no-img
دبیران فایل

اقدام پژوهی چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی - دبیران فایل


دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
zip
آبان ۲۸, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی


اقدام پژوهی چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی

 چکیده:
درس ادبیات فارسی یکی از مهم‌ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن‌ها می‌باشد. این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن‌ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن‌ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن‌هاست، از محبوبیت کمی برخوردار است.
من در این کار پژوهشی روش‌هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می‌کنم و راهبرد آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهم.
از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضهٔ اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهدهٔ دانش آموزان گذاشته می‌شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می‌دهند و شیوه‌های تفکّر کردن را تمرین می‌کنند. که این عمل به صورت‌های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می‌گردد.
در نتیجهٔ این عمل اقدام پژوهی، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن‌ها می‌پردازم.

فهرست مطالب
چگونگی افزایش علاقمندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
چکیده ……….. …۲
مقدمه ……….. …۳
بیان مساله ۵
توصیف وضع موجود (شواهد ۱) ۷
تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۰
انتخاب راه حل‌های جدید موقتی و اجرای آن‌ها ۱۰
توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲) ۱۴
گزارش نهایی ونتیجه گیری ۱۷
پیشنهادات ۱۸
منابع و مآخذ ۲۰

چگونه می‌توانم مهارت انشا نویسی دانش آموزان را افزایش دهم
مقدمه ……….. …۲۴
توصیف وضع موجود ۲۵
گردآوری شواهد ۱ ۲۸
تجزیه و تحلیل داده‌ها ۲۹
راهکارهای اجرایی ۳۰
گردآوری اطلاعات شواهد ۲ ۳۳
پیشنهادات ۳۵
نتیجه گیری ۳۶
یافته‌های تحقیق ۳۷
منابع ۳۸



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!