اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به کار گروهی و همیاری در کلاس
اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به کار گروهی و همیاری در کلاس
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل:اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به کار گروهی و همیاری در کلاس
چکیده:
دانش آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر یاد میگیرند بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز میبرند.
حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعات به وجود میآید کامل جامع وپایدار نیست.
اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را میتوان در این ۵ بند خلاصه کرد:
۱. افراد از یکدیگر میآموزند
۲. انگیزه جهت یادگیری راافزایش میدهد
۳. احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش میدهد واز جدایی و تنهایی میکاهد وروابط دوستانه ایجاد میکنند
۴. باعث تقویت مهارتهای اجتماعی میگردد.
۵. منجربه تقویت عزت نفس میشود.
فهــــــرست مطالب
چکیده : ۱
مقدمه: ۲
بیان مساله : ۴
شواهد۱: ۵
یافته های علمی: ۵
تعریف یادگیری ۵
انواع بازدههای یادگیری ۹
تبیین رویکرد یادگیری مشارکتی ۱۴
پیشینه تحقیق: ۲۵
تجزیه و تحلیل: ۲۵
پیشنهادات: ۲۸
منابع: ۲۹
دیدگاه ها