no-img
سایت دبیران فایل

دانلود روایت پژوهی ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان با بخشش - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود روایت پژوهی ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان با بخشش
zip
آذر ۱, ۱۴۰۱
۱۱,۹۰۰ تومان
۱۱,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود روایت پژوهی ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان با بخشش


دانلود روایت پژوهی ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان با بخشش

دانلود روایت پژوهی ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان با بخشش با فرمت word

مقدمه دانلود روایت پژوهی

معلمی هنر حساسی است که گاه ممکن است کوچکترین اشتباه، خسارت جبران ناپذیری به بار آورد و بر روح و شخصیت دانش آموز اثرات عمیقی بگذارد. پس فراگیری و به کار بردن ظرایف و مهارت های معلمی در کلاس می تواند هم جو عاطفی را بین معلم و شاگرد در کلاس برقرار کند و هم باعث می شود تا مدیریت و کنترل کلاس به نحو شایسته انجام شود. به نظر می رسد که بسیاری از معلمان بر این باورند که جو آرام کلاس یکی از راه های تحقق اهداف آموزشی است. در هر کلاسی دانش آموزانی هستند که در نظم کلاس اختلال ایجاد می کنند. این مسئله تهدیدی برای تمرکز دانش آموزان و مدیریت معلم است. گاه شکایت دانش آموزان از توان علمی معلم نیست، بلکه در ضعف کلاس داری اوست که برخورد جدی با چنین دانش آموزانی ندارد.

دو مهارت برقراری ارتباط مطلوب با دانش آموزان و مدیریت کلاس، امر آموزش را برای معلم تسهیل می کند و رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را کاهش می دهد. آن چه بر نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه، مطالعه، تحصیل و حتی خودپنداری آنان تأثیر می گذارد، جو کلاس است. انضباط و نظم برای کنترل یک سازمان و مجموعه الزامی است و در کلاس درس شاید برقراری آن، مهم ترین مسئله ی معلم باشد. معلم می تواند برای برقراری انضباط متوسل به روش های خشنی چون تنبیه، محروم کردن و… شود که چنین روش هایی تنها یک درمان مقطعی با تأثیر آنی هستند. اما چنان چه معلم بخواهداز روشی با تأثیری طولانی استفاده کند، روش های زیر پیشنهاد می شود:

اعمال روش انضباطی در محیطی دور از ترس و ارعاب چشم پوشی از مسائل جزئی نشان ندادن حساسیت به همه مسائل رعایت انضباط شخصی تکریم شخصیت افراد   کدیور، ۱۳۸۲

توانایی ارتباط مؤثر و مثبت با دانش آموزان و مدیریت کلاس برای ایجاد جوی آرام و با مدیریت کلاس، معلم رفتارهای اجتماعی « . مطلوب از مهارت های مهم معلمی است مثبت دانش آموزان را بهبود می بخشد و رفتارهای نامناسب آنان را مورد بررسی قرار می دهد. مدیریت معلم در کلاس از دو طریق اعمال می شود:

۱   نظارت بر کلاس از طریق فعالیت های آموزشی ، امینی، ۱۳۷۷   » ۲   نظارت بر رفتار اجتماعی در کلاس از طریق برقراری انضباط .   ص، ۳۷ معلم باید به رفتارهای نامطلوب واکنش جدی « : ۱۹۹۹    بیان می کند    کاوینگتون ۱ نشان دهد. زیرا بی توجهی به این امور موجب ناکارآمد شدن معلم از نظر دانش آموزان است. معلم می تواند در شروع کار قوانین و ضوابط کلاس را مشخص و معین کند.

دانلود رایگان روایت پژوهی word

در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!