no-img
سایت دبیران فایل

دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی
zip
تیر ۳۰, ۱۴۰۲
۵,۹۰۰ تومان
۵,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی


در این دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی متوسطه دوم را برای شما قرار داده ایم. ۱ فایل

دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی متوسطه دوم در قالب فایل pdf آماده خرید و دانلود می باشد.

فرمت فایل: pdf .دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی متوسطه دوم

نمونه ای از دانلود طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی متوسطه دوم

معرفی طرح درس سالانه هندسه ۱ دهم ریاضی :

 

طرح درس سالانه هندسه ۱

برای طرح درس سالانه هندسه دهم ریاضی، می‌توانید به مباحثی مانند هندسه اقلیدسی، هندسه تحلیلی، هندسه جبری و هندسه فضایی تمرکز کنید. این مباحث مهمی هستند که دانش‌آموزان را در درک مفاهیم هندسی تقویت می‌کنند. برای شروع، می‌توانید با مفاهیم پایه‌ای هندسه اقلیدسی مانند اصول هندسه، شباهت هندسی، مدلسازی هندسی و قوانین هندسی آشنا کنید. سپس به مباحث پیشرفته‌تر مانند مطالعه خطوط و زاویه‌ها، چندضلعی‌ها، دایره‌ها، مثلثات و قوانین سینوس و کسینوس بپردازید. از منابع مرجع، کتاب‌های هندسه و منابع آموزشی آنلاین استفاده کنید. همچنین، از تمرین‌های عملی، مثال‌ها و مسائل عملیاتی استفاده کنید تا دانش‌آموزان بتوانند مفاهیم را در کاربردهای واقعی تجربه کنند. پیشنهاد می‌کنم درس هندسه را با فعالیت‌های تعاملی ترکیب کنید. برای مثال، می‌توانید پروژه‌های گروهی برگزار کنید که دانش‌آموزان در آنها با یکدیگر همکاری کنند و مسائل هندسی را حل کنند. همچنین، مسابقات و مسابقه حل مسأله را در برنامه درسی خود دخیل کنید تا دانش‌آموزان رقابتی و پویا تجربه کنند. در نهایت، به نظرات و بازخوردهای دانش‌آموزان توجه کنید و در صورت نیاز، برنامه درسی خود را تنظیم کنید تا به نیازها و سطح تجربی آنها پاسخ دهد.

 

راهنمای خرید طرح درس  : برای خرید انلاین طرح درس  ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین طرح درس شوید .در صفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت، طرح درس ، پرسش مهر ،طرح جابر و برنامه سالانه و تقویم اجرایی… عضو کانال شوید:

 

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:   آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@ آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!