تجربیات مدون دبیران تاریخ
تجربیات مدون دبیران تاریخ
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:تجربیات مدون دبیران تاریخ
چکیده
از آنجا که آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان مؤثر در پیشرفت اقتصادى و اجتماعى یک جامعه نقش فعال دارد
و تحقق نقش آن به وسیله مواد درسى مختلفى که در دورههاى ابتدایى، متوسطه و آموزش عالى براى فراگیران در نظر گرفته شده است، امکانپذیر مىشود و یکى از مواد درسى « تاریخ » است،
از قرون گذشته تا به امروز براى تدریس تاریخ از روشهاى مختلف تدریس استفاده مىشده است؛ از قدیمترین روش یعنى رروش تدریس ـ سخنرانى تا سایر روشهاى دیگر.
در این تحقیق ویژگىهاى روش تدریس ـ سخنرانى به عنوان یک روش نظرگرا با روش تدریس ـ ایفاى نقش به عنوان روش عملگرا مورد مطالعه قرار گرفته و سپس با استفاده از روش تحقیق توصیفى و مقایسهیى، از نظر اهداف، محاسن و معایب، مراحل اجرا، الگوهاى تدریس مرتبط و نتیجهگیرى با یکدیگر تطبیق ـ داده شود.
فهرست
روش تدریس تاریخ ۲
چکیده ۲
اهداف ۳
مشخصات روش تدریس سخنرانى خوب ۱۴
محتواى سخنرانى داراى سه مرحله است. ۲۲
قیاس شخصى ۲۵
قیاس مستقیم ۲۸
چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟ ۳۹
گردآوری اطلاعات از وضع موجود(شواهد۱) ۴۱
مشکلات درس تاریخ در ایران ۴۳
گزارش نهایی و نتیجه گیری ۴۹
نتیجه ۴۹
فهرست منابع و مآخذ ۵۰
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود
همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت،طرح جابر، گزارش تخصصی، اقدام پژوهی و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)
دیدگاه ها