تجربیات مدون طراحی سوال و تقلب در امتحانات
تجربیات مدون طراحی سوال و تقلب در امتحانات
تجارب برتر تربیتی
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل:تجربیات مدون طراحی سوال و تقلب در امتحانات
طراحی سوال:
براساس روانشناسی یادگیری و آموزشی نظارت و ارزشیابی حلقه آخر فعالیتهای آموزشی و تکمیل کننده انجام آموزش محسوب می شود و عمدتاً با هدف اصلاح و بهبود فرایند آموزش صورت می گیرد. اساساً اطلاق مفهوم ((آموزش)) به یک فعالیت ، منوط به انجام ارزشیابی است. به این ترتیب نظارت و ارزشیابی آموزشی یکی از مهمترین وظایف هر آموزش دهنده است و جزء لاینفکی از اجزاءیک برنامه آموزشی تلقی می شود.
ابزار یا وسیله ای که برای سنجش پیشرفت تحصیلی در موقعیت های آموزشی و تدریس به کار می رود آزمون یا امتحان نام دارد.
دسته بندی انواع آزمون ها: ۱-شفاهی
الف) گسترده پاسخ (انشایی)
۲ -کتبی ب) محدود پاسخ
ج) گزیده پاسخ
آزمون های شفاهی:در این آزمون ابتدا پرسش کننده ، پرسش ها را به صورت شفاهی مطرح می کند و سپس پاسخ های فراگیران را یادداشت می کند. پرسش و پاسخ هر دو به صورت شفاهی مطرح می شوند
فهرست
طراحی سوال ۲
معایب ۳
شاخص های آزمون ها : ۸
اصول و ضوابط طراحی سوالات امتحانی ۲۴
بیان اهداف ۳۲
طرح تحقیق ۳۳
راههای جلوگیری از تقلب: ۳۳
انواع روش تقلب ۳۵
اضطراب و دلهره: ۳۸
چرا تقلب؟ ۳۸
پیشنهادات: ۳۹
آیا کودکان به تقلب علاقه مندند؟ ۴۰
علل و عوامل تقلب در کودکان : ۴۱
نتایج تقلب از نظر روانی ۴۴
تقلب ۶۰
نتیجه گیری : ۶۱
همچنین برای دریافت اخبار فرهنگیان، فایل های آموزشی رایگان، آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
برای دریافت سایر تجربیات مدون و تجارب برتر تربیتی به لینک زیر مراجعه فرمایید:
لینک دانلود تمامی تجربیات مدون و تجارب برتر تربیتی
دیدگاه ها