no-img
سایت دبیران فایل

دانلود گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳ - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳
zip
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱
۱۴,۹۰۰ تومان
۱۴,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳


دانلود گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

کارورزی دانشگاه فرهنگیان : دانلود گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

کارورزی شماره ۳

فرمت کارورزی : word  قابل ویرایش

تعداد صفحات کارورزی : ۳۱

کارورزی مربوط به رشته : 

قسمتی از فایل گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

فهرست گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

مقدمه ۱
ویژگیهای من ۱
گزارش فیزیکی ۲
گزارش عاطفی ۷
اهداف کارورزی ۹
گزارش روزانه ۱ ۱۶
گزارش روزانه ۲ ۲۱
گزارش روزانه۳ ۲۴
گزارش روزانه ۴ ۲۷

مقدمه گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف بهبود در شیوه های آموزش و پرورش تدوین شد لذا در اولین فرصت برای تربیت نیروی انسانی ماهر و حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تاسیس و از سال ۹۱ رسما کار خور را شروع کرد.

دانشگاه فرهنگیان علاوه بر سرفصلهای مصوب خودش دوره های کارورزی را جزء واحدهای اختصاصی برای دانشجویان خود در نظر گرفته و به این ترتیب دانشگاه از ابتدای ترم چهارم دانشجویان را برای آماده کردن هر چه بیشتر روانه این دوره ها می کند.

کارورزی فرصتی را بوجود می آورد تا دانشجو معلم با فرصت ها و موانع موجود در مدارس آشنا شده و خود را برای مواجهه با آنها آماده نماید و تمرین معلمی نماید.

با عنایات خداوند متعال امید است در راستای اعتلای هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت کشورم گام و موثری برداشته و سبب پیشرفت و توسعه روز افزون آن شوم.

گزارش کارورزی 3

ویژگی‌های من گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

از نظر من هر فردی در زندگی خود هدفی را در نظر  دارد و راه رسیدن به این اهداف متفاوت است.یک از این راه های منتهی به هدف غایی،شغل است.معتقدم معلمی در بین تمام مشاغل جزء مقدس ترین ها  است و در این راه به غیر از پاداش مادی اندکی که هست،اهداف غایی انسانی نیز تامین می گردد.از این رو من نیز با عنایت به هدایتگری های اساتید و همکاران بر مصر بودم که به هر ترتیب وارد آموزش و پرورش شدم.بارها  در کنکور شرکت کردم و از همان ابتدا نیز رتبه ی لازم را می آوردم اما متاسفانه شرایط به گونه ای نبود که جذب شویم .تا اینکه در سال ۹۵ موفق به ورود به این حرفه ی محبوبم شدم و در پردیس فرهنگیان کوثر یاسوج مشغول تحصیل شدم که بدین ترتیب امروز  اینجانب مژگان دانشگر ،دانشجوی ترم هفتم رشته علوم تربیتی بوده و کارورزی ۳ را خدمت شما اساتید بزرگوارم ارایه خواهم داد.

مرتب و منظم بودن معلم و داشتن ظاهری نسبتا زیبا و آراسته برای دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است.آنها خوش اخلاقی را یکی از ویژگی های معلم ایده آل می دانند.لذا  بعد از اخلاق حسنه و اسلامی،،معلومات آموزگار و طرز انتقالشان  به شاگردان  در وهله ی دوم قرار دارد که کوششم بر این بود تا پیوسته دانش خود را افزایش دهم و مطابق ب علوم روز مراحل کاروزی را از نظر بگذرانم.

همانطور که از نام تعلیم و تربیت آشکار است،آموزش باید همواره همراه با پرورش باشد،لذا سعی کردم با شاگردان فضای دوستی را  فراهم آورم تا آنها نیز بهتر بتوانند مشکلات درسی شان را ،خصوصا در روزهایی که خودم کلاس را اداره می کردم با من در میان گذارند.

تنها شخصی در کسوت معلمی می تواند موفق باشد که همه ی ویژگی ها را رعایت کند.اگر معلم آراسته و منظم و مثبت نگر باشد،با توجه به بستری که با اعمالش فراهم کرده است،قادر می گردد از استعدادها، علایق و تفاوت های  شاگردان آگاه شده و با انگیزه ای که در این حرفه دارد،در نهایت به موفقیت دست یابد.

از ویژگی های من این است که از آموزش یک طرفه و سخنرانی صرف در کلاس گریزانم و ترجیح می دهم که دانش آموزان نیز بمانند یک کارگاه حرفه ای آموزشی ،در همه در سها و زمینه ها فعالیت کنند.از این رو درود می فرستم به روح شریعتی، آن معلم بزرگی که گفت: «ستایشگر معلمی هستم که چگونه اندیشدن را به من بیاموزد نه اندیشه ها را».

کارورزی ۱و۲ «اوّل» این امکان را بوجود آورد تا کارورزان نسبت به محیط واقعی و شرایط آموزشی حرفه خویش آگاهی های لازم را پیدا کنند و همچنین این امکان را برای من فراهم کرد تا با مشاهده ی مستقیم هر آنچه معلم در کلاس انجام می دهد، با نحوه ی کلاس داری و شیوه های متنوع آموزشی و بکارگیری ابزارها و وسایل کمک آموزشی آشنا بشوم. در برقراری ارتباط صحیح و مفید با دانش آموزان توانایی پیدا کنم و به این نکته برسم که اتخاذ رویّه های ابتکاری و انتخاب روش های تدریس چقدر می تواند در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان از سوی معلم مفید واقع شود و به این نکته نیز پی بردم که شناخت نیازها و استعدادهای دانش آموزان می تواند در تدوین برنامه آموزشی متناسب با آن نیازها و استعدادها مفید باشد.

