اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط بین دانش آموزان را مدیریت و کنترل نمایم
اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط بین دانش آموزان را مدیریت و کنترل نمایم
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم
چکیده
آموزش و پرورش به عنوان نهادی با کارکردهای جامعه پذیری، فرهنگ پذیری، آموزش علوم و فنون با بهره گیری.(قربانی, ۱۳۸۹) مدرسه همواره مهمترین وسیله انتقال ثروت از نسلی به نسل دیگر است. این معنا امروزه حتی بیشتر از زمانهای گذشته مصداق دارد.
چون خانواده به مثابه حامل سنت و تربیت ُ بر اثر توسعه زندگی اقتصادی جامعههای امروزی بسیار تضعیف شده. بدین ترتیب تداوم و سلامت جامعه انسانی اینک بیشتر از گذشته به مدرسه وابسته است. (موفقیان, ۱۳۸۰) مدرسه برای بیشتر انسانهایی که در سنین تعلیم و بعد از آن قرار دارند شناخته شده است و همه از و جود چنین نهادی در سراسر جهان آگاه هستند.
فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۳
توصیف وضعیت موجود ۴
بیان مسئله ۵
تعریف واژگان : ۶
یافته های علمی ۷
نیاز های نامرئی یک نوجوان ۷
منشاء اطلاعات در مدرسه نامرئی ۱۳
ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی ۱۵
عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی ۱۶
روشهای مداخله در مدرسه نامرئی ۱۷
تجزیه و تحلیل وتفسیر داده ها ۱۸
ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی ۱۹
ارائه راه حل ۲۰
اصل توجه به کسب هویت نوجوان : ۲۱
اصل توجه به نیازهای همه جانبه نوجوان : ۲۲
اصل پرهیز از افراط و تفریط ۲۲
انتخاب راه حل و اجرای راه حل : ۲۴
پیشنهادات ۲۸
منابع ۲۹
دیدگاه ها