no-img
سایت دبیران فایل

درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه
zip
مهر ۲۱, ۱۳۹۷
۲,۹۰۰ تومان
۲,۹۰۰ تومان – خرید

درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه


درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه کامل و آماده

درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه و قابل ویرایش فرمت ورد . تعداد ۱۲صفحه

فایل دانلود درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در این مورد هم دانلود درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه  را تایید.

و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

 

قسمتی از متن دانلود درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه

تجربه ی سال ها تدریس و مطالعه و مصاحبت با همکاران و صاحب نظران در طول این سال ها دغدغه ی مشترکی به وجود آورده و باعث ایجاد چند سوال مهم در ذهنم شد .
۱- با وجود ارتقای سطح سواد و آگاهی اولیا و سطح مهارتی و حرفه ای معلمین در سال های اخیر چرا هنوز تعداد زیادی از دانش آموزان در حل مسئله های ریاضی ناتوانند ؟
۲- برخی از دانش آموزان دچار اضطراب زیاد هنگام مواجه با درس می شوند .

راستای بیشتراز حواس پنجگانه در اموزش و یادگیری ریاضی

الف ) همراه کردن دانش آموز با ساخت وسیله و دست سازه
ب) استفاده از یک راه حل منسجم و کامل به جای انتخاب اولین راه حلی که به ذهنشان می رسد
ج ) تشویق فراگیران به ساختن و خراب کردن تا حصول نتیجه

۲- معلم به عنوان مدرس راهبردهای حل مسئله به دانش آموزان

طبقه بندی مسائل قابل ارائه به دانش آموزان ، آموزش مهارت حل مسئله ، کشف نظام ها و الگوهای حاکم بر یک مسئله.

حذف حالتهای نامطلوب در روند حل یک مسئله.

و یادگیری مفاهیم مسئله و یادگیری مفاهیم ریاضی در حد فهم و درک همه دانش آموزان .

۳- معلم اثربخش ، فراگیر فعال و موفق :

الف) فرصت کسب تجارب موفقیت آمیز و فعالیت مثبت و بهینه در کلاس درس ریاضی برای فراگیر فراهم شود .

ب) تلاش برای ایجاد انتظارات مثبت برای همه دانش آموزان:

تا هر یک خود ظرفیت مناسب را برای کسب موفقیت .

در حل مسئله های ریاضی بدون ترس و دلهره در خود بیابند .

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!