no-img
سایت دبیران فایل

خلاصه جزوه انسان کامل + پاسخنامه رایگان سوالات - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

خلاصه جزوه انسان کامل + پاسخنامه رایگان سوالات
zip
فروردین ۱۷, ۱۴۰۳
۴۹,۹۰۰ تومان
۴۹,۹۰۰ تومان – خرید

خلاصه جزوه انسان کامل + پاسخنامه رایگان سوالات


خلاصه جزوه انسان کامل + پاسخنامه رایگان سوالات ۱۰۰ صفجه

جزوه طلایی کتاب انسان کامل شهید مطهری بهمراه نمونه سوالات خلاصه جزوه انسان کامل + پاسخنامه رایگان سوالات

انسان کامل

دانلود رایگان سوالات استخدامی انسان کامل (مطهری) با جواب

کمال را در جهت عمودی بیان می کنند و تمام را در جهت افقی وقتی شیء در جهت افقی به نهایت و حد آخر خود برسد، میگویند تمام شد و زمانی که شیء در جهت عمودی باال رود میگویند کمال یافت. اگر می گویند: »عقل فالن کس کامل شده است« یعنی قبالً هم عقل داشته، اما عقلش یک درجه باالتر آمده است. یا می گویند: »علم فالن کس کامل شده است«. یعنی قبالً هم علم داشت و از آن استفاده می کرد ولی اکنون علمش یک درجه کمالی را پیموده است . تعبیر »انسان کامل «:در ادبیات اسالمی تا قرن هفتم هجری وجود نداشته است. برای اولین بار در دنیای اسالم این تعبیر در مورد انسان به کار برده شده است. محیی الدین عربی اندلسی طایی اولین کسی است که تعبیر انسان را مطرح کرد. محیی الدین مرد عربی نژاد از اوالد حاتم طایی و اهل اندلس بود. همه مسافرت های او در کشورهای اسالمی بود و در شام از دنیا رفت. قبر محیی الدین اندلسی شامی که به اعتبار محل دفن وی به او »شامی« می گویند در دمشق است.

 انسان کامل

خلاصه کتاب و سوالات استخدامی انسان کامل شهید مطهری

کتاب انسان کامل

“کتاب انسان کامل” نوشته شهید مطهری یکی از اثار پرفروش و محبوب اوست که به بررسی مفهوم انسان کامل و نقش انسان در ارتقای خود و دیگران می‌پردازد. در این کتاب، شهید مطهری به اهمیت توسعه فردی، رشد روحی و اخلاقی انسان و تاثیر آن بر جوامع و جهان می‌پردازد. او با تأکید بر ارتباط انسان با خدا و معنویت، به اهمیت رشد دینی و اخلاقی در زندگی انسان اشاره می‌کند. این کتاب به عنوان یک دستور العمل برای رسیدن به انسانیت کامل و مفهومی ارزشمند از زندگی شناخته می‌شود و همواره توسط علاقمندان به توسعه شخصی و رشد روحی مورد مطالعه و تحلیل قرار می‌گیرد.

 

در این کتاب، مطهری به بررسی مفاهیمی مانند تقوا،، مسئولیت‌پذیری و اخلاق ارجح می‌پردازد و با استفاده از مثال‌هایی از زندگی روزمره، خوانندگان را به تأمل و تفکر درباره این مسائل دعوت می‌کند.

در این کتاب، مطهری نه تنها به اهمیت اخلاق و تقوا در زندگی انسان اشاره می‌کند، بلکه بر این نکته نیز تأکید می‌کند که انسان به عنوان مسئولیت‌پذیرترین موجود در جهان، باید خود را به مسئولیت پذیری در برابر خداوند و جامعه متعهد کند.

علاوه بر آن، مطهری در کتاب ‘انسان کامل’ به بررسی مسائلی مانند نقش انسان در جامعه، زندگی اجتماعی و ارتباطات انسان با خداوند و سایر موجودات می‌پردازد. او بر این باور است که انسان باید در جامعه به عنوان نقشی منحصر به فرد و حیاتی باشد و با مسئولیت پذیری و اخلاق ارجح خود، به رشد و تکامل جامعه کمک کند.

در کل، کتاب ‘انسان کامل’ از دیدگاه مطهری، یک راهنمایی برای زندگی اخلاقی و مسئولیت‌پذیری است. این کتاب برای هر فردی که به دنبال رشد و تکامل فردی و اجتماعی است، ارزشمند و ضروری است. از این رو، این کتاب به عنوان یکی از مهمترین آثار فلسفی و اخلاقی در ایران و جهان شناخته می‌شود و همچنان در حال حاضر مورد توجه و مطالعه بسیاری از افراد قرار دارد.

آزمون استخدامی

سوالات تستی کتاب انسان در قرآن (شهید مطهری)

در صورت درخواست دانلود سوالات رایگان خلاصه جزوه انسان کامل  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!