اقدام پژوهی برطرف کردن مشکل شناخت فعل در درس زبان فارسی کلاس اول
اقدام پژوهی برطرف کردن مشکل شناخت فعل زبان فارسی اول
اقدام پژوهی برطرف کردن مشکل شناخت فعل در درس زبان فارسی کلاس اول
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل شناخت فعل را در درس زبان فارسی در کلاس اول برطرف کنم
چکیده:اقدام پژوهی برطرف کردن مشکل شناخت فعل زبان فارسی اول
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف میباشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد ……….. دانش آموز پایه دوم ابتدایی است که دچار استرس و اضطراب در کلاس شده است.که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حلهایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه: اضطراب – استرس –پایه دوم ابتدایی
مقدمه
اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سالهای اخیر، مورد توجه خاص معلمین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است، توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاسهای درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.
فهرست
چکیده ۴
مقدمه ۵
توصیف وضیعت و بیان مساله: ۶
جمع آوری اطلاعات شواهد ۱: ۹
مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۹
یافتههای علمی ۱۱
انتخاب راه جدید موقتی: ۱۵
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) ۱۷
پیشنهادات ۱۸
منابع ۲۰
دیدگاه ها