no-img
دبیران فایل

مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ - دبیران فایل


دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
zip
مهر ۲, ۱۳۹۸
۱۶,۹۰۰ تومان
۱۶,۹۰۰ تومان – خرید

مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰


مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده هم کلاسی‌ها و دوستان کمک کنیم

یکی از فراخوان‌ها و همایش‌هایی که در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۴۰۱ نیز همانند سال‌های گذشته برگزار می‌گردد پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رئیس جمهور است. امسال نیز همانند قبل رئیس جمهور محترم پرسش مهر ۱۴۰۰ رئیس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه برای قشر فرهنگی و دانش‌آموزان مطرح کرده است.مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده هم کلاسی‌ها و دوستان کمک کنیم

حسن روحانی پرسش مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده هم کلاسی‌ها و دوستان کمک کنیم»

رئیس‌جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانواده‌ها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده هم کلاسی‌ها و دوستان کمک کنیم»

مقاله پرسش مهر 1401-1400

هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعداد‌های بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌آموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

* پرسش مهر از چه زمانی آغاز شد؟

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷۷ـ۱۳۷۶ پرسش مهر: مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است

توسط رئیس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وی ضمن ترغیب دانش‌آموزان به تفکر و تامل بیشتر پیرامون موضوعات مهم و اساسی کشور و انقلاب، از آنان خواست راه‌حل‌های اساسی خود را به مسئولان ارائه دهند.

دومین پرسش مهر در سال ۸۰ـ۱۳۷۹

با دو پرسش مهر شامل «دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟» و «با گفت‌وگوی تمدن‌ها چگونه می‌توانیم جهانی زیباتر و انسانی‌تر بسازیم؟» مطرح شد.

سومین پرسش مهر در سال تحصیلی ۸۲ـ۱۳۸۱

با طرح ۳ پرسش مهر شامل «راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟»، «انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگون‌ساری چه نقشی داشته است؟» و «برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟» برگزار شد.

در چهارمین پرسش مهر در سال ۸۳ـ۱۳۸۲

دو پرسش مهر شامل «در جهان به هم پیوسته امروز چگونه می‌توان با پرهیز از تنش‌های جهانی و دستیابی به پیشرفت‌ همه جانبه و پایدار، هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد» و «موانع مهرورزی و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه‌ جهانی چیست و مبارزه با آنها و حرکت به سوی صلح مبتنی بر عدالت چگونه میسر است؟» مطرح شد.

پرسش مهر پنجم در سال ۸۴ـ۱۳۸۳

برگزار شد و ۴ پرسش مهر شامل «نسبت رشد عقلانی، آزادی، برابری و اخلاق در نظام «داد بنیاد» مهدوی مورد انتظار ما چگونه است؟

پرسش مهر ششم در سال تحصیلی ۸۵ـ۱۳۸۴

شامل پرسش مهر  «چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟»

هفتمین پرسش مهر در سال ۸۶ـ۱۳۸۵

مطرح شد و شامل پرسش مهر  «نقش مهرورزی در پیشرفت و تعالی جامعه چیست؟»

سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصیلی ۸۷ـ۱۳۸۶

شامل پرسش مهر  «عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟»

در پرسش مهر نهم در سال ۸۸ـ۱۳۸۷

پرسش مهر شامل «چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟»،

پرسش مهر دهم در سال تحصیلی ۸۹ـ۱۳۸۸

پرسش مهر که شامل «رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟»

در پرسش مهر یازدهم که در سال ۹۰ـ۱۳۸۹

پرسش مهر مطرح شد و رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان پرسید «تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست، چیست و دوست دارید ایران به کجا برسد؟».

در پرسش مهر دوازدهم که در سال ۹۱ـ۱۳۹۰

پرسش مهر مطرح شد، از دانش‌آموزان سوال شد: « اگر شما دانش‌آموزان به جای رییس‌جمهور بودید برای ساختن ایران و اعتلای نام ملت ایران و امور کشور چه می‌کردید و اولویت شما چه بود؟»

در سال تحصیلی ۹۲ـ۱۳۹۱ پرسش مهر سیزدهم

پرسش مهر مطرح شد و رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان پرسید: «سوال امسال من از شما این است که می‌خواهید در آینده چه کار کنید، اهداف شما چیست و برای جامعه و مکتب خود زندگی و زندگی جاویدان آینده چه برنامه‌ای دارید؟».

در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲

پرسش مهر مطرح شد، خطاب به دانش آموزان این سوال را مطرح کرد که «اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی به او توصیه می کنید تا بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی بگستراند؟»

پرسش مهر پانزدهم که در سال ۹۳ـ۱۳۹۳

پرسش مهر مطرح شد این بود، «عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟».

در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصیلی ۹۵ـ۱۳۹۴

پرسش مهر مطرح شد، رئیس جمهور از دانش‌آموزان سوال کرد: «به نظر شما دانش‌آموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟

پرسش مهر بیست و دوم

رئیس‌جمهور در تکمیل پرسش مهر خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانواده‌ها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند؟

پرسش مهر که رئیس جمهور امسال مطرح کرد، بیست و دومین پرسش مهر و هفتمین پرسش مهر است که روحانی طرح می‌کند.

پرسش مهر 1400-1401: پرسش مهر بیستم، پاسخ به پرسش مهر

 اهداف پرسش رییس جمهور (پرسش مهر) چیست ؟

از جمله اهداف پرسش مهر ۴۰۰-۱۴۰۱ از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال
  • آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماه
  • آشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهوی
  • افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور
  • افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خود
  • پرورش روحیه پرسش گری دانش آموزان
  • ایجاد نشاط و شادابی
  • ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان
  • رشد و کشف استعداد های برتر

مقاله آماده پرسش مهر ۲۲

در ابتدای سال برای شاگردانم توضیح می دهم که هر پاسخ غلط در کلاس به مثابه محرکی برای شاگرد دیگر عمل می کند تا وی بتواند سیر تفکر در مورد آن موضوع را کمی به پیش ببرد . بدین ترتیب ، برای هر پاسخ غلط شاءن و ارزشی قائل می شویم . همچنین هر پاسخ نیمه صحیح نیز ما را به آن پاسخ مورد نظر نزدیک تر می کند و لذا این پاسخ هم به منزله یک مکعب برای شاگردان دیگر عمل می کند تا طرح ذهنی شان را تکمیل کنند و نهایتا به پاسخ صحیح برسیم . تاکید می کنم که این جریان باید به صورت همیاری و نه انفرادی باشد.

تحقیق پاسخ به پرسش مهر بیست و دو

تا کنون در مورد مشارکت در پژوهش و استفاده از آن در پژوهشگری و جلسات طرح پرسش مهر صحبت کرده ایم . آنچه از نظر من ضرورت دارد نشان دادن این فرآیند به شاگردان در کلاس توسط الگویی عینی است . دریافته ام که با استفاده از طرح پرسش مهر می توان با موفقیت مفهوم و ارزش یاد گیری مبتنی بر همیاری در جلسات کلاسی را به دانش آموزان انتقال داد.

بهترین جواب پرسش مهر

تجربه پژوهشگران حاکی از آن است که چرا باید شاگردی که به خوبی پژوهشگری پیش می رود و نمرات عالی در تکالیف نوشتنی اش می گیرد با داوطلب شدن برای پژوهش درباره پرسش مهر خود را در معرض خطر قرار دهد ؟بدیهی است که برای این دسته از شاگردان باید ارزش شرکت در پژوهش درباره پرسش مهر روشن شود .

۱۶,۹۰۰ تومان – خرید

محتوای مقاله پیرامون پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر بیستم

فهرست مطالب مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
چکیده مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
مقدمه مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
بیان مسئله مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
اهمیت موضوع  مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
ادبیات و پیشینه تحقیق پیرامون پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر بیست و یک
روش تحقیق مقاله مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
روش گردآوری اطلاعات پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
جامعه آماری پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
روش تجزیه و تحلیل داده ها پرسش مهر ۱۴۰۰
بحث و نتیجه گیری پیرامون پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر بیست و دو
نارسایی های اجرایی و علمی در زمینه پژوهش پیرامون پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر بیست و دو
راه کارهای رفع موانع تحقیق و پژوهش پیرامون پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر بیست و دو
منابع و ماخذ پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰
منابع لاتین پرسش مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰

بهترین نمونه های داستان, شعر, نمایشنامه, انشا و مقاله و تحقیق برای پاسخ به پرسش شماره ۲۲ – سالتحصیلی ۱۴۰۰ مقاله| تحقیق| انشا| داستان| شعر| نمایشنامه پرسش مهر ۱۴۰۰ دانلود مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱

قابل توجه کسانی که این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

۱۶,۹۰۰ تومان – خرید

راهنمای خرید پرسش مهر ۹۸-۹۹ : برای خرید انلاین پرسش مهر ۹۸-۹۹ ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت، پرسش مهر ۹۸-۹۹  و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت طرح جابر عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

۱۶,۹۰۰ تومان – خرید


موضوعات :
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!