no-img
سایت دبیران فایل

دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش
zip
دی ۱۸, ۱۴۰۱
۱۹,۹۰۰ تومان
۱۹,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش


دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش

توضیحات محصول عنوان دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش

فرمت: پاورپوینت ppt  

تعداد اسلاید: ۸۶

بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش

صاحبان حرف و مشاغل آزاد  و خویش فرمایان نحوه تامین منابع مالی پوشش بیمه ای

صندوق بیمه اجتماعی گروه جمعیتی صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان مسولیت پوشش بیمه ای کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان شاغل در کشور یا افرادی را که به نحوی از انحا در مشاغل آزاد فعالیت دارند و کسب درآمد کنند، به عهده دارد. خدمات و تعهدات صندوق بیمه اجتماعی صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان شامل پوشش بیمه درمان و ایام بارداری و همچنین بیمه های از کارافتادگی، بازنشستگی و بازماندگان (فوت) نیز می شود. به طور کلی گروه مذکور، تحت پوشش بیمه اجباری خدمات بیمه ای قرار دارند و در موارد حذف پوشش اجباری، بیمه شده می تواند به صورت اختیاری به ادامه پوشش بیمه ای خود اقدام کند.

نحوه تامین منابع مالی

منابع مالی بیمه درمان صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان به صورت کامل از طریق حق بیمه پرداختی بیمه شدگان تحت پوشش تامین می شود. نرخ بیمه درمان گروه مذکور بالغ بر ۸/۹ درصد درآمد مشمول مالیات فرد بیمه شده است که تا سقف درآمد ماهانه به میزان ۵۱،۸۰۰ شیلینگ اتریش (معادل ۳،۷۶۴ یورو) قابل وصول است. نرخ حق بیمه غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری بالغ بر ۴/۴ درصد درآمد مشمول مالیات فرد بیمه شده بوده که تا سقف درآمد ماهانه به میزان ۵۱،۸۰۰ شیلینگ اتریش (معادل ۳،۷۶۴ یورو) تعیین شده است.

منابع مالی بیمه های ازکارافتادگی، بازنشستگی و بازماندگان (فوت) به میزان ۴۰/۴ درصد از طریق حق بیمه های وصولی، ۵۵/۳ درصد از طریق کمک های دولت و ۴/۳ درصد از محل سایر عواید حاصل می شود. نرخ حق بیمه مذکور بالغ بر ۱۵ درصد درآمد مشمول مالیات بیمه شده بوده که تاسقف درآمدی ماهانه ۵۱،۸۰۰ شلینگ اتریش (معادل ۳،۷۶۴ یورو) محاسبه و اخذ می شود.

برای پوشش خدمات بیمه حوادث ناشی از کار و بیماری های شغلی مبلغ مقطوعی بالغ بر ۱،۰۷۲ شیلینگ اتریش (معادل ۷۸ یورو) در سال تعیین شده و بیمه شدکان می توانند مازاد بر مبلغ مذکور نیز به صورت اختیاری اقدام به بیمه تکمیلی کنند.

از کارافتادگی

کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان، تحت پوشش تعهدات بیمه ازکارافتادگی نظام عام بیمه ازکارافتادگی کشور بوده، با این تفاوت که صرفا وقوع ازکارافتادگی مبنای برخورداری از مزایای بیمه ای محسوب نمی شود، بلکه بیمه شده باید بر اساس تشخیص کمیسیون پزشکی مربوط ازکارافتاده کلی تلقی شود و به صورت مستمر قادر به ادامه فعالیت شغلی خود نباشد.

نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی

دانلود ppt پاور پوینت اسلاید نظام بهداشتی، درمانی و تطبیقی کشور اتریش

بازنشستگی

کلیه تعهدات و خدمات مرتبط با بیمه بازنشستگی گروه جمعیتی صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان تابع مقررات نظام عام بازنشستگی کشور بوده و مغایرتی ندارد.

بازماندگان (فوت)

در چارچوب مقررات بیمه بازماندگان (فوت)، همسر بیمه شده متوفی می تواند به صورت اختیاری از مزایای متعلقه مستمری بازماندگان استفاده کند یا درخواست کند که فعالیت شغلی همسر خود را ادامه دهد. در چنین حالتی پراخت بیمه بازماندگان همسر متوفی متوقف می شود و کلیه سوابق بیمه ای بیمه شده متوفی به عنوان سوابق بیمه ای همسر وی احتساب و در محاسبات آتی مستمری متعلقه وی نیز منظور خواهد شد.

