no-img
سایت دبیران فایل

لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی
zip
بهمن ۲۲, ۱۳۹۸
۰ تومان
رایگان – خرید

لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی


لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی

لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی به صورت چکیده می باشد.این لیست شامل ۱۰ طرح می باشد.

عناوین لیست طرح های جشنواره جوان خوارزمی

عنوان طرح :   بریل نوت

محققین : مرتضی دولتی / مصطفی دولتی

گروه علمی : کامپیوتر

استان : آذربایجان شرقی

واحد آموزشی :  شهید مدنی

رتبه : اول

خلاصه طرح :

این طرح جهت رفاه نسبی روشن دلان عزیز طراحی گردیده است که در بخش سخت افزاری آن یک صفحه کلید خاص بریل که از هر لحاظ مطابق نیاز و راحتی کاربران روشن دل می باشد در نظر گرفته شده است که دار بودن یک بلندگوی کوچک در صفحه کلید ، کاربری آن را برای روشندلان آسانتر نموده و طرز کار آن را برای روشندل چند برابر آسانتر نموده است .از ویژگی های این طرح در بخش نرم افزاری گویا بودن راهنمای برنامه ها است که کلمه به کلمه کاربر روشندل را راهنمایی می کند و هر کلیدی که به کار گرفته شود و حرفی تایپ شود توسط بلندگو خوانده می شود . این دستگاه قابلیت اتصال به پرینتر مخصوص جهت پرینت خط بریل را نیز دارا می باشد .

عنوان طرح : تبدیل تصویر به متن قابل ویرایش

محققین : سهراب عاملی

گروه علمی :  کامپیوتر

استان : شهرتهران

واحد آموزشی :  شهید دانش

رتبه : اول

خلاصه طرح :این طرح با بکارگیری ایده خلاقانه و الگوریتم های ابداعی و پیاده سازی خوب قادراست تصویر حروف فارسی را به طور خودکار و با یک سری تنظیمات خاصی، اسکن نموده و سپس متن اسکن شده را طی چند مرحله تشخیص تبدیل به متن قابل ویرایش تبدیل نماید .از ویژگی های این طرح این است که بدون نیاز به صرف وقت و نیروی انسانی زیاد و هزینه می توان تمامی کتاب ها را به متن تبدیل نموده و به طور مثال یک کتاب ۴۰۰ صفحه ای را در MB1200 ذخیره سازی نمود

عنوان طرح : سیستم پیام کوتاه (اس ام اس) برای خطوط ثابت

محققین : محمد دهقانی

گروه علمی : کامپیوتر

استان : کرمان

واحد آموزشی :  علامه حلی

رتبه : اول

خلاصه طرح :سرویس پیام کوتاه (SMS) یکی از سرویس های تکمیلی است که ازمزایای آن مقرون به صرفه بودن، عدم اشغال خطوط ، امکان دریافت غیر همزمان فایل ها می باشد . از ویژگی های این طرح کاربردی و قابل اجرا بودن آن است .

عنوان طرح :  طراحی و پیاده سازی سیستم های هوشمند

محققین : فرهاد افتخاری

گروه علمی :  کامپیوتر

استان : شهر تهران

واحد آموزشی :  علامه حلی

رتبه : اول

خلاصه طرح :کاربرد این طرح برای همگان می باشد حتی اگر دانش فنی این کار را نداشته باشند به راحتی می توانند کلیه وسایل الکتریکی و مکانیکی یک کارگاه کوچک و یا یک کارخانه صنعتی بزرگ ، خانه مسکونی و یا … را از راه دور و نزدیک حتی با اتصال اینترنت تحت کنترل خود در آوردند بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی فرد در محل باشد .

عنوان طرح : شهادت آب

محققین : حمیده بی طرف

گروه علمی :  شیمی

استان : شهر تهران

واحد آموزشی : روشنگر

رتبه : اول

خلاصه طرح :پروژه شهادت آب تلاشی در نمایانگری اندرکنش عالم معنویت و عالم جسمانی است. البته نمود این واقعیت در حلول روح در پیکره مادی انسان در وسعتی بی کران با چشم بصیرت نمایانگری خود را ثابت نموده است اما با تلاشی که در پرونده یاد شده صورت گرفته است آثار ظریف و حساس مکانیک ذره بینی محیط که برخاسته از آثار موج گونه متصاعد شده از روحیات انسان عملگر و انتخاب گر همراه با طرز فکر وی در انجماد پیکره مادی محیطی دیگر (یخ و سایر فلزات) متأثر گردیده و در قالب یک پدیده نو متافیزیک و تغییرات ثبت شده در خود را در این محیط به نمود کشانده است. ظرافت و حساسیت این پروژه بر همگان آشکار و مبرهن است. چه بسا با وجود تأثیرات بی شماری که ناشی از عملکرد پویایی حیات در مادیات و نمایان نمودن آثار معنویات در اطراف انسان وجود دارد هرچند در حد نانو باشد می تواند در این نمود متافیزیکی و فیزیکی تأثیر گذارده و پاسخ ها را به تنوع در نمودهای بی شمار و گوناگون بکشاند. اما با شناخت بیشتر از عوامل مؤثر محیطی گوناگون در قالب مکانیک ذره بینی و عنایت روشنگرانه امکان تفکیک و تمیز دادن تک تک آثار، امروزه برای انسان واقع گرا موجود بوده و امید است با تلاش مجدانه و پیگیری در جهت نمود بیشتر این آثار الهی از طرف مجری پروژه و دیگران این حقایق در جهت آشنایی بیشتر همگان با علم توحید و اعتقاد محقانه ایشان بر خداوند نمودهای حاصل باعث هدایت و سعادت مندی بشر گردد.

