تجربیات اهداف آموزشی(طراحی برنامه آموزشی)
تجربیات اهداف آموزشی(طراحی برنامه آموزشی)
تجارب برتر تربیتی
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات ۳۲ صفحه
نام فایل:تجربیات اهداف آموزشی(طراحی برنامه آموزشی)
فهرست
مقدمه…………………………………………………………………………………………………..۱-۲
اهمیت و سطوح اهداف…………………………………………………………………………..۲-۵
انواع اهداف………………………………………………………………………………………..۶-۲۲
انواع اهداف آموزشی………………………………………………………………………….۲۲-۲۹
نتیجه…………………………………………………………………………………………………….۳۰
منابع…………………………………………………………………………………………………….۳۱
مقدمه:
آموزش فرایندی است که هدف اصلی آن ایجاد تغییر در فرد آموزش گیرنده است. تغییر میتواند در هر یک از سه دامنه دانش (Knowledge) ، مهارت علمی (Psychology) و نگرش (attitude) ایجاد شود. برای ایجاد این تغییرات در فرد آموزش گیرنده لازم است که یک برنامه آموزشی مدون و منسجم تدوین گردد و چون طراحی یک برنامه بدون تعیین دقیق اهداف آن ممکن نیست، تدوین اهداف آموزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
بهتر است پیش از ورود به بحث آموزشی خاطر نشان کنیم که شیوه آموزش قرنها بدون تغییر بوده و با این که نیازهای جامعه اکنون با توجه به دگرگونیهای سریع در کشورها در حال تغییر است، متأسفانه آموزش کارکنان پزشکی و بهداشتی تغییر اندکی داشته و فرم سنتی خود را حفظ کرده است. چیزی که امروز مورد نیاز میباشد.
همچنین برای دریافت اخبار فرهنگیان، فایل های آموزشی رایگان، آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
برای دریافت سایر تجربیات مدون و تجارب برتر تربیتی به لینک زیر مراجعه فرمایید:
دیدگاه ها