no-img
سایت دبیران فایل

دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات
zip
دی ۱۱, ۱۳۹۸
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات


دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات

دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات دارای ۵۴ صفحه با فرمت پی دی اف و ورد می باشد.

عوامل ایجاد سیر تکاملی در روابط عمومی: دانلود جزوه اصول و مبانی تبلیغات

۱- توسعه وسایل ارتباط جمعی و افزایش ارتباط بین‌الملل.

۲- توسعه وسایل آموزش و پرورش و افزایش سطح مشارکت عمومی.

۳- پیدایش و گسترش حمل و نقل .

۴- توسعه ارتباط فکری و تجاری بین ملت‌ها .

۵- رشد جمعیت و لزوم تنظیم روابط آنها با سازمانها.

ویژگیهای روابط عمومی :

۱- روابط عمومی علم و دانش است.

۲- کوشش آگاهانه و برنامه‌ریزی شده است.

۳- وسیله جلب نظر و تفاهم و پشتیبانی مخاطبان و حفظ و نگهداری آن با استفاده از وسایل مختلف رسانه‌ای.

۴- بخشی از وظایف مدیریت سازمان است.

۵- فعالیتی است مبتنی بر تحقیق.

۶- هنر است.

۷- گرایش ها را تجزیه وتحلیل می کند.

۸- از وسایل مشاوره مدیران است.

۹- وسیله هدایت و شکل گیری افکار عمومی است.

۱۰- وسیله اطلاع رسانی به مردم است.

۱۱- وسیله‌ای است برای ایجاد ارتباطات دوسویه بین سازمان با مخاطب و بالعکس.

۱۲- وسیله‌ای است برای ایجاد ارتباط اقناعی.

با توجه به مطالب فوق تعریف کامل و جامع روابط عمومی عبارت است از:

روابط عمومی مجموعه‌ای است از عملیات ارتباطی آگاهانه مبنی بر برنامه و تحقیق که با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع رسانی از نظرات آنان تجزیه و تحلیل گرایش‌های مخاطبان و افکار عمومی به منظور گفتگو با آنان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روشها و ابزارهای ارتباطی مانند نوشتاری، گفتاری، دیداری و شنیداری است.

ارکان روابط عمومی :

۱- برنامه‌ریزی.

۲- تحقیق.

۳- برقراری ارتباط دوسویه .

۴- گفتگو با مخاطب برای رسیدن به هم فهمی.

عناصر روابط عمومی :

۱- هنر

۲- علم و فن

۳- فسلفه مدیریت

نقش روابط عمومی در سازمان:

۱- کسب اشتهار، خوشنامی و رضایت مخاطبان برای سازمان .

۲- ایجاد تقویت تفاهم بین مدیریت و کارکنان سازمان .

۳- ایفای نقش واسطه بین مدیریت سازمان، کارکنان سازمان و گروه‌های ذی نفع .

۴- ارزیابی دیدگاه‌های مخاطبان از طریق افکار سنجی.

۵- اعلام و انعکاس عملکرد، سیاست‌ها و برنامه‌ها و انتظارات سازمان به مخاطب .

۶- سخنگوی سازمان.

۷- ایجاد فرصت اظهار نظر برای مسوولان سازمان در رسانه‌ها .

۸- ارائه مشاوره به مدیریت.

۹- کمک به سازگاری سازمان با محیط اجتماعی.

۱۰- کمک سازمان در برنامه‌ریزی از طریق انعکاس نظرات مخاطبان.

۱۱- انجام وظایف سازمانی در حیطه ارتباطات سازمانی و مراودات اجتماعی.

۱۲- هدایت اطلاعاتی کارکنان.

۱۳- کمک به فرایند تصمیم‌گیری از طریق اقدام به تصمیم‌سازی با توجه به افکار عمومی وسنجش محیط داخلی و خارجی سازمان.

۱۴- توسعه فضای دموکراتیک داخل سازمان.

۱۵- توسعه حس احترام و تعلق در کارکنان.

ممکن است فایل هایی که از سایت جزوه خوان دانلود می نمایید به وسیله نرم افزار winrar فشرده شده اند. برای استفاده از این فایل ها، در صورتی که نرم افزار مورد نظر روی سیستم شما نصب نمی باشد، ابتدا آن را از قسمت لینک های مفید دانلود و نصب نمایید.

راهنمای خرید جزوه : برای خرید انلاین جزوه و سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت جزوه  نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام جزوه و ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!