در کارورزی ۳و۴ «دوّم» علاوه بر افزوده شدن اطلاعاتی که در کارورزی اول فراگرفتم به فعالیت هایی از جمله تدارک و انتخاب مواد آموزشی موردنیاز با استفاده از منابع و امکانات موجود پرداختم. شناخت دانش آموزان و مطالعه ی علمی رفتار آنها با استفاده از منابعی که خوانده بودم یکی دیگر از اهداف بود. درگیر نمودن دانش آموزان با مطالب درسی و به چالش کشیدن آنها و رفع بدفهمی های دانش آموزان از مطالب درسی آموخته شده از دیگر تجارب من بود. معلم راهنما به عنوان فردی که ارتباط بیشتری با ایشان داشتم در پیشبرد اهداف کارورزی بسیار به من کمک نمودند و سعی در ارائه ی مفاهیم جدید مورد استفاده در امر تعلیم و تربیت می کردند. و در رأس همه ی این امور استاد راهنما بعنوان ناظر حضور داشتند و ابهامات مرا رفع می کردند.

 

گزارش فیزیکی گزارش کارورزی ۳ کنش پژوهی نمونه ۳

به طورکلی سرانه هر دانش آموز نسبت به مساحت کل مدرسه ۹ متر مربع برای هر نفر می باشد.

نمای ساختمان

 

نمای ساختمان آجری است که بوسیله رنگ سبز و آبی که نمایی از طبیعت است زیبایی خاصی دارد.

سیستم گرمایشی ساختمان بخاری (شوفاژ) همراه با سوخت مصرفی گاز

وضعیت استقراری آموزشگاه

آموزشگاه در خیابان هجرت واقع در شرق یاسوج قرار دارد. ساختمان آموزشگاه از سوی غرب در مجاورت خیابان هجرت دو می باشد و مقابل منازل مسکونی وجود دارند از سمت شمال به خیابان سینما قدیم و از جانب جنوب به خیابان فردوسی منتهی می شود که آن هم چند مغازه موجود است و با توجه به محل آموزشگاه مشکل خاصی از جهت تولید صدا با آلودگی بهداشتی برای دانش آموزان وجود ندارد و موقعیت مکانی آموزشگاه مناسب است.

ضرورت کارورزی دانشگاه فرهنگیان و اهداف کارورزی

برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی آموزشی- تربیتی و   عمق بخشیدن به تجربه های پیشین در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای و دست یابی به ظرفیت غایی کنش عملی در کلاس درس را فراهم می کند.

اهمیت و ضرورت کارورزی

به منظور دستیابی به معلمانی کارآمد و ماهر که بتوانند نیازها و اهداف آموزش و پرورش را برآورده سازند.
برنامه هایی با عنوان کارورزی برای دانشجو – معلمان امروز که به نوعی معلمان آینده می باشند، طراحی شده است.
اهمیت وضرورت اجرای برنامه کارورزی برای کسب صلاحیتهای حرفه ای معلمان تا آن اندازه مهم است.
که به عقیده بسیاری از افراد، بدون گذراندن واحدهای مربوط به کارورزی،

نباید به دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، اجازه تدریس در مدارس داده شود

کارورزی در حین تحصیل در دانشگاه موجب می شود که :

 الف) اطلاعات نظری دانشجو- معلمان به عمل در می آید ودو عامل موثر در تدریس، یعنی علم وعمل باهم توام می شود.

ب) دانشجو – معلمان از فرایند تئوری و نظری یاددهی و یادگیری خارج و با محیط واقعی وفرایند حقیقی یاددهی ویادگیری آشنا می شوند.

پ) به طور ملموس و واقعی مشکلات تدریس را حس می کنند و در مدرسه یا دانشکده با مدرسان در میان می گذارند واز راهنمایی های علمی وعملی آنان بهره مند می شوند.

ت) با تمرین معلمی اعتماد به نفس لازم را کسب کرده تا حدودی خود می توانند بدون اضطراب در مدارس، به تدریس شوند.

ث) با قوانین ومقررات آموزشی در مدرسه و کلاس وتا حدودی با وظایف کارکنان آشنا می شوند

لیست دانلود نمونه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

لینک ⇐    دانلود نمونه کارورزی ۱

دانلود نمونه کارورزی ۲

لینک ⇐ دانلود نمونه کارورزی ۳

دانلود نمونه کارورزی ۴

نمونه پروژه کارنمای معلمی

قابل توجه کسانی که سوالات ضمن خدمت  پدافند زیستی را خریداری و دانلود کرده اند:

 

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

 راهنمای دانلود:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق زیر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

برای اطمینان بیشتر کاربران گرامی

تضمین و راهنمایی برای خرید , پاسخ دهی به اشکالات خرید و عدم دانلود  توسط مدیر وبسایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته

بعدا از خرید فایل لینک دانلود مستقیم در صفحه مرورگر ظاهر میشود و یک لینک دانلود به ایمیل شما بصورد خود کار ارسال می گردد 

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!