no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟ - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
zip
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰
۶,۹۰۰ تومان
۶,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟


اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟ کامل و آماده

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟ وتعداد ۱۴ صفحه فایل ورد قایل ویرایش .

فایل دانلود اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

دبیران فایل تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در این مورد هم اقدام پژوهی  اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم را تایید.

و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

 

قسمتی از متن دانلود اقدام پژوهی  اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم

فهرست مطالب
چکیده: ۴
کلید واژه : ۴
مقدمه: ۵
توصیف وضیعت و بیان مساله: ۶
تعریف کلید واژه ها: ۷
اضطراب چیست؟ ۷
نگرانی چیست؟ ۸
جمع آوری اطلاعات شواهد ۱ : ۹
مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۹
مصاحبه با دوستان: ۱۰
مصاحبه با دیگر دبیران محمد: ۱۰
مصاحبه با والدین محمد: ۱۱
مصاحبه با خود محمد: ۱۲
مطالعات تحقیقات گذشته : ۱۳
اضطراب فیزیک چیست ؟ ۱۳
اضطراب فیزیک واکنش احساس آگاهانه به یک یا چند مورد زیر است : ۱۴
چگونه اضطراب فیزیک دانش آموزان افزایش می یابد ؟ ۱۵
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها : ۱۶
الف) عوامل محیطی ۱۶
۱ فشارهای والدین : ۱۶
۲ شیوه آموزش دبیر : ۱۶
۳ محتوی کتاب های فیزیک : ۱۷
۴ تجارب منفی : ۱۷
ب) شیوه های اشتباه آموزش فیزیک ۱۷
۱) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی : ۱۷
پ) عوامل فردی ۱۸
۱) کاهش اعتماد به نفس : ۱۸
۲) احساس ضعف و کمبود : ۱۸
یافته های علمی ۱۹
● نشانه های استرس ۲۱
▪ نظریه های روانکاوی: ۲۱
▪ نظریه های رفتاری: ۲۲
▪ نظریه وجودی: ۲۲
انتخاب راه جدید موقتی : ۲۴
اجرای راه حل و نظارت بر آن : ۲۶
گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ) ۲۸
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن : ۳۰
پیشنهادات ۳۰
منابع : ۳۳

چکیده:

پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه اول متوسطه است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس فیزیک است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه :
اضطراب – نگرانی – دانش آموز پایه اول متوسطه

تعریف کلید واژه ها:

اضطراب چیست؟

اضطراب یعنی احساس ناخوشایند و مبهم دلواپسی بدون علت مشخص که اغلب با نشانه هایی از سیستم عصبی خودکار همراه است. اضطراب علامت هشدار دهنده است و نشانه‎های مشابه ترس در انسان ایجاد می‎کند با این تفاوت که ترس، واکنش انسان به تهدید شناخته شده مشخص و خارجی است.
بطور طبیعی هم اضطراب و هم ترس می‎توانند مفید باشند و به ما در دوری از خطر کمک کنند و انگیزه روبرو شدن با مشکلات را در ما ایجاد کنند. ولی چنانچه ترس و اضطراب، شدید و طولانی شوند ما را از آنچه که می‎خواهیم انجام دهیم باز می‎دارند و در نهایت زندگی را به کاممان تلخ می‎کنند

نگرانی چیست؟

نگرانی، احساس دغدغه شدید است. نگرانی بیم از ناشناخته هاست.نگران از اینکه بدترین چیز رخ خواهد داد.
بسا مکرراً با خودمان حرف های منفی بزنیم و بدترین احتمال های موجود را در نظر میگیریم. ممکن است بیش از اندازه نگران رخدادهای آینده شویم.

راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!