no-img
سایت دبیران فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری
zip
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱
۱۹,۹۰۰ تومان
۱۹,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری


دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری

توضیحات محصول عنوان پاورپوینت درسی ارایه شده توسط دبیران فایل دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری

فرمت: پاورپوینت ppt قابل ویرایش  

تعداد اسلاید: ۷۴

تعریف هماهنگی

هماهنگی عبارت از، تقسیم کار سازمان به نحوی که بهره‌وری و کارآیی افزایش یابد. برای اجرای هماهنگی سازمانی، واحدها باید از وظایف و نوع فعالیت‌های یکدیگر مطلع باشند؛ به نحوی که کارکنان بدون اصطکاک با یکدیگر کار کنند.

راه‌های ایجاد هماهنگی

۱ هماهنگی از طریق رعایت سلسله مراتب فرماندهی،و اعمال اصول رسمی سازمان خصوصاً توجه به حیطه نظارت و استفاده از کمک‌های کارشناسان ستادی

۲ هماهنگی از طریق استاندارد کردن فعالیت‌های سازمانی، که اعمال هماهنگی را با توجه به دستورالعمل‌ها و مقررات موضوعه به صورت خودکار تسهیل و به مرحله اجرا در می‌آورند

۳ هماهنگی از طریق واحدهای سازمانی هماهنگ کننده، که معمولاً به دو شکل انجام می‌شود؛ از طریق گروه‌های هماهنگ‌کننده موقت، واز طریق واحد و یا گروه‌های هماهنگ کننده ثابت

۴  هماهنگی از طریق خود هماهنگی،که کارکنان با اتکاء به خود و اعتماد به نفس، بدون نظارت و یا سرپرستی، فعالیت‌های خود را هماهنگ می‌کنند

در پایان این فصل شما می‌توانید:

رهبری را تعریف و با مدیریت مقایسه نمائید.

خصوصیات رهبر و منابع کسب قدرت رهبر را تشریح نمائید.

مطالعات در زمینه رهبری را شرح دهید.

سبک‌های رهبری را نام برده، و با هم مقایسه نمائید.

روش‌های اقتضایی رهبری را نام برده، و با هم مقایسه کنید.

دیدگاه‌های جدید رهبری را شرح دهید.

تشخیص دهید چگونه مدیری هستید؟

مزایا و معایب مدیریت مشارکتی را توضیح دهید.

عوامل بازدارنده اجرای مدیریت مشارکتی را نام ببرید.

لیست پاورپوینت های مدیریت پرستاری به شرح زیر می باشد:

دانلود پاورپوینت پکیج مدیریت پرستاری

پیشینه تفکر در زمینه مدیریت

مدیریت چیست

مدیریت در برنامه ریزی پرستاری

مدیریت در سازمان پرستاری

حل مشکل و تصمیم گیری پرستاری

ارزشیابی عملکرد پرستاری

مدیریت در هماهنگی پرستاری

انگیزش پرستاری

قوانین و مقررات پرستاری

مدیریت بحران پرستاری

آموزش کارکنان پرستاری

برنامه ریزی نیروی انسانی پرستاری

مدیریت اسلامی

مدیریت ارتباطات

گزارش نویسی در پرستاری

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود فایل پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت مدیریت پرستاری فصل هفتم مدیریت در هماهنگی پرستاری قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

 دانلود فایل پاورپوینت مدیریت پرستاری

 دانلود فایل پاورپوینت مدیریت پرستاری

منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی

با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی با خیالی آسوده به تدریس و آموزش و دانش آموزان عزیز به مطالعه بهترخواهید پرداخت.

این پاورپوینت آموزشی شامل :

دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد

دارای طراحی زیبا و کاربر پسند

انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای بهتر دیده و خوانده شدن متن

استفاده از مارکر ومشخص کردن کلمات ومطالب مهم موضوع

دارای عکس های مرتبط با موضوع

استفاده از تصاویر زیبا برای تاثیر بیشتر

دارای ترنسنشن های متفاوت برای هر اسلاید

طراحی محتوا متناسب با موضوع

دارای صفحه تشکر

 

قسمتی از اسلایدهای پاورپوینت:

اسلاید:۳

در پایان این فصل شما می‌توانید:

پس از مطالعه این فصل شما می‌توانید:

هماهنگی را تعریف و اهمیت آن را در سازمان شرح دهید.

رابطه هماهنگی و حیطه نظارت را  توصیف نمائید.

راههای ایجاد هماهنگی را شرح دهید.

معرفی برنامه پاورپوینت

برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری Microsoft Office محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است.

همانطور که از اسم مجموعه نرم افزاری Microsoft Office بر می آید این مجموعه یک مجموعه اداری بوده و از همین رو، همانطور که شما میدانید پاورپوینت نیز با توجه به کاربردهای آن در محیط کار یکی از نرم افزارهای با قابلیت اداری است.

مزایای استفاده از پاورپوینت

از مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش تجارب آموزش و یادگیری برای مدرس و یادگیرنده
تشویق و حمایت مدرسان به منظور ارایه درس به روش های حرفه ای و تخصصی
امکان تلفیق چند رسانه ای و ارایه آموزش اثر بخش
قابلیت استفاده مجدد فایل مربوطه برای همه دانشجویان و دانش آموزان
سهولت در امکان ویرایش و بازنگری مطالب آموزشی

کاربرد پاورپوینت در تدریس

 

به همین دلیل استفاده از روش های نوین تدریس و بهره گیری از امکانات جدید در انجام فعالیت های اجتماعی و آموزشی دانشجویان و دانش آموزان یکی از اولویت ها بخش آموزش و تدریس است.

 سوالات ضمن خدمت ایمنی و بهداشت محیط کار

قابل توجه کسانی که این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش:

 http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا:

http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!