no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان سوم در ساعت حرفه و فن - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان سوم در ساعت حرفه و فن
zip
آبان ۳۰, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان سوم در ساعت حرفه و فن


اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان سوم در ساعت حرفه و فن 

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان سوم در ساعت حرفه و فن 

چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می‌باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد علیرضا دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس حرفه و فن است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته.

و بعد آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل‌هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه: اضطراب – نگرانی – دانش آموز – پایه سوم راهنمایی

مقدمه:
اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سال‌های اخیر، مورد توجه خاص دبیرین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است.

توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاس‌های درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.
ضمن این که موجب می‌شود دبیران در کلاس درسی دچار مشکل شوند و باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان نیز شود. اضطراب به عنوان یک مسأله شایع، حداقل به طور خفیف در اغلب دانش آموزان و نوجوانان به چشم می‌خورد.
بروز آن در مرحله حاد و شدید همراه با علایم و نشانه‌هایی چون دلهره، بی قراری، بی خوابی، عصبانیت، تشویش و نگرانی و گوش به زنگ بودن.

فهرست مطالب

چکیده: ۱
مقدمه: ۲
توصیف وضیعت و بیان مساله: ۳
اضطراب چیست؟ ۴
جمع آوری اطلاعات شواهد ۱ : ۵
مطالعات تحقیقات گذشته : ۸
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها : ۱۰
یافته های علمی ۱۲
انتخاب راه جدید موقتی : ۱۶
اجرای راه حل و نظارت بر آن : ۱۸
گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ) ۲۰
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن : ۲۱
پیشنهادات ۲۲
منابع : ۲۴

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!