دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار
دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار (خلاصه کتاب)
دانلود جزوه بازاریابی و مدیریت بازار به شرح زیر می باشد: فرمت فایل pdf تعداد صفحات ۳۱
مقدمه از جزوه بازاریابی و مدیریت بازار:
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار سه استاد
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانهای است برای بهدستآوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. بهطور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما بهطور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق میشود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان
فصول کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا ، داور ونوس ، عبدالحمید ابراهیمی شامل:
فصل اول: معرفی بازاریابی
فصل دوم: برنامهریزی استراتژیک بازاریابی
فصل سوم: تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی
فصل چهارم: رفتار مصرفکننده
فصل پنجم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فصل ششم: پیشبینی فروش
فصل هفتم: مدیریت محصولات
فصل هشتم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان
فصل نهم: تعیین قیمت
فصل دهم: سیستم و مدیریت توزیع
فصل یازدهم: فعالیتهای ترفیعی و تشویقی
فصل دوازدهم: انواع بازاریابی
فصل سیزدهم: بازاریابی بینالمللی
طریق فرایند مبادله”
تعریف بازار عبارت است از “محلی برای مبادلات بالقوه”
اگر برای محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.
اندازه بازار به تعداد افرادی بستگی دارد که:
۱) به محصول به معنی عام یا شی مورد نظر علاقمندند
۲) حاضرند منابع لازم را بری به دست آوردن محصول مبادله کنند.
تعریف بازار ما را به مفهوم بازاریابی می رساند.
ابعاد گوناگون مارکتینگ
سازمان را با شرایط روز همگام کند و این زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به
بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.
بازار شناسی
برای گردآوری، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه ی اجزای تشکیل دهنده ی نظام بازار و همه
عواملی که بر نظام بازار تاثیر می گذارند.
بازاریابی
صورت مفید ترو موثرتر حضور یابدو پاسخگوی نیاز و خواسته مردم باشد. بازاریابی یعنی بخش بندی
یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازارها.
بازار سازی
عوامل قابل کنترل بازاریابی(محصول، قیمت، توزیع وترفیع فروش) . بازاریابان با بکارگیری درست و
اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی در بازار برای خود به دست آورند و با
سیاست ها و برنامه های مناسب سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.
بازار گردی
بازارها آشنا گردد. این آگاهی از طریق حضور در صحنه رقابت و مبادله و مشاهده بازارها امکان پذیر
است. شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازار های گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران
را بازتر می سازد. به عبارتی، مهمترین نقش بازار گردی تقویت و گاهی تغییر “دید” است.
مرجع الکترونیکی علوم مدیریت ایران
بازار سنجی ·
باید داشته باشیم. همه محصولات و خدمات و سازمان ها دارای منحنی عمر خاصی هستند که این
منحنی شامل مراحل معرفیریا، رشد، بلوغ و اشباع، و افول است و هر مرحله شرایط ویژه ای دارد که
بازار یاب باید براساس این ویژگی ها واکنش های مناسبی نشان دهد. بازار سنجی یا ارزشیابی و
سنجش فعالیت های سازمان، نقاط قوت و ضعف را به خوبی نمایان می سازد.
راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)
برای اطمینان بیشتر کاربران گرامی
تضمین و راهنمایی برای خرید , پاسخ دهی به اشکالات خرید و عدم دانلود توسط مدیر وبسایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته
بعدا از خرید فایل لینک دانلود مستقیم در صفحه مرورگر ظاهر میشود و یک لینک دانلود به ایمیل شما بصورد خود کار ارسال می گردد
در صورت درخواست از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود
آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile
دیدگاه ها