چنین ویژگیهایی را داشته باشد:
الف ) پیوسته باشد؛ یعنی دانشآموزان باید در حین فرایند یادگیری بازخورد، دریافت دارند.
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)
دیدگاه ها