no-img
سایت دبیران فایل

دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا
zip
دی ۱۶, ۱۴۰۱
۱۹,۹۰۰ تومان
۱۹,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا


دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا

توضیحات محصول عنوان دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا

فرمت: پاورپوینت ppt  

تعداد اسلاید: ۲۲

ساختار آموزشی  

کودکستان ( غیر اجباری ) برای کودکان بین ۳ تا ۶ ساله
آموزش ابتدایی برای بچه های بین ۶ تا ۱۱ ساله
آموزش متوسطه
دوره های آموزشی شغلی شاگردی آموزش استخدامی قراردادی و پیمانی :
تربیت معلم ابتدایی تربیت معلم کودکستان
مدرسه حرفه ای
مدرسه فنی
مدرسه هنر
دبیرستان هنر
دبیرستان کلاسیک یا علمی
آکادمی هنرهای زیبا
دانشگاه مؤسسات دانشگاهی

کودکستان

از مراکز پیش دبستانی در ایتالیا با عنوان اسکولادل اینفا تریا یاد می شود کودکستان که نخستین شکل آموزش بچه ها در ایتالیا است، اجباری نیست، اما در جایگاه نخستین سطح تحصیلات قرار می گیر

 

تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این مدارس در حال افزایش است. اکنون در مجموع ۹۶ درصد از کودکان رده های سنی سه تا پنج سال در این کودکستان ها شرکت می کنند. در طول این دوره معلمان، باید مهارت های بچه ها را در مورد خلاقیت، طرز برخوردهای اجتماعی، استقلال و روش یادگیری بهبود بخشند نیست، برنامه آموزش کودکستان ها براساس ارتباط نزدیک میان اهداف آموزشی (همانندی، استقلال و رقابت) و ابعاد توسعه و سیستم های فرهنگی نمادین پایه ریزی شده است

 

آموزش پیش دبستانی در معنای دقیق تر آماده کردن تحصیلی بچه های ۵ ـ۳ سال است که بوسیله طرح به اصطلاح Materno Or Scuole per Ilnfanzia فراهم شده است .

نظام آموزش و پرورش ایتالیا

آموزش و پرورش ایتالیا ppt

ابتدایی

تحصیلات اجباری با آموزش دوره ابتدایی شروع می شود که قبلا مدت زمان پنج سال به طول می انجامید و برای بچه های بین ۶ و۱۱سال درنظر گرفته میشد..تحصیلات دوره ابتدایی در سراسر کشور کاملاً گسترده شده است.تشکیل و فعالیت مدارس ابتدائی به واسطه سیاست آینده نگری کلی که درتمام کشوراعمال میشود تنظیم میگرددبرنامه های آموزش ابتدایی طی آموزشهای ۲۷ تا ۳۰ ساعته درهفته یا آموزش تمام وقت ۴۰ ساعت درهفته ،ارائه می گردد.مدارس دوره ابتدایی همچنین میتوانند تحت مالکیت دولت باشن آموزش ابتدایی اساساً توسط مدارس دولتی فراهم می شود که ۹۳ در صد از گروههای سنی را در بر می گیرد.اما تعدادی مؤسسات خصوصی نیز وجود دارند که عمدتاً توسط گروههای د یا خصوصی باشند

بچه های استثنایی

مراقبت مدرسه ای از شاگردان معلول تقریباً در تمامی مدارس ، در بخشهای عمومی و کلاسها در هر مقطع و نوعی انجام می گیرد ، بنابراین نمی توان از مؤسسات خاص برای آموزش افراد معلول صحبت کرد.مؤسسات ویژه اندکی برای افراد کور و کر وجود داشته است که قبل اجرای قوانین برای تربیت دانش آموزان استثنایی بوجود آمده بود .
های معلول در کلاسهای معلمولی در کنار بچه های دیگر حضور یافته و از طرف معلم مساعدت می شوند که معلم با آنها در زمینه طراحی اجراء و طرحهای آموزش ویژه همکاری می کنند . همینطور مهاجرین هم در کلاس های عادی حضور یافته و در بسیای موارد مدارس دوره های ویژه ای را برای آنها به زبان مادریشان برگزارمیکند.نسبت این افراد به کل جمعیت دانش آموزان درحال رشد است  که این تعداد در سال تحصیلی ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹ ۱۱% بود.برنامه آموزشی مدارس ابتدایی دراین دهه توسعه یافته و مهمترین ابتکارات در این زمینه معرفی زبان خارجه به عنوان یک موضوع درسی جدید و استفاده از اطلاعات و تکنولوژیهای ارتباطی است.

