no-img
سایت دبیران فایل

طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی
zip
اسفند ۳, ۱۳۹۷
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی


طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی کامل و آماده

در این طرح درس (طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی) به همرا فایل طرح درس رایگان اندازه گیری زاویه ریاضی چهارم خدمت شما تقدیم میگردد.

 

طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی وتعداد ۹ صفحه فایل ورد قایل ویرایش

فایل دانلود طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در این مورد هم طرح درس ریاضی چهارم دبستان درس رسم خطوط موازی را تایید.

و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

 

قسمتی از متن دانلود طرح درس درس رسم خطوط موازی ریاضی چهارم

با استفاده از دو نقطه خارج خط که فاصله ی یکسانی تا خط دارند،خطی به موازات آن رسم نمایند.(کاربرد)
• خطوط موازی را در محیط اطراف نشان بدهند.(درک وفهم و دانش)
• بدانند که اگر خطی بر یکی از خطوط موازی عمود شود ،بر بقیه نیز عمود می شود. را آزمایش کنند.(دانش وارزیابی)
• با رسم کردن دو خط عمود بر یک خط ،دو خط موازی بسازند.(کاربردوترکیب)
• با استفاده از یک نقطه خارج یک خط یک خط موازی رسم نمایند.(کاربرد)
• روشهای رسم دو خط موازی را بیان نماید و یکی را به دلخواه اجرا کند.(دانش و کاربرد و ترکیب)
• مراحل رسم دو خط موازی را توضیح دهد.(دانش و درک فهم)
• هنگام رسم خطوط موازی توسط دوستانش ،نظر دهد.(ارزشیابی)

نگرشها(حیطه عاطفی):

• با علاقه ودقت به سخنان معلم وفراگیران دیگر گوش می دهد.(توجه)
• با دقت به حرفهای هم گروهی خود گوش می دهد.(توجه)
• با اشتیاق در کلاس فعالیت می کند.(واکنش)
• در کارهای گروهی مشارکت می کند.(واکنش)
• با شوق خطوط موازی را نشان می دهد.(واکنش)
• به ریاضیات علاقه نشان می دهد.(ارزش گذاری)
• به نظرات دوستان خود ارزش قائل است.(ارزش گذاری)
• در انجام تمرینات پیشقدم شود.(ارزش گذاری)
• بهترین روش وآسان ترین روش را برای رسم خطوط موازی انتخاب کند.(سازمان بندی)
• انواع راههایی را که فرا گرفته را تلفیق می کند.(سازمان بندی)
• در فعالیتهای گروهی عملاً شرکت می کند.(تبلور)
• نحوه پاسخ دادن دیگران را نسبت به تمرینها داوری می کند.(تبلور)

مهارتها(حیطه روانی حرکتی)

• مانند معلم فعالیتهای مربوطه را انجام می دهد.(تقلید)
• به طرز رسم خطوط موازی پی می برد.(اجرای مستقل)
• به تنهایی قادر است ازیک نقطه خارج یک خطی موازی با آن رسم کند.(اجرای مستقل)
• به تنهایی می تواند به سئوالات مربوط به درس پاسخ دهد(اجرای مستقل)
• در انجام کلیه فعالیتها دقت می کند.(دقت)
• به عکسها دقت می کند تا مطالب خواسته شده را پیدا کند.(دقت)
• در امتیاز دادن به هم گروهی خود دقت می کند.(دقت)
• رسم خطوط عمود را ماهرانه انجام می دهد.(هماهنگی حرکات)
• رسم خطوط موازی را از راههای گوناگون با مهارت انجام می دهد.(هماهنگی حرکات)
• نقش ریاضی را در پرورش فکر ودر زندگی می داندوپی می برد.(عادی شدن)
• به راحتی چندین خط متوازی را رسم می کند.(عادی شدن)

قسمتی از فایل رایگان طرح درس رایگان اندازه گیری زاویه ریاضی چهارم

اهداف جزیی:

پس از پایان تدریس از دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی انتظار می رود که:

۱- بامفهوم زاویه آشنا شوند.

۲- زاویه را بشناسند.

۳- تقسیم بندی در کاغذ را برای تشکیل زاویه بدانند.

۴- با تا کردن کاغذ برای تشکیل زاویه آشنا شوند.

۵- نقاله را بشناسند.

۶- مفهوم نقاله و کارایی آن را بشناسند.

۷-کار با نقاله را بدانند.

۸-گونیا را بشناسند.

۹- مفهوم گونیا و کارایی آن را بشناسند.

۱۰-کار را گونیا را بدانند.

۱۱- تشخیص زاویه با گونیا را بشناسند.

۱۲- تشخیص زاوایا با نقاله را بشناسند.

۱۳- با ساختن زاویه به وسیله ی گونیا آشنا شوند.

۱۴- با ساختن زاویه به وسیله ی نقاله آشنا شوند.

۱۵- با مثلث متساوی الساقین را بشناسند.

۱۶- مثلث متساوی الاضلاع را بشناسند.

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!