درمان و ایام بارداری

کلیه تعهدات بیمه درمان برای صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان در چارچوب مقرات عمومی بیمه درمان کشور صورت می پذیرد. مشابه تعهدات موضوعه برای گروه جمعیتی کشاورزان، کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان باید ۲۰ درصد از هزینه های درمانی را به عنوان سهم بیمه شده (فرانشیز) تقبل کنند. به آن دسته از بیمه شدگانی که سقف درآمدی مبنای وصول حق بیمه آنان از مبلغ ۶۲۱،۶۰۰ شیلینگ (معادل ۴۵،۱۷۳ یورو) در سال تجاوز کند، در ازای ارایه خدمات درمانی (غیرنقدی)، پرداخت نقدی در ازای ارایه صورتحساب های پزشکی صورت می گیرد، مشروط به آنکه بیمه شده به پزشکان و موسسه های طرف قرارداد صندوق بیمه ای مراجعه کرده باشد. همچنین ارایه تعهدات مربوط به بیمه ایام بارداری در چارچوب ضوابط و مقررات عمومی کشور انجام پذیر بوده، با این تفاوت که دریافت خدمات مذکور مشمول سهم بیمه شده (فرانشیز) نیست. به طور کلی برای بیمه شدگانی که در ایام بارداری به سر می برند، فرد کمکی جایگزین (جانشین شغلی) منظور می شود و هزینه های مربوط نیز توسط صندوق بیمه ای قابل پرداخت است.

کمک عایله مندی

کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان از مزایای کمک عایله مندی در چارچوب مقررات و ضوابط عمومی کشور برخوردارند. علاوه بر این کلیه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و خویش فرمایان استحقاق دریافت مزایای تکمیلی جایگزینی فرد کمکی (جانشین شغلی) در برابر صندوق بیمه ای و در چارچوب مزایای مراقبت و پرستاری از فرزند نورسیده را دارند.

مزایای مذکور پس از انقضای دوره جایگزینی فرد کمکی (جانشین شغلی) و تا پایان سن ۱۸ ماهگی فرزند نورسیده بیمه شده قابل پرداخت است و بالغ بر ۹۴ شیلینگ اتریش (معادل ۶/۸۳ یورو) در روز برای مادران متاهل یا مادرانی که به صورت مشترک در یک خانواده زندگی می کنند و ۴۱/۶۰ شیلینگ اتریش (معادل ۳/۰۲ یورو) در روز برای مادران غیرمتاهل می شود.

پاورپوینت

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود فایل پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت نظام بهداشتی درمانی و تطبیقی اتریش قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی

با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی با خیالی آسوده به تدریس و آموزش و دانش آموزان عزیز به مطالعه بهترخواهید پرداخت.

این پاورپوینت آموزشی شامل :

دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد

دارای طراحی زیبا و کاربر پسند

انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای بهتر دیده و خوانده شدن متن

استفاده از مارکر ومشخص کردن کلمات ومطالب مهم موضوع

دارای عکس های مرتبط با موضوع

استفاده از تصاویر زیبا برای تاثیر بیشتر

دارای ترنسنشن های متفاوت برای هر اسلاید

طراحی محتوا متناسب با موضوع

دارای صفحه تشکر

 

قسمتی از اسلایدهای پاورپوینت:

اسلاید:۳

معرفی برنامه پاورپوینت

برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری Microsoft Office محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است.

همانطور که از اسم مجموعه نرم افزاری Microsoft Office بر می آید این مجموعه یک مجموعه اداری بوده و از همین رو، همانطور که شما میدانید پاورپوینت نیز با توجه به کاربردهای آن در محیط کار یکی از نرم افزارهای با قابلیت اداری است.

مزایای استفاده از پاورپوینت

از مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش تجارب آموزش و یادگیری برای مدرس و یادگیرنده
تشویق و حمایت مدرسان به منظور ارایه درس به روش های حرفه ای و تخصصی
امکان تلفیق چند رسانه ای و ارایه آموزش اثر بخش
قابلیت استفاده مجدد فایل مربوطه برای همه دانشجویان و دانش آموزان
سهولت در امکان ویرایش و بازنگری مطالب آموزشی

کاربرد پاورپوینت در تدریس

 

به همین دلیل استفاده از روش های نوین تدریس و بهره گیری از امکانات جدید در انجام فعالیت های اجتماعی و آموزشی دانشجویان و دانش آموزان یکی از اولویت ها بخش آموزش و تدریس است.

قابل توجه کسانی که این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!