no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی
zip
آذر ۱, ۱۳۹۶
۲,۹۰۰ تومان
۲,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی


اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم ریاضی را به شیمی علاقمند کنم.

چکیده:اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی
با به بررسی روش‌های متنوعی که باعث ایجاد علاقه مندی و انگیزش جهت یادگیری بهتر درس شیمی دوره متوسطه در فراگیران می‌گردد، می‌پردازیم علی رغم تلاش ایثار گرانه معلمان عزیز در انجام هرچه بهتر رسالت پیامبر گونه‌شان این اطمینان حاصل نیست که تلاش‌هایشان در جهت حصول اهداف آموزش و پرورش باشد.
بنابراین با بررسی عواملی چون:
۱ ـ چگونگی تألیف جامع تر کتب درسی شیمی
۲ ـ آشنایی فراگیران با روش‌های مطالعه صحیح
۳ ـ ایجاد ارتباط بین علم شیمی و زندگی روزانه فراگیران به منظور آشنایی بیشتر با کاربرد علم شیمی در زندگی
۴ ـ اثر همزمانی تدریس تئوری و کار عملی جهت یادگیری بهتر
۵ ـ استفاده از روش تدریس مشارکتی ـ اجرایی

مقدمه:اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی
معلم شیمی کسی است که با روانشناسی فراگیر، فن معلمی و شیوه‌های آموزشی که با آن‌ها آشنا است می‌تواند از تأثیر عواملی که در ایجاد بی علاقگی و عدم انگیزه فراگیران به مطالعه درس شیمی اثر دارد ممانعت به عمل آورد.
یادگیری شروع شده به ادراک می‌رسد و از آنجا به تشکیل عبارت‌ها. مفاهیم مجرد در ذهن منجر می‌شود و در نهایت به نتیجه مطلوب می‌انجامد (هربرت اسپنسر (
چون پژوهشگر به عنوان یک دبیر توفیق خدمت به فراگیران را دارد ضرورت بررسی و ارزیابی نحوه مطالعه و فرا گیری شیمی را احساس نموده و اقدام به پژوهشی در این زمینه نموده‌ام و شرایط مساعد و نا مساعد برای رشد فعالیت فراگیران را در موارد زیر جستجو می‌نمایم:

فهرست
چکیده ۶
مقدمه ۷
توصیف وضعیت موجود و بیان مساله ۸
گردآوری اطلاعات ( شواهد ۱ ) ۱۰
تجزیه و تحلیل داده ها ۱۱
انگیزش چیست؟ ۱۲
افزایش انگیزه در درس شیمی ۱۴
ایجاد انگیزه وبکارگیری خلاقیت دانش آموزان درزنگ شیمی (۱) ۲۱
رائه راه حل جدید موقتی ۲۳
اجرا و نظارت ۲۴
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) ۲۶
ارزشیابی تاثیر اقدامات جدید و تعیین اعتبار آن توسط افراد صاحبنظر ۲۷
تجدید نظر و اطلاع رسانی ۲۸
نتیجه گیری ۲۹
منابع ۳۰

اقدام پژوهی علاقمندکردن دانش آموزان به درس شیمی



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!