no-img
سایت دبیران فایل

سوالات آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

سوالات آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم
zip
آبان ۱۴, ۱۴۰۲
۱۲,۹۰۰ تومان
۱۲,۹۰۰ تومان – خرید

سوالات آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم


دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم

دوره آموزشی سوالات آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم

 

ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم

استان:تمام استان ها حوزه ستا (سراسری)

کد دوره ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم : ۹۹۵۰۷۲۰۸
مدت دوره ضمن خدمت مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم : ۱۸ ساعت

ویژه ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم :

ثبت نام ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم :

تاریخ آزمون ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم اعلام خواهد شد.

حد نصاب نمره قبولی ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی : ۱۲ به بالا

مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه دو عنصر مهم در آموزش علوم تجربی هستند. مشاهده گری به معنای توجه به جزئیات و روابط موجود در محیط است. یادگیری مبتنی بر تجربه به معنای استفاده از فعالیت‌های عملی و آزمایشی برای اکتساب دانش و مهارت است. این دو عنصر با هم می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا مفاهیم علمی را بهتر درک کنند و تفکر علمی را تقویت کنند.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه، می‌توانید به منابع زیر مراجعه کنید:

– [تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی](^۱^): این مقاله نشان می‌دهد که استفاده از فناوری واقعیت افزوده به عنوان مکمل کتاب‌های درسی می‌تواند به تسهیل فرآیندهای آموزشی کمک کند و امکان تعامل با محتوا را افزایش دهد.
– [نقش آزمایشگاه در رویکردهای نوین آموزش علوم تجربی](^۲^): این مقاله بررسی می‌کند که چگونه فعالیت‌های آزمایشگاهی می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا نظم فکری بر داده‌ها تحمیل کنند و مهارت‌های فکری را تقویت کنند.
– [بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی](^۳^): این مقاله نشان می‌دهد که روش تدریس کاوشگری باعث افزایش انگیزه، پرسشگری، تفکر و بحث دانش‌آموزان می‌شود و در نتیجه یادگیری عمیق و پایدار را ارتقا می‌دهد.

 

 

در صورت درخواست دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مشاهده گری و یادگیری مبتنی بر تجربه در درس علوم پایه چهارم از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایلhttps://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!