اموزش مقدماتی متوسطه

آموزش اجباری ، علاوه بر آموزش ابتدایی شامل مقطع مقدماتی متوسطه می شود که سه سال طول کشیده و بچه های ۱۴ – ۱۱ سال در آن تحصیل می کنند. این دوره یک آموزش نظری عمومی و چارچوبی برای پیشرفت تواناییهای دانش آموزان در همه زمینه ها را فراهم می کند .بیشتر مدارس مقدماتی متوسطه توسط دولت حمایت مالی شده که ۳/۹۶% از دانش آموزان رده سنی ۱۴ –۱۱ را شامل می دانش آموزان میتوانند یکی ازانواع مختلف رشته ها را درپایان دوره متوسطه پایین انتخاب کنند.آموزش مقدماتی متوسطه بر دوره آموزشی سه ساله مشتمل می گردد. که به ان آموزش مقدماتی متوسطه« اسکولا مدیا » می گویند . مقطع مقدماتی متوسطه « اسکولامدیا » از برنامه های آموزشی متنوع برخوردار نمی باشد. دانش آموزان مدارس مقدماتی متوسطه وابسته به دانشکده های هنر وهنرکده های موسیقی ازامکانات۲ تا ۳ ساعت آموزش فوق العاده برنامه های هنری وموسیقی برخوردار می باشند.

اموزش تکمیلی متوسطه

بعد از پایان دوره آموزش اجباری و گذراندن امتحان دوره مقدماتی متوسطه، دانش آموزان ممکن است دوره های تحصیلی ۵ ، ۴ یا ۳ ساله را بگذرانند .
مقطع تکمیلی متوسطه اجباری نبوده به جز اولین سال از این دوره که برای بچه های ۱۵ ساله طبق اصلاح جدید انجام شده در شروع سال تحصیلی ۲۰۰۰ –۱۹۹۹ اجباری شده است. :
آموزش متوسطه تکمیلی به گروههای ذیل تقسیم می شود :

۱ ) کلاسیکیک
۲ ) هنری
۳ ) فنی
۴ ) حرفه ای
ارزیابی تحصیلی

 

پاورپوینت

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود فایل پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ایتالیا قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی

با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی با خیالی آسوده به تدریس و آموزش و دانش آموزان عزیز به مطالعه بهترخواهید پرداخت.

این پاورپوینت آموزشی شامل :

دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد

دارای طراحی زیبا و کاربر پسند

انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای بهتر دیده و خوانده شدن متن

استفاده از مارکر ومشخص کردن کلمات ومطالب مهم موضوع

دارای عکس های مرتبط با موضوع

استفاده از تصاویر زیبا برای تاثیر بیشتر

دارای ترنسنشن های متفاوت برای هر اسلاید

طراحی محتوا متناسب با موضوع

دارای صفحه تشکر

 

قسمتی از اسلایدهای پاورپوینت:

اسلاید:۳

معرفی برنامه پاورپوینت

برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری Microsoft Office محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است.

همانطور که از اسم مجموعه نرم افزاری Microsoft Office بر می آید این مجموعه یک مجموعه اداری بوده و از همین رو، همانطور که شما میدانید پاورپوینت نیز با توجه به کاربردهای آن در محیط کار یکی از نرم افزارهای با قابلیت اداری است.

مزایای استفاده از پاورپوینت

از مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش تجارب آموزش و یادگیری برای مدرس و یادگیرنده
تشویق و حمایت مدرسان به منظور ارایه درس به روش های حرفه ای و تخصصی
امکان تلفیق چند رسانه ای و ارایه آموزش اثر بخش
قابلیت استفاده مجدد فایل مربوطه برای همه دانشجویان و دانش آموزان
سهولت در امکان ویرایش و بازنگری مطالب آموزشی

کاربرد پاورپوینت در تدریس

 

به همین دلیل استفاده از روش های نوین تدریس و بهره گیری از امکانات جدید در انجام فعالیت های اجتماعی و آموزشی دانشجویان و دانش آموزان یکی از اولویت ها بخش آموزش و تدریس است.

قابل توجه کسانی که این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :
برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!