no-img
دبیران فایل

دانلود گزارش تخصصی خوشنویسی در مدارس - دبیران فایل


دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی خوشنویسی در مدارس
zip
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود گزارش تخصصی خوشنویسی در مدارس


دانلود گزارش تخصصی خوشنویسی در مدارس

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:دانلود گزارش تخصصی خوشنویسی در مدارس

چکیده:

هنر خوشنویسی در ایران سابقه طولانی دارد و به دوران حکومت ایلخانیان برمی‌گردد، اما توجه و اهمیت به آموزش آن در کشور ما بیشتر به مدارس و علاقه‌مندان آن محدود می‌شود.

علاقه‌مندان به این هنر زیبا معمولا با مراجعه به انجمن خوشنویسان ایران می‌توانند مراحل مختلف آموزش خوشنویسی را طی کنند. انجمن خوشنویسان ایران پرسابقه‌ترین و یکی از مهم‌ترین محافل هنری غیردولتی در ایران است که طی بیش از ۶۰ سال به تربیت خوشنویسان و هنرمندان ایرانی پرداخته است.
این انجمن از سال ۱۳۲۹ با همت استادان خوشنویسی کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و هنر وقت تاسیس و راه‌اندازی شد و کلاس‌های آزاد خوشنویسی را در کشور بنا نهاد.

اما آموزش خوشنویسی در مدارس ایران اصولا تاریخچه پرفراز و نشیبی دارد. هر چقدر اهمیت به هنر در مکتبخانه‌ها و مدارس قدیمی مورد توجه و حتی در این‌خصوص سختگیری می‌شد، اما در سال‌های اخیر توجه به این هنر معمولا سلیقه‌ای است.

تا جایی که چندی پیش اعلام شد ۸۰ درصد از دانش‌آموزان ایران بدخط هستند که این امر ضرورت آموزش هنر خوشنویسی در کشور را چند برابر می‌کند.

فهرست
فهرست ۱
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
بیان مساله: ۴
عوامل بدخطی دانش اموزان ۴
خوشنویسی در مدارس، میان‌برنامه‌ای غیرجدی ۵
چرا راه خوشنویسی در مدارس گم شده است؟ ۶
آموزش و پرورش: هنر را احیا می‌کنیم ۷
خوشنویسی ضرورتی که به فراموشی سپرده شده ۷
احیای نهضت خوشنویسی و خط فارسی ۸
نقش موثر معلمان در توجه دانش‌آموزان به خط ۸
نتیجه گیری: ۹
منابع: ۱۰

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!