no-img
سایت دبیران فایل

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی
zip
دی ۱۵, ۱۳۹۸
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی


دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی دارای ۱۷ صفحه با فرمت  ورد می باشد.

تعاریفی از نیاز :

۱ – احساس فیزیولوژی انسان ها که بیان کننده حالت محرومیت و یا کمبود احساس شده است .

۲ – نیاز شخص را جهت برطرف کردن کمبودهایش وادار به تکاپو می کند مثل نیاز به غذا و رفتن به غذاخوری .

خواسته : شکل برآورده ساختن نیازها با توجه به آداب ، فرهنگ ، سلیقه و شرایط متفاوت است . درحالی که داشتن ۲ دست کت و شلوار برای مردان خواسته است اما نیاز نیست .

محصول : زاییده نیازهای بشر، شامل چیزهای ملموس (کالا) – غیرملموس اما مشهود ( خدمت ) مثل درس دادن- غیر ملموس (ایده و فکر )می باشد .

مبادله : حالتی است که دوکالا با همدیگر و یا در مقابل خدمت و یا در ازای دریافت مبلغی رد و بدل می شود و حتما باید دارای شرایط زیر باشد :

۱ – اولا؛ حداقل دونفر باید وجود داشته باشد .

۲ – ثانیا؛ هرطرف چیزی با ارزش برای دیگری داشته باشد .

۳ – ثالثا؛ امکان رد یا پذیرش برای طرفین آزاد باشد .

۴ – رابعا ، معیاری برای معامله وجود داشته باشد .

  • نکته : مبادله به طور طبیعی به ایجاد بازار منتج می شود .
  • بازار محلی است برای انجام مبادلات ، حتی اگر محصولی بسیار خاص و یا ناشناخته ای که به صورت بالقوه یک نفر مشتری داشته باشد .

آمیخته بازاریابی

امروزه مصرف کنندگان کالا وخدمات بگروه های مختلفی تقسیم شده ودربازارسلیقه های متفاوتی وجود داردکه دائماً دستخوش تغییروتحول است.

هزینه های زیادی صرف جلب وجذب مشتری انجام میشود.

مک کارتی آمیخته بازاریابی رامرکب ازچهارعامل عمده”کالا(Product)،قیمت (Price)، توزیع (Publication)، ترفیعات(Promotion)”پیشنهاد کرد که بطورسنتی این چهارعامل راتحت عنوان P4 مشهوراند.

مهمترین عنصر: کالا     حساسترین عنصر: قیمت      نزدیکترین عنصر: توزیع      منعطفترین عنصر: ترفیع

تولیدکننده میتواند برکالا(تنوع محصول،کیفیت،طرح،نام تجاری، ‌بسته بندی،‌اندازه،خدمات،تضمین ها)اثربگذارد.

تولیدکننده میتواندبرقیمت(فهرست قیمتهای فروش، ‌تخفیفها،کسورات،زمان پرداخت،شرایط اعتبار)اثر بگذارد.

تولیدکننده می تواند برتوزیع(کانالهای توزیع، پوشش کالا،جورکردن کالا،محل عرضه کالا،حمل و نقل)اثر بگذارد.

تولیدکننده میتواندبرترفیع(تبلیغات،‌روابط عمومی،فروشندگی شخصی،پیشبرد فروش،‌بازاریابی مستقیم)اثربگذارد

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی

داده های اولیه

داده های اولیه برعکس داده های ثانویه بطورمستقیم دررابطه باموضوع،برای اولین بارجهت یک پروژه خاص تحقیقاتی جمع آوری میشود.و درمقایسه باداده های ثانویه دارای مزایای مشخصی است:

۱) دقیقاً متناسب با پروژه تحقیقاتی است     ۲) معمولاً روزآمداست    ۳) گاهی تنها منبع اطلاعاتی است

۴) محقق با  جمع آوری داده های اولیه دارای اطلاعاتی می شودکه رقبا به آنها دسترسی ندارند.

نکات مهم هنگام خرید جوه از سایت جزوه خوان:

ممکن است فایل هایی که از سایت جزوه خوان دانلود می نمایید به وسیله نرم افزار winrar فشرده شده باشند یا pdf یا فایل ورد باشند.

برای استفاده از این فایل ها، بایستی نرم افزار مورد نظر روی سیستم شما نصب باشد،

راهنمای خرید جزوه : برای خرید انلاین جزوه و سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت جزوه  نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام جزوه و ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

 



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!