no-img
سایت دبیران فایل

دانلود طرح ۳۳ روزه قرآن سوم ابتدایی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود طرح ۳۳ روزه قرآن سوم ابتدایی
zip
مهر ۱۶, ۱۴۰۲
۷,۹۰۰ تومان
۷,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود طرح ۳۳ روزه قرآن سوم ابتدایی


دانلود طرح ۳۳ روزه قرآن سوم ابتدایی فایل pdf و ۲ صفحه + دانلود گزارش طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم دبستان ۱۰ صفحه word

دانلود کاملترین بسته دانلود طرح ۳۳ روزه قرآن سوم ابتدایی

طرح ۳۳ روزه قرآن شامل:

این مجموعه طرح ۳۳ روزه قرآن شامل ۲ صفحه است:

دانلود گزارش طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم دبستان فایل ورد قابل ویرایش

طرح ۳۳ روزه قرآن چیست؟

طرح ۳۳ روزه آموزش روخوانی قرآن در پایه سوم ابتدایی به صورت همزمان در ۶۳ هزار مدرسه کشور و حدود ۸۰ هزار کلاس درس و میان حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز انجام می‌شود

یادآور می‌شود، براساس اسناد تحولی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند برنامه درسی ملی و نیز اهداف آموزش عمومی قرآن کریم (مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی) مهم‌ترین مأموریت و وظیفه وزارت آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه‌های لازم برای دستیابی همه دانش‌آموزان به مهارت صحیح‌خوانی قرآن است.

طبق اهداف مصوب، انتظار می‌رود دانش‌آموزان در پایان دوره ابتدایی بتوانند قرآن را صحیح بخوانند. لازمه دستیابی به این هدف آن است که دانش‌آموزان حداقل در پایان پایه سوم ابتدایی توانایی روخوانی قرآن را، که منظور شمرده و آرام خواندن قرآن است، به‌ دست آورده باشند.

دانلود گزارش طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم دبستان

قرآن کریم محور تمام علوم و معارف اسلامی است .هر تعلیم و تربیتی از قرآن آغاز می شود و در کنار آن ادامه می یابد .خداوند در دومین آیه از سوره ی مبارکه ی جمعه ,آن گاه که از بعثت پیامبر اکرم (ص)سخن می گوید ,برنامه ی این بعثت و رسالت را  در تلاوت آیات الهی وتعلیم قرآن کریم خلاصه می کند .

علاقه و انس با قرآن کریم ؛قرائت و تلاوت مستمر و روزانه ی آن و درک معنای عبارات و آیات قرآنی و عمل به دستورات خداوند از ضروری ترین اهداف آموزش قرآن است .

بخش دوم از آموزش قرآن کتاب درسی پایه سوم ؛مختص به کسب توانایی رو خوانی قرآن کریم با تاکید بر تکرار و تمرین روزانه است .با هماهنگی مدیر محترم و آموزگاران پایه سوم ابتدایی ,جلسه ای در خصوص برنامه ریزی برای طرح سی و سه روزه ی قرآن تشکیل شد و در این جلسه از آموزگاران قرآنی و حافظان و مروجان تبلیغات اسلامی هم دعوت شد تا در خصوص اجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری کنند .

لذا برای اجرای زیباتر  این طرح ,جدول بودجه بندی طرح ۳۳ روزه تهیه گردید و جلسه ای در تاریخ             با اولیا ی دانش آموزان گذاشته و آگاهی های لازم در مورد این طرح را به ایشان ارائه دادیم و در خصوص اطلاع رسانی از بهره های معنوی از قرآن کریم کتاب هایی توسط آموزگاران تهیه شده و به اولیاء داده شد تا کتاب ها دست به دست بین ایشان مطالعه شود  .و کلاسی با عنوان دارالقرآن با فضای کاملا معنوی برای آموزش در طی این مدت آماده شد .

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا: 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!