no-img
سایت دبیران فایل

گزارش تخصصی تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

گزارش تخصصی تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی
zip
دی ۵, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

گزارش تخصصی تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی


گزارش تخصصی تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

معرفی فایل:

گزارش تخصصی تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی

چکیده
نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد. ودانش آموزی که در درس املاء ضعیف است. عملاً درسایردروس نیزحتی با وجود استعدادبالا قابلیت پیشرفت نخواهد داشت.زیرا دانش آموزی که نتواند به سوالات سایردروس به درستی پاسخ دهد.ویا حتی سوالات راتشخیص دهد ،در همه دروس دچار ضعف خواهد شد . به همین دلیل تصمیم گرفتم برای انجام پژوهش خود وضعیت یکی ازدانش آموزان خودم به نام (الف)که دچار مشکلی بود را مورد بررسی قرار دهم .

گزارش تخصصی املا فارسی

فهرست مطالب
چکیده ۲
مقدمه ۳
متن گزارش ۴
شناسایی دانش آموزا ن ضعیف در درس املاء و روخوانی ۴
علل ضعف دانش‌آموزان در درس املا ۴
راهبرد عملی جهت تقویت درس املا فارسی دانش آموزان ابتدایی ۵
علل ضعف دانش آموزان در درس دیکته ۶
روشهای تدرسی آموزش املا ۷
اصول و مبانی املا ۱۰
روش تدریس املا ۱۱
نتیجه گیری ۱۳
منابع و ماخذ ۱۴

مقدمه:
شاید بسیاری از افراد وقتی واژه دیکته را می شنوندیک معلم به ذهنشان می آیدکه کتاب فارسی را در دست دارد. وکلمات رابلند بلند برای دانش آموزانش می خواند ودانش آموزان نیز آن را دردفتر خود می نویسند.

در پایان املا معلم برای دانش آموزان لغت سخت می گوید وخودش آنها را تصحیح می کند. بایدگفت این روش مربوط به سال ها پیش است. وبنده بعید می دانم که دیگرهیچ آموزگاری ازاین روش قدیمی وخشک وخسته کننده استفاده کند.

هدف از املا این است که دریابیم دانش آموزتا چه حد به اهداف تعریف شده دست یافته وبرای رفع مشکل او،نه ابزاری برای مچ گیری و تنبیه.دراین قسمت روش هایی جمع آوری شده که می توان از آنها برای املا گفتن به دانش آموزان استفاده کرد.

می توان اظهار داشت روش ها، روش های جالبی هستند و یک نواختی زنگ املا را از بین می برند. باید این نکته را عرض کنم که مطالب داخل پرانتز نظر شخصی اینجانب می باشد. و به منبع مطلب که وبلاگ “آموزش-تحصیل”هست‌ ارتباطی ندارد.

نکته دیگراین است که هیچ یک ازروش های زیرنباید به عنوان روش غالب برای املا گفتن استفاده شود.معلم باید تلاش کند.از انواع مختلف روش ها استفاده کند تا روش ها ارزش آموزشی خود را از دست ندهند و این امر برای دانش آموزان یکنواخت نشود.

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!