no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات
zip
آبان ۲۸, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات


اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان ادبیات

اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس

مقدمه:اقدام پژوهی روش‌های علاقه مند سازی دانش آموزان ادبیات
زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسان‌ها و جوامع انسانی به کار گرفته می‌شود. گرچه با ابزارهای دیگری مانند علائم، هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می‌توان ارتباط برقرار نمود، امّا انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است.
با توجّه به مطالب یاد شده، آشکار می‌گردد که نقش و جایگاه درس ادبیّات فارسی در زندگی انسان به چه میزان دارای اهمّیّت است. امّا سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا بعضی از دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی علاقه مند نمی‌باشند؟ چرا در بررسی نتایج ارزش یابی درس ادبیّات فارسی اغلب فراگیران از بخش واژگان و درک مفاهیم، نمرهٔ بیشتری از دست می‌دهند؟ چرا بعضی از دانش آموزان در پاسخ گویی به طور شفاهی دچار اضطراب می‌شوند؟ چرا بعضی از دبیران در تدریس این درس موفّقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟

فهرست مطالب
چکیده ……….. …۱
مقدمه ……….. …۳
بیان مسئله: توصیف وضعیت موجود ۱۱
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) ۲۲
تجزیه و تحلیل داده‌ها ۲۵
انتخاب راه حل‌های جدید موقتی و اجرای آن‌ها ۲۵
توصیف وضعیت مطلوب (شواهد ۲) ۳۰
گزارش نهایی و نتیجه گیری ۳۳
پیشنهادات ۳۴
منابع و مآخذ



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!