no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی چگونه می‌توان با آموزش مهارت های روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی چگونه می‌توان با آموزش مهارت های روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود
zip
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
۴,۹۰۰ تومان
۴,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه می‌توان با آموزش مهارت های روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود


اقدام پژوهی چگونه می‌توان با آموزش مهارت های روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل:اقدام پژوهی چگونه می‌توان با آموزش مهارت های روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

چکیده
پژوهش حاضر مربوط به این است که چگونه می‌توان با آموزش مهارت‌ها و روش‌های زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود. جامعه آماری تعداد ۱۵ نفر از دانش آموزان دختر هنرستان حرفه ای حاج قاسم عاشوری است که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل بودند. پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین منبع کنترل درونی و بیرونی دانش آموزان پرسشنامه منبع کنترل (لونسون) و پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین میزان سلامت روان پرسشنامه سلامت عمومی کلدبرگ بود که ابتدا دو پرسشنامه قبل از اجرای کلاس مهارت‌های زندگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و پس از بررسی نتایج این پرسشنامه‌ها به مدت ۴ هفته در هر هفته ۲ جلسه مجموعاً ۸ جلسه در ماه برای دانش آموزان کلاس مهارت‌های زندگی برگزار گردید و پس از پایان کلاس‌ها مجدداً آزمون سلامت عمومی کلدبرگ از دانش آموزان انجام گرفت. نتایج حاصل از بررسی‌های پس آزمون و پیش آزمون نشان دهنده تأثیر مثبت آموزش مهارت‌های زندگی بر تقویت سلامت روان دانش آموزان بود از نتایج پژوهش می‌توان در جهت تقویت سلامت روان دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی در مدارس استفاده نمود و آن را در جامعه نهادینه نمود.

فهرست عناوین
چکیده……………………………………………………………………………………………………………………..۱
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………۲
توصیف وضعیت موجود……………………………………………………………………………………………۴
شواهد ۱…………………………………………………………………………………………………………………۷
ابزارهای اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………………۱۵
یافته‌های علمی………………………………………………………………………………………………………۱۷
مروری برادبیات پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………..۲۴
جمع بندی ونتیجه گیری از پیشینه پژوهش…………………………………………………………………۳۲
تجزیه وتحلیل وتفسیر داده‌ها…………………………………………………………………………………..۳۳
بهداشت روانی واهمیت پیشگیری اولیه درمدارس………………………………………………………۳۶
ابزار آموزشی مهارت‌های زندگی……………………………………………………………………………..۴۵
پایایی واعتبار آزمون‌ها……………………………………………………………………………………………۴۶
چگونگی اجرای آزمون‌ها……………………………………………………………………………………….۴۷
روش‌های آماری پژوهش……………………………………………………………………………………….۴۷
نحوه اجرای آزمایش……………………………………………………………………………………………….۴۸
تجزیه وتحلیل کمی وکیفی نتایج………………………………………………………………………………۴۹
تبیین یافته‌های آماری……………………………………………………………………………………………..۵۰
تبیین یافته‌های کیفی……………………………………………………………………………………………….۵۳
پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………..۵۴
پیوست ضمایم……………………………………………………………………………………………………….۵۸
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………….۶۸

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!