عنوان طرح : بررسی پتانسیل عصاره زعفران

محققین : موسی افضلی پور

گروه علمی :  شیمی

استان : کرمان

واحد آموزشی :  دبیرستان سید کمال

رتبه : اول

خلاصه طرح :در این تحقیق پتانسیل عصاره گل زعفران جهت تشکیل کمپلکس با کاتیونهای فلزات کادمیم، سرب، تالیم و آهن  بررسی شده است و همچنین استفاده از این عصاره در کاهش غلظت کاتیونهای فلزی در محیط های بیولوژیکی بر روی موش آزمایش شده و نتایج مثبت آن ارائه شده است.

عنوان طرح :   مجموعه نردبان آسمان

محققین : مجتبی حمیدیان

گروه علمی :  علوم اسلامی

استان : قم

واحد آموزشی :  پیش دانشگاهی

رتبه : اول

خلاصه طرح :مجموعه نردبان آسمان، پژوهشی است پیرامون دنیا شناسی وعبادت از دیدگاه نهج البلاغه

عنوان طرح :   کنترولر قابل برنامه ریزی پیشرفته

محققین : رضا طاهرخانی، محمدجعفر صالح

گروه علمی :  برق و الکترونیک

استان : قزوین

 رتبه : اول

واحد آموزشی :  شهید بابایی

خلاصه طرح :نظارت وکنترل بردستگاهها و ادوات یک کارخانه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، موضوعی مهم در عرصه صنعت می باشد. کنترولر قابل برنامه ریزی می تواند با دریافت برنامه های جدید و نحوه عملکرد جدید، نظارتهای لازم را بر دستگاهها داشته باشد.

عنوان طرح :   ربات چند منظوره

محققین : عباس رحیمی

گروه علمی : برق و الکترونیک

استان : اصفهان

واحد آموزشی : شهید طالبی

رتبه : اول

خلاصه طرح :استفاده از روبات ها معمولا ” جهت یک یا دو منظور می باشد. روبات چند منظوره قابلیت این را دارد که اقدامات متفاوتی مثل پرتاب اشیاء ، کاوشگری ، بازی فوتبال و انجام کارهای دیگر فعالیت کند.

عنوان طرح :   تولید سوخت از زباله های پلاستیکی

محققین : مجتبی شمس زاده امیر بیگی ، آرش رئوف شیبانی

گروه علمی :  شیمی

استان : خراسان

واحد آموزشی :  هدف

رتبه : اول

خلاصه طرح :در این طرح با رویکرد جدیدی به تبدیل زباله های پلاستیکی به مواد باارزش نگریسته شده است. در این روش به منظور تبدیل مواد زائد پلاستیکی به گازها و مایعات سوختنی از واپاشی حرارتی در فشار پایین استفاده شده و دستگاه طراحی شده نیز نتایج مثبت این  روش را نشان می دهد.

عنوان طرح :   دستگاه سورتینگ زعفران

محققین : حسین جم، میثم سالار سرند

گروه علمی : مکانیک

استان : خراسان

واحد آموزشی :  شهید مفتح

رتبه : اول

خلاصه طرح :جداسازی قسمت ناخالصی زعفران از قسمت مرغوب آن از مشکلاتی است که طراحان این طرح را برآن داشت تا با ساخت دستگاهی، این وظیفه را به نحو سریع و بهداشتی انجام دهند. استفاده از قانون جاذبه الکتریسیته ساکن و توجه به این حقیقت که بخش نامرغوب زعفران دارای جرم کمتری در واحد سطح نسبت به بخش قرمز و یا مرغوب زعفران است، اساس دستگاه سورتینگ زعفران را تشکیل داده است.

نیروی الکتریسیته ساکن چنانچه از فاصله معینی بر روی سینی حاوی زعفران های مخلوط (مرغوب و نامرغوب) قرار گیرد، بخش نامرغوب را به سمت خود جذب می کند. برای کمک به جداسازی هر از چند گاهی لرزش هایی به سینی وارد می شود تا زعفران های نامرغوب در زیر زعفران های مرغوب مخفی نماند.

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!