no-img
سایت دبیران فایل

دانلود کار پوشه کارورزی ۳ - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود کار پوشه کارورزی ۳
zip
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱
۱۴,۹۰۰ تومان
۱۴,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود کار پوشه کارورزی ۳


دانلود کار پوشه کارورزی ۳

کارورزی دانشگاه فرهنگیان : دانلود کار پوشه کارورزی ۳

کارورزی شماره ۱

فرمت کارورزی : word  قابل ویرایش

تعداد صفحات کارورزی : ۲۷

کارورزی مربوط به رشته : علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان)

قسمتی از فایل کار پوشه کارورزی ۳

پوشه ی توسعه حرفه ای دانشجو معلم (کار پوشه کارورزی ۳)

مقدمه پوشه ی توسعه حرفه ای دانشجو معلم (کار پوشه کارورزی ۳)

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، آموزشی ،تربیتی وعاطفی آموزشگاه آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت های یادگیری مادام العمر و قرار گرفتن در چرخه حرفه ای ختم می شود. مطالعه مسئله های آموزشی/تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حلهای قابل دفاع )با پشتوانه نظری و پژوهشی( جهت پاسخ به مسئله های آموزشی/ تربیتی تدارک ببیند. در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادرخواهد بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های تربیتی/ آموزشی را با ارائه شواهدی از پژوهش ها/ یافته های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه این تصمیمات در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری لازم برخوردار است. در کارورزی یک دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با یافته های نظری را کسب کرده و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه خواهند داد.

از آنجا که هدف از این مرحله ازکارورزی آشنایی با مسائل مدارس، توصیف و تفسیر رویدادهای تربیتی وآموزشی مورد مشاهده در مدارس همراه با علت یابی و ارائه راه حل وارائه گزارش با تاکید بر استفاده از منابع مناسب علمی ،هدایت معلم راهنما وایده های خلاقانه باشد.

این گزارش ، گزارش کارورزی مربوط به واحد درسی کارورزی ۳ در مدارس است. در این گزارش به ارائه ی مطالبی پرداخته شده است که از حضور بنده درآموزشگاه شهیدعلیوردی زاده به دست امده است .

دانلود کار پوشه کارورزی 3

گزارش روایتی طرح قران

 

دانلود توسعه حرفه ای دانشجو معلم کار پوشه کارورزی ۳

روز یکشنبه مورخه ی ۱۴/۹/۹۴برای اجرای طرح آموزشی وارد مدرسه شدم.با هماهنگی که از قبل با معلم انجام شده بود،قرار بر این شد تا زنگ آخردر درس قرآن ، آیات  ۱-۶سوره ی تغابنرا تلاوت و بیان مفهوم بکنم.ابتدا به مدت ۱دقیقه به سلام واحوال پرسی با فراگیران و توضیح در مورد اینکه چرا من امروز این درس را به آنها ارایه می دهم،صحبت کردم.ابتدا با بیان هدف درس ” توجه به صفت بصیر بودن خداوند در تمام لحظات زندگی” به فراگیران انگیزه دادم.دانش آموزان را به ۶گروه ۵نفری تقسیم نمودم.

با ایجاد یک بحث کلاسی در مورد”دانایی و آگاهی خداوند “وآزاد گذاشتن فراگیران در نظر دهی از سطح و میزان اطلا عات قبلی فراگیران آگاه شدم،سپس نوار آموزشی مربوط به قرائت آیات را برای فراگیران گذاشتم در پایان خودم  به قرائت آیات شریفه پرداخته و از یکایک فراگیران هر گروه خواستم تا آیات را تلاوت کنند. در طی قرائت با استفاده از بیان معنی آیه باعث می شویم مفهوم آیه را  بهتردرک کنند.

بعد ازقرائت از گروه ها می خواهیم بیایند ودر مورد وجود خدا  و بصیرت او مطالبی را بیان کنند. هر گروه باید از نظرات اعضایشان استفاده کنند و یک نفر خاص متکلم نباشد. بحث گروهی باعث می شود فراگیران به چالش کشیده شوند و توانایی ارائه مطالب را داشته باشند.

از فراگیران خواستم  تا نشانه ها و آیات وجود خداوند در زندگی واقعی خود بیابند وبیان کنند. این فرایند باعث می شود دانسته ها به بهترین شکل و به صورت ملموس احساس شود.

با توجه به همراه بودن آموزش و سنجش (تکوینی)مهارت قرائت و بیان مفاهیم و برقراری ارتباط با موضوع درسی مورد ارزیابی قرار گرفت که اعضای  گروه ۴ در این زمینه بهترین عملکرد را داشتند.

گزارش روایتی طرح آموزشی نیرو

دانلود توسعه حرفه ای دانشجو معلم کار پوشه کارورزی ۳

روز شنبه مورخه ی ۲۳/۸/۹۴برای اجرای طرح آموزشی وارد مدرسه شدم.با هماهنگی که از قبل با معلم انجام شده بود،قرار بر این شد تا زنگ اول ،درس نیرواز علوم سوم تدریس کنم.ابتدا به مدت ۱دقیقه به سلام واحوال پرسی با فراگیران و توضیح در مورد اینکه چرا من امروز این درس را به آنها ارائه می دهم،صحبت کردم. از طریق انجام آزمایش های ساده و مثال های عینی،تاثیر نیرو در حرکت رابیان کردم، استفاده از آزمایش ها و آوردن مثال باعث یادگیری بهتر دانش آموزان می شودزیرا دانش آموزان در این سن مثال های عینی را بهتر درک می کنند.در مورد تجارب فراگیران در استفاده از ماشین ها سوالاتی پرسیدم،که توجه به تجربیات دانش آموزان موجب فرضیه سازی میشود.در مرحله ی بعدی فراگیران را به۶ گروه ۵نفری تقسیم کرده و با وسایلی که در اختیارشان قرار داده شد،ازآنها خواستم آزمایش هایی را در مورد انواع اهرم و چگونگی آسان سازی اعمال توسط اهرم طراحی کنند. انجام آزمایش توسط خود دانش آموزان سبب شکوفایی و اکتشاف مراحل آزمایش به وسیله خود آنها شده که این امر سبب تعمیق یادگیری خواهد شد.در مرحله ی بعدی نظرات توسط نماینده گروه ها بعد از بحث گروهی و انجام آزمایش ارائه شد. این مرحله به شکل گیری دانش جدید منجر خواهد شد که سبب افزایش اعتماد به نفس وانگیزه دانش آموزان نیز میشود.با طرح سوال(در محیط اطراف خود با چه اهرم هایی سرو کار داریم؟) ایجاد ارتباط بین مباحث درسی وواقعیت های زندگی روزمره صورت گرفت. در این مرحله توجه به مشارکت بین گروهی و نیز دقت و سرعت عمل در جواب گویی دریک موقعیت جدید مطرح بود.در مرحله ی پایانی با همراه بودن سنجش تکوینی و فرایند تدریس دانش آموزان در مرحله برقراری ارتباط علایق آنها مورد ارزیابی قرار گرفت و همینطور در مرحه بعد یادیار های دانش آموزان در به کار گیری آزمایشات و همینطور میزان همکاری در گروه ها و همینطور مهارت انتقال انتقال دانش جدید به موقعیت های در دسترس ارزشیابی شد که در نهایت گروه ۳ مشارکت فعال بیشتری نسبت به سایر گروه ها داشت.

دانلود توسعه حرفه ای دانشجو معلم کار پوشه کارورزی ۳

مضمون : اقدام پژوهی (عاطفی و روانی )

مدرسه شهید علیوردی زاده روستای وردان  مدرسه ای است که تمام عوامل و کارکنان آن دارای روابط عاطفی کاملاً صمیمانه نسبت به هم بودند احترامی متقابل میانشان حکم فرماست .جلسه اول که ما برای کاروزی به این مدرسه رفتیم ما را به اتاق معلمین برده و با تک تک آن ها آشنا کردند و در آن روزی که ما در دفتر معلمین بودیم شاهد برخورد خوب معلمین با یکدیگر بودیم که چه طور صمیمانه با هم صحبت می کردند وناگفته نماند که شدت صمیمت آن ها و شوخی هایی که با هم می کردند مرا به یاد شوخی هایی که دانش آموزان دبیرستانی با یکدیگر می کردند ، می انداخت و این شاید به دلیل رابطه فراوان آن ها با دانش آموزان جوان باشد .

در بین آموزگاران این مدرسه ، فردی که دارای تحصیلات عالیه می باشد؛مشغول تدریس می باشد؛وی که فردی کاملا صاحب نظر و حساس به موضوعات مختلف است،اکثر اوقات به بحث و گفت و گو با سایر همکاران  نمی پردازد،دلیل این امر را بنده در علم  و مطالعه این فرد می بینم؛و چون خود به موضوع آگاه است رغبتی به هم کلامی زیاد با همکاران ندارد.

همدلی و همکاری قابل توجهی بین همکاران وجود دارد وهمیشه جوی شاد و سرزنده در دفتر مدرسه برقرار است.نکته قابل توجه در رابطه ی بین معلمان این مدرسه دیده می شود این است که با توجه به کمبود نیرو و نبودن شخصی به عنوان خدمت گذار جهت انجام خدمات و پذیرایی؛ به ناچار آموزگاران خودشان ترتیب این کار را می دهند که با توجه به نوبت گذاری و برنامه ریزی؛هر فرد در روز مشخص خود در جهت آماده کردن صبحانه و چایی تلاش می کند.

روابط دانش آموزان با هم بسیار صمیمی بود که البته این صمیمت شدید گاهی منجر به ضد و خورد و برخورد فیزیکی بین دانش آموزان می گردید . روزی در یکی از کلاسها نشسته بودیم که دانش آموزان دو میز جلوی ما شروع به مسخره کردن یکدیگر کردند که یکی از آن ها به صورت دیگری زد و به گونه ای که این دانش آموزاحساس درد زیادی کرد و شروع به گریه کردن کرد و این اتفاق هم زمان بود با تدریس معلم در سر کلاس وقتی معلم متوجه این اتفاق در سر کلاس شد به صورت جدی با این دو دانش آموز برخورد کرد و جای آن هارا عوض کرد و خواست که در زنگ تفریح به اومراجعه کرده تا با آن ها صحبت کند که این نمونه ای بود از تنبیه معلم در سر کلاس ؛نمونه ای دیگر از صحبت های دانش آموزان این مدرسه که بسیار در بین ان ها رایج است خودستایی بود که این ویژگی به مقتضای سن آن ها می باشد که دوست دارند در میان یکدیگر جلب توجه کنند.دانش آموزان در فعالیت های گروهی مشارکت خوبی بایکدیگر دارند ومیانشان همکاری وجوددارد.هنگام به وجودآمدن مشکلی برای دوستانشان به کمک او می پردازند و پای صحبت های یکدیگر می نشینند.

در این سنین کودک در بیان و اظهار حالات عاطفیش صادق و صمیمی است و حالات درونی اش را به آزادی اظهار می نماید. محرکهای خارجی به آسانی در او نفوذ می کند و دچار دگرگونی عاطفیش  می نماید. به طوری که دیده می شود کودکان اغلب در این سنین خیلی زود دچار ترس، حسادت و خشم می شوند.

دانلود توسعه حرفه ای دانشجو معلم کار پوشه کارورزی ۳

فهرست مطالب کار پوشه کارورزی ۳

مقدمه۳
طرح شماره ی ۱۴
طرح شماره ی ۲۸
طرح شماره ی ۳۱۳
طرح شماره ی ۴۱۸
گزارش پایانی۲۲
کدگذاری گذاره ها۲۳

 

دانلود توسعه حرفه ای دانشجو معلم کار پوشه کارورزی ۳

ضرورت کارورزی دانشگاه فرهنگیان و اهداف کارورزی

برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی آموزشی- تربیتی و   عمق بخشیدن به تجربه های پیشین در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای و دست یابی به ظرفیت غایی کنش عملی در کلاس درس را فراهم می کند.

اهمیت و ضرورت کارورزی

به منظور دستیابی به معلمانی کارآمد و ماهر که بتوانند نیازها و اهداف آموزش و پرورش را برآورده سازند.
برنامه هایی با عنوان کارورزی برای دانشجو – معلمان امروز که به نوعی معلمان آینده می باشند، طراحی شده است.
اهمیت وضرورت اجرای برنامه کارورزی برای کسب صلاحیتهای حرفه ای معلمان تا آن اندازه مهم است.
که به عقیده بسیاری از افراد، بدون گذراندن واحدهای مربوط به کارورزی،

نباید به دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، اجازه تدریس در مدارس داده شود

کارورزی در حین تحصیل در دانشگاه موجب می شود که :

 الف) اطلاعات نظری دانشجو- معلمان به عمل در می آید ودو عامل موثر در تدریس، یعنی علم وعمل باهم توام می شود.

ب) دانشجو – معلمان از فرایند تئوری و نظری یاددهی و یادگیری خارج و با محیط واقعی وفرایند حقیقی یاددهی ویادگیری آشنا می شوند.

پ) به طور ملموس و واقعی مشکلات تدریس را حس می کنند و در مدرسه یا دانشکده با مدرسان در میان می گذارند واز راهنمایی های علمی وعملی آنان بهره مند می شوند.

ت) با تمرین معلمی اعتماد به نفس لازم را کسب کرده تا حدودی خود می توانند بدون اضطراب در مدارس، به تدریس شوند.

ث) با قوانین ومقررات آموزشی در مدرسه و کلاس وتا حدودی با وظایف کارکنان آشنا می شوند

لیست دانلود نمونه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

لینک ⇐    دانلود نمونه کارورزی ۱

دانلود نمونه کارورزی ۲

لینک ⇐ دانلود نمونه کارورزی ۳

دانلود نمونه کارورزی ۴

نمونه پروژه کارنمای معلمی

قابل توجه کسانی که سوالات ضمن خدمت  پدافند زیستی را خریداری و دانلود کرده اند:

 

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

 راهنمای دانلود:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق زیر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

برای اطمینان بیشتر کاربران گرامی

تضمین و راهنمایی برای خرید , پاسخ دهی به اشکالات خرید و عدم دانلود  توسط مدیر وبسایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته

بعدا از خرید فایل لینک دانلود مستقیم در صفحه مرورگر ظاهر میشود و یک لینک دانلود به ایمیل شما بصورد خود کار ارسال می گردد